Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Jarkko Aholan pitäisi laulaa suomenkielistä musiikkia. Noiden englanninkielisten rockbiisien veivaamisella ei tässä maasa voi pitkälle päästä.
Vierailija kirjoitti:
Pari sivua taaksepäin on keskustelua Lindasta. Mun mieledtä ok että kertoi elämädtään mutten hyväksy että kertoi äitinsä alkoholismista koska äitihän elää vielä. Linda voisi jutella psykologin kanssa muttei tv-ohjelmassa.
Miksi? Koska vanhemman alkoholismista pitää vaieta?
Pilaa monen lapsen elämän tälläkin hetkellä.
Eläköön elämä on mahtava biisi! Ihan samaa luokkaa kuin Sata salamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ihan pysynyt perässä Airan tarinaa: 1960-luvun hittibiisi Village Peoplen Milkshake Valion maitokampanjassa, jonka kasvoina oli - siis 1960-luvulla - olivat nuo 1960-luvun tähdet Marri Nykänen, Ari vatanen ja pikajuoksija Ben Johnson.
Mun mielestä Ben Johnson oli 80luvulla ja oisko Aira sekoittanut Teemu Selänteen ja Matti Nykäsen?
Olipa sitten Teemu tai Matti, kumpikaan ei ollut noissa geimeissä 60-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari sivua taaksepäin on keskustelua Lindasta. Mun mieledtä ok että kertoi elämädtään mutten hyväksy että kertoi äitinsä alkoholismista koska äitihän elää vielä. Linda voisi jutella psykologin kanssa muttei tv-ohjelmassa.
Ei kait sitä julkisuudessa tarvitse valittaa. Viiskymppisen "lapsen".
Aira ja Nina tiesi kaikkien biisit👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ehkä uteliaana olet innoissani, kun joku leimaa vanhan äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaa monen lapsen elämän tälläkin hetkellä.Ei kait sitä julkisuudessa tarvitse valittaa. Viiskymppisen "lapsen".
Niin että kulissit pystyssä hautaan asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskasta. Äitinsä on itsetuhoinen, ei pelkästään alkoholisti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pilaa monen lapsen elämän tälläkin hetkellä.Raskasta. Äitinsä on itsetuhoinen, ei pelkästään alkoholisti.
Tällä Lindalla on mies, omakotitalo, lapset jo. Vaikka äitinsä ois kännissä joka päivä. Ei väliä.
Nimenomaan on hyvä, että viisikymppinen lapsi (Lindasta kyse) ihan itkee suruaan vanhempansa alkoholismista.
Jos tämä jää joidenkin sieluun niin, että voivat toimia omassa elämässään siten, ettei omaa lasta itkettäisi alkoholismi vuosikymmeniä myöhemminkin.
Minusta hyvin koskettavaa ja tärkeää pitää esillä, mitä alkoholismi tekee läheisillekin.
Täytyy sanoa että Jepa on aivan ihana♥️
Onneksi Linda ja Aira ei olleet samassa jaksossa. Mutta heidän olisi ehkä hyvä puhua. Ihmisessä on niin monta puolta.
Yksi ihminen on toiselle jotain ihan muuta kuin toiselle.
Discojakso sopi tosi hyvin kauden lopuksi. Vieraat olivat kepeällä mielellä mukana, Aira ihan päällikkönä.
Musiikillisesta puolesta nautin eniten Jarkon ja Irinan esityksistä. Ne tanssijat olivat upeita. Oli myös mukavaa kuulla ja nähdä Pepeä pitkästä aikaa, tais kaikki sanatkin olla nyt muistissa.:(
Haluaisiko joku Lindaa kritisoiva avata vähän, että miksi noista asioista ei saisi puhua? Asioista, jotka ovat tapahtuneet ja ovat totta, eivätkä mitään "vanhan äidin mustamaalausta". Miksi Lindan pitäisi edelleen pitää kulissia yllä ja olla kertomatta omaa tarinaansa - siis käytännössä suojella alkoholistiäitiä vielä viisikymppisenäkin? Tää ei ihan oikeasti aukea mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa että Jepa on aivan ihana♥️
Mua häiritsi se isoa pömppömahaa ja paksuja käsivarsia korostava diskohaalari. Tuo ohjelma on myös visuaalinen kokemus. Stylisti voisi pukea esiintyjät niin, että ovat edukseen. Irinalla ja Diandralla oli hyvät esiintymisasut.
Vastaako sinun olemuksesi täydellistä visuaalista kokemusta? No jos vastaa, niin ainakin älysi ja suvaitsevaisuutesi vaatii vielä hieman harjoittelua. Ainahan voi sulkea silmänsä hetkeksi tai vaihtaa kanavaa, jos oikein koville ottaa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisiko joku Lindaa kritisoiva avata vähän, että miksi noista asioista ei saisi puhua? Asioista, jotka ovat tapahtuneet ja ovat totta, eivätkä mitään "vanhan äidin mustamaalausta". Miksi Lindan pitäisi edelleen pitää kulissia yllä ja olla kertomatta omaa tarinaansa - siis käytännössä suojella alkoholistiäitiä vielä viisikymppisenäkin? Tää ei ihan oikeasti aukea mulle.
Linda ei nyt kuitenkaan ole mistään holtittomasta spurguperheestä, kuten joku voisi hänen puheistaan luulla. Kunhan myy kirjaansa. Eli rahan vuoksi dramatisoi äitinsä satunnaisia viinitilkkoja. Joista niistäkin vähistä jo vuosikymmeniä aikaa.
Kannattaisi kyllä olla hiljaa silloin, kun ei yhtään tiedä mistä puhuu.
Ei missään nimessä! Ainakaan Jarkko Aholaa ei saa poistaa. Parasta koko ohjelmassa.
Tämä jakso oli kyllä yksi hauskimmista. Eikä kukaan vieraista yrittänyt nälviä muita. Ja Katja huolehti ettei kukaan ala jaaritella koko sukunsa tarinaa, eteenpäin taas mennään.