Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Vierailija kirjoitti:
Taas se sanoi Annia Ainoksi 🤯
Aika pientä harhailua 90-vuotiaalle telkkarivisailussa… moni samanikäinen olis tuolla ihan pihalla.
Kylmä väreet vetelee iholla koko tän Jarkko Aholan esiintymisen ajan. Huikeen hyvä! 😱
Jahas, discojaksossa kuultiin sitten tasan kaksi discobiisiä.
Onko vieraille sanottu, että pitää valita disco-biisi vai onko nämä vierailijat niputettu yhteen kun heillä on kaikilla ollut disco-biisi kun pyydetty ohjelmaan?
En nyt oikein innostunut näistä biiseistä.
Vierailija kirjoitti:
Jahas, discojaksossa kuultiin sitten tasan kaksi discobiisiä.
Onhan nämä kaikki mun mielestä juuri sitä alkuperäistä disco-tyylilajia.
Vierailija kirjoitti:
Danny ei ole hauska, vaikka niin luuleekin.
Danny juuri on hauskin tästä porukasta.
En oikein pidä Irinasta, mutta Billie Jean meni hyvin. Taustatanssijat tosi taitavia. Moonwalk♡
Vierailija kirjoitti:
Arja Saijonmaan laulukielet ovat suomi, ruotsi, norja, espanja, italia, kreikka, saksa, ranska.
Englanti kuullosti oudolta.
... kuulosti
On Jarkolla kaunis ääni, oikein korostui tässä aika rauhallisessa kappaleessa.
Pari sivua taaksepäin on keskustelua Lindasta. Mun mieledtä ok että kertoi elämädtään mutten hyväksy että kertoi äitinsä alkoholismista koska äitihän elää vielä. Linda voisi jutella psykologin kanssa muttei tv-ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Pari sivua taaksepäin on keskustelua Lindasta. Mun mieledtä ok että kertoi elämädtään mutten hyväksy että kertoi äitinsä alkoholismista koska äitihän elää vielä. Linda voisi jutella psykologin kanssa muttei tv-ohjelmassa.
Lindan äiti on ihan itse puhunut alkoholismistaan julkisuudessa jo 21 vuotta sitten.
En ihan pysynyt perässä Airan tarinaa: 1960-luvun hittibiisi Village Peoplen Milkshake Valion maitokampanjassa, jonka kasvoina oli - siis 1960-luvulla - olivat nuo 1960-luvun tähdet Marri Nykänen, Ari vatanen ja pikajuoksija Ben Johnson.
Vierailija kirjoitti:
En ihan pysynyt perässä Airan tarinaa: 1960-luvun hittibiisi Village Peoplen Milkshake Valion maitokampanjassa, jonka kasvoina oli - siis 1960-luvulla - olivat nuo 1960-luvun tähdet Marri Nykänen, Ari vatanen ja pikajuoksija Ben Johnson.
Mun mielestä Ben Johnson oli 80luvulla ja oisko Aira sekoittanut Teemu Selänteen ja Matti Nykäsen?
Diandra lauloi erinomaisesti Abbaa mutta Arjalle ei oikein sopinut kappale.
Diandra pystyy laulamaan näköjään hyvin melkein mitä tahansa. Ei mitenkään erityisen sielukkaasti mutta teknisesti laulaa erittäin hyvin.
Eipä tarinatkaan liiemmin olleet kiinnostavia.
Eläköön elämä oli hyvä esitys. Hieno biisi.
Vierailija kirjoitti:
Diandra lauloi erinomaisesti Abbaa mutta Arjalle ei oikein sopinut kappale.
Diandra pystyy laulamaan näköjään hyvin melkein mitä tahansa. Ei mitenkään erityisen sielukkaasti mutta teknisesti laulaa erittäin hyvin.
Minusta se Arja Saijonmaan Fernandon alku oli fantastinen, samaa läsnäoloa ja vakuuttavuutta kuin Abban naisilla. Huikeaa karismaa ja puhdas ääni, kirkas ääni vaikka Arja on 75
Arja Saijonmaan laulukielet ovat suomi, ruotsi, norja, espanja, italia, kreikka, saksa, ranska.
Englanti kuullosti oudolta.