Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Miten hauska tarina Jarkko Niemisellä! Harvoin ihan ääneen tulee naurettua mutta tämä että isä olisi mielummin luopunut Saabista kuin Kujun kaseteista, naurataa vieläkin!
Parasta ohjelmassa on taustalaulaja Jepa, miten voi olla noi ihana nainen, nam.
Vierailija kirjoitti:
Miten hauska tarina Jarkko Niemisellä! Harvoin ihan ääneen tulee naurettua mutta tämä että isä olisi mielummin luopunut Saabista kuin Kujun kaseteista, naurataa vieläkin!
Oon sata varma , että Talin tenniskeskukseen ilmestyy Kujun kasetteja enemmän kuin kolme!
Ihana tuo Jarkko Ahola 😍😍😍ja mahtava ääni 💖
No loppulaulussa taas Pepe mokelsi eikä osannu sanoja. Hitto.
Kenen lempparibiisi oikeasti on Äidin pikkupoika menee muille maille? (Loppupotpuri siis)
Pepe vaihtoon… joka jaksossa unohtaa sanat.. on jo todella noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon sata varma , että Talin tenniskeskukseen ilmestyy Kujun kasetteja enemmän kuin kolme!
No just sekin naurattaa kun mietin että kyllä varmasti vitsillä joku vie sinne kasetteja!!
Tiedättekö tunteen, kun joutuu koko ajan jännittämään toisen puolesta, että meneehän kaikki hyvin? Se tunne mulla on Pepen laulaessa, vaikka häntä fanitankin isosti.
Onko se ihan mahdotonta antaa Jarkko Aholalle laulettavaksi jotain muutakin kuin keskitempon englanninkielisiä rokkeja?
Jauhojärvi on ihana ja Niemisen tarina oli ihana ja Marco on ihana ja politiikot oli myös inhimmillisen ihania, orkka ihana , katja stål ihana, laulajat ihania. Kokonaisuus ihana.
Vierailija kirjoitti:
Jauhojärvi on ihana ja Niemisen tarina oli ihana ja Marco on ihana ja politiikot oli myös inhimmillisen ihania, orkka ihana , katja stål ihana, laulajat ihania. Kokonaisuus ihana.
Sä oot ihana ja positiivinen!
Yllätin itseni ajattelemasta, että Nieminen on super hot ja hauska
Marcon tarina sai mutkin itkemään.
Nyt oli tosi hyviä biisejä. Mombasaa lauloin mukana, oli myös minun elämäni biisi. Ihana Dianra . super !!
Tosi ihana ohjelma, hienot laulajat ja soittajat, mielenkiintoisia vieraita ja tarinoita ja huumorintajuinen vitsikäs juontaja. Kiitos tästä lauantai-illan silmäkulmien kostuttajaohjelmasta.
Marcon ja Jarkon tarinat hyviä, Ohisalo hehkui upean tulevan äitiytensä ansiosta ja oli todella kaunis.
Vähän puuduttavaa lukea ketjua, kun aina Jarkko Aholan superfani vauhdissa. Tottakai aina Aholan versio ja tietty Northern Kings paras ja vain Aholan keikoilla käydään. Ja lainataan vain toisten (vai omia?) Ahola-kehuviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Ihana tuo Jarkko Ahola 😍😍😍ja mahtava ääni 💖
Olen tämän TV-ohjelman myötä tykästynyt Jarkkoon. Miten ihmeessä en ole aiemmin noteerannut noin upea äänistä ja karismaattista laulajaa. Myös Diandra on ihana, mikä ääni ja niin suloisen oloinen tapaus.
Sehän oli ihan parasta. Jauhojärven murrekin on mahtavaa. Harvinaisen terävä ja sanavalmis urheilija.