Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elämäni biisi Yle tv1

Vierailija
05.09.2020 |

Lauloipa Pepe Willberg upeasti

Kommentit (4192)

Vierailija
1701/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä  jakso  oli kyllä  yksi  hauskimmista. Eikä kukaan vieraista  yrittänyt  nälviä muita. Ja Katja  huolehti  ettei  kukaan ala  jaaritella  koko  sukunsa tarinaa, eteenpäin  taas  mennään.

Vierailija
1702/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko Aholan pitäisi laulaa suomenkielistä musiikkia. Noiden englanninkielisten rockbiisien veivaamisella ei tässä maasa voi pitkälle päästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari sivua taaksepäin on keskustelua Lindasta. Mun mieledtä ok että kertoi elämädtään mutten hyväksy että kertoi äitinsä alkoholismista koska äitihän elää vielä. Linda voisi jutella psykologin kanssa muttei tv-ohjelmassa.

Miksi? Koska vanhemman alkoholismista pitää vaieta?

Pilaa monen lapsen elämän tälläkin hetkellä.

Vierailija
1704/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläköön elämä on mahtava biisi! Ihan samaa luokkaa kuin Sata salamaa.

Vierailija
1705/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihan pysynyt perässä Airan tarinaa: 1960-luvun hittibiisi Village Peoplen Milkshake Valion maitokampanjassa, jonka kasvoina oli - siis 1960-luvulla - olivat nuo 1960-luvun tähdet Marri Nykänen, Ari vatanen ja pikajuoksija Ben Johnson.

Mun mielestä Ben Johnson oli 80luvulla ja oisko Aira sekoittanut Teemu Selänteen ja Matti Nykäsen?

Olipa sitten Teemu tai Matti, kumpikaan ei ollut noissa geimeissä 60-luvulla.

Vierailija
1706/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari sivua taaksepäin on keskustelua Lindasta. Mun mieledtä ok että kertoi elämädtään mutten hyväksy että kertoi äitinsä alkoholismista koska äitihän elää vielä. Linda voisi jutella psykologin kanssa muttei tv-ohjelmassa.

Ei kait sitä julkisuudessa tarvitse valittaa. Viiskymppisen "lapsen".

Vierailija
1707/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aira ja Nina tiesi kaikkien biisit👍

Vierailija
1708/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä ehkä uteliaana olet innoissani, kun joku leimaa vanhan äitinsä.

Vierailija
1709/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä oli kenenkin biisi?

Vierailija
1710/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kait sitä julkisuudessa tarvitse valittaa. Viiskymppisen "lapsen".

Niin että kulissit pystyssä hautaan asti?

Vierailija
1711/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskasta. Äitinsä on itsetuhoinen, ei pelkästään alkoholisti.

Vierailija
1712/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raskasta. Äitinsä on itsetuhoinen, ei pelkästään alkoholisti.

Tällä Lindalla on mies, omakotitalo, lapset jo. Vaikka äitinsä ois kännissä joka päivä. Ei väliä.

Vierailija
1713/4192 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan on hyvä, että viisikymppinen lapsi (Lindasta kyse) ihan itkee suruaan vanhempansa alkoholismista.

Jos tämä jää joidenkin sieluun niin, että voivat toimia omassa elämässään siten, ettei omaa lasta itkettäisi alkoholismi vuosikymmeniä myöhemminkin.

Minusta hyvin koskettavaa ja tärkeää pitää esillä, mitä alkoholismi tekee läheisillekin.

Vierailija
1714/4192 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa että Jepa on aivan ihana♥️

Vierailija
1715/4192 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Linda ja Aira ei olleet samassa jaksossa. Mutta heidän olisi ehkä hyvä puhua. Ihmisessä on niin monta puolta.

Yksi ihminen on toiselle jotain ihan muuta kuin toiselle.

Vierailija
1716/4192 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Discojakso sopi tosi hyvin kauden lopuksi. Vieraat olivat kepeällä mielellä mukana, Aira ihan päällikkönä. 

Musiikillisesta puolesta nautin eniten Jarkon ja Irinan esityksistä. Ne tanssijat olivat  upeita. Oli myös mukavaa kuulla  ja nähdä Pepeä pitkästä aikaa, tais kaikki sanatkin olla nyt muistissa.:(

Vierailija
1717/4192 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisiko joku Lindaa kritisoiva avata vähän, että miksi noista asioista ei saisi puhua? Asioista, jotka ovat tapahtuneet ja ovat totta, eivätkä mitään "vanhan äidin mustamaalausta". Miksi Lindan pitäisi edelleen pitää kulissia yllä ja olla kertomatta omaa tarinaansa - siis käytännössä suojella alkoholistiäitiä vielä viisikymppisenäkin? Tää ei ihan oikeasti aukea mulle.

Vierailija
1718/4192 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyy sanoa että Jepa on aivan ihana♥️

Mua häiritsi se isoa pömppömahaa ja paksuja käsivarsia korostava diskohaalari. Tuo ohjelma on myös visuaalinen kokemus. Stylisti voisi pukea esiintyjät niin, että ovat edukseen. Irinalla ja Diandralla oli hyvät esiintymisasut.

Vastaako sinun olemuksesi täydellistä visuaalista kokemusta? No jos vastaa, niin ainakin älysi ja suvaitsevaisuutesi vaatii vielä hieman harjoittelua. Ainahan voi sulkea silmänsä hetkeksi tai vaihtaa kanavaa, jos oikein koville ottaa!!

Vierailija
1719/4192 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisiko joku Lindaa kritisoiva avata vähän, että miksi noista asioista ei saisi puhua? Asioista, jotka ovat tapahtuneet ja ovat totta, eivätkä mitään "vanhan äidin mustamaalausta". Miksi Lindan pitäisi edelleen pitää kulissia yllä ja olla kertomatta omaa tarinaansa - siis käytännössä suojella alkoholistiäitiä vielä viisikymppisenäkin? Tää ei ihan oikeasti aukea mulle.

Linda ei nyt kuitenkaan ole mistään holtittomasta spurguperheestä, kuten joku voisi hänen puheistaan luulla. Kunhan myy kirjaansa. Eli rahan vuoksi dramatisoi äitinsä satunnaisia viinitilkkoja. Joista niistäkin vähistä jo vuosikymmeniä aikaa.

Kannattaisi kyllä olla hiljaa silloin, kun ei yhtään tiedä mistä puhuu.

Vierailija
1720/4192 |
14.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään nimessä! Ainakaan Jarkko Aholaa ei saa poistaa. Parasta koko ohjelmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi