Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään päästään kuulemaan taas kuinka Diadra pyyhkii muilla lattiaa. Elämäni biisissä on yksi laulajatähti ja se on Diandra!
Oi voi! itse D varmasti arvostaa osaavia laulajakollegoitaan kyseisessä ohjelmassa! Siksihän sinne on pätevät artistit valittukin! Vaikka erilaisia, niin samalla viivalla ovat kaikki taidoiltaan.
Tottakai arvostaa, koska on hyväkäytöksinen ja hieno ihminen, mutta ei voi puhuakaan muista Diandran rinnalla. Hän on aivan ylivertainen, nuo muut ovat vain ns rekvisiittaa koska tarvitaan useampia laulajia.
Olet jollain tapaa ihastunut Diandraan tai sitten fanitat häntä, koska huomaat vain hänen lahjakkuutensa. Hän ei ole millään tavalla ylivertainen laulaja muihin verrattuna. He kaikki ovat hyviä tulkitsijoita omalla tavallaan ja onhan esim. Irinalla ja Jarkolla omat kannattajansa. Enkä yhtään ihmettele sitä, karismaattisia ja upeita laulajia kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Toivoisin mukaan myös ihmisiä elinkeinoelämästä, suuryritysten johtoa ja muita rahamiehiä. Nyt on edustettuna olleet taiteilijat, urheilijat,tiedemiehet, poliitikot. Rahamiehiä olisi kiva kuulla, onko inhimillinen puoli heilläkin.
Jos nyt edes yksikin paikka saisi tässä maassa ja maailmassa olla rahamiehistä vapaa, kiitos! Se Wahlrooskin on naamaansa tunkenut tällä viikolla turhankin usein telkkariin, vahtaa sitä, jos rahamiehet noin kiinnostaa. En tosin ymmärrä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler-varoitus
6.11. Pyhäinpäivä erikoisjakso (nauhoitettu aiemmin): Linda Lampenius, Hanna Nohynek,
Teemu Mäki, Sirkku Peltola ja Jaakko HeinimäkiOnko tuohon pyhäinpäivän nauhoitettuun jaksoon roudattu tämä TM siksi, koska ei ole uskallettu tuoda 'kissan kiduttamalla tappanutta ja siitä opinnäytetyönsä videoinutta' Teemu Mäkeä (tämän ovat isot tytöt ja pojat kertoneet) liveyleisön eteen?
Miksi HÄNEN elämänsä biisi muka on sellainen jonka ME haluamme kuulla?Minua kiinnostaa. Teemu Mäki on rikoksensa sovittanut. Meidän kulttuurimme ei ole armoton kostokulttuuri. Mäki on professori ja menestynyt taitelija.
Rikostuomio ei tee rikosta tekemättömäksi. Todellinen sovitus vaatisi katumusta. Sitä ei tässä tapauksessa ole tullut. Päinvastoin. Rikollinen on ainoastaan puolustellut tekoaan.
Eli oletko kostokulttuurien, kuten sharian, kannattaja? Länsimiaseen kristillisen tradition kaikkein keskeisin käsite on armo. Rangaistus on kärsitty - mene äläkä enää syntiä tee, eikä Mäki ole tehnyt.
Miksi ihmeessä uskot, että kaikki uskovat johonkin? Minä ainakin tiedän, että mitään jumalia ei ole olemassa, eikä ole koskaan ollutkaan. Ja minun silmissäni eläinten kiduttajat eivät ole ihmisiä, eikä se ole minkään uskonnon takia, vaan siksi koska se on yksiselitteisesti väärin. Ihmisellä on järki, siksi ihmisen kuuluu suojella niitä, joilla sitä ei ole - ja vielä vähemmän sen kuuluu kiduttaa niitä hengiltä!
Siihen uskon, että kelaan Mäen ja hänen biisinsä yli, kunhan se ohjelma tulee. Saatan jättää koko ohjelmankin katsomatta, saa nähdä nyt. Yleltä todella huono veto ottaa tuo jätkä mukaan hyvän mielen ohjelmaan. Siis todella huono veto.
Olen eri kommentoija, mutta aloin miettiä, että kerrotaanko vieraille etukäteen, ketä muita on heidän kanssaan samassa jaksossa? Entä jos joku kyseisen jakson vieraista ei haluaisi olla samassa jaksossa Mäen kanssa (nimittäin itse en ainakaan haluaisi, jos olisin ohjelmassa vieraana)? Artistit eivät ainakaan tiedä, kenen biisin kukakin esittää, mutta tietävätkö he etukäteen ketä on vieraina?
Syksyn sävel finaali tulee tänään samaan aikaa Alfa tv:ltä. Taidan jättää EB:n siis väliin, tai ehkä kurkkaan välissä pikaisesti. Eikö noita ohisaloja ja kulmuneita ole nähty muutenkin ihan tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spoiler-varoitus
6.11. Pyhäinpäivä erikoisjakso (nauhoitettu aiemmin): Linda Lampenius, Hanna Nohynek,
Teemu Mäki, Sirkku Peltola ja Jaakko HeinimäkiOnko tuohon pyhäinpäivän nauhoitettuun jaksoon roudattu tämä TM siksi, koska ei ole uskallettu tuoda 'kissan kiduttamalla tappanutta ja siitä opinnäytetyönsä videoinutta' Teemu Mäkeä (tämän ovat isot tytöt ja pojat kertoneet) liveyleisön eteen?
Miksi HÄNEN elämänsä biisi muka on sellainen jonka ME haluamme kuulla?Minua kiinnostaa. Teemu Mäki on rikoksensa sovittanut. Meidän kulttuurimme ei ole armoton kostokulttuuri. Mäki on professori ja menestynyt taitelija.
Rikostuomio ei tee rikosta tekemättömäksi. Todellinen sovitus vaatisi katumusta. Sitä ei tässä tapauksessa ole tullut. Päinvastoin. Rikollinen on ainoastaan puolustellut tekoaan.
Eli oletko kostokulttuurien, kuten sharian, kannattaja? Länsimiaseen kristillisen tradition kaikkein keskeisin käsite on armo. Rangaistus on kärsitty - mene äläkä enää syntiä tee, eikä Mäki ole tehnyt.
Miksi ihmeessä uskot, että kaikki uskovat johonkin? Minä ainakin tiedän, että mitään jumalia ei ole olemassa, eikä ole koskaan ollutkaan. Ja minun silmissäni eläinten kiduttajat eivät ole ihmisiä, eikä se ole minkään uskonnon takia, vaan siksi koska se on yksiselitteisesti väärin. Ihmisellä on järki, siksi ihmisen kuuluu suojella niitä, joilla sitä ei ole - ja vielä vähemmän sen kuuluu kiduttaa niitä hengiltä!
Siihen uskon, että kelaan Mäen ja hänen biisinsä yli, kunhan se ohjelma tulee. Saatan jättää koko ohjelmankin katsomatta, saa nähdä nyt. Yleltä todella huono veto ottaa tuo jätkä mukaan hyvän mielen ohjelmaan. Siis todella huono veto.
Olen eri kommentoija, mutta aloin miettiä, että kerrotaanko vieraille etukäteen, ketä muita on heidän kanssaan samassa jaksossa? Entä jos joku kyseisen jakson vieraista ei haluaisi olla samassa jaksossa Mäen kanssa (nimittäin itse en ainakaan haluaisi, jos olisin ohjelmassa vieraana)? Artistit eivät ainakaan tiedä, kenen biisin kukakin esittää, mutta tietävätkö he etukäteen ketä on vieraina?
Niinpä. Olen katsellut ja ihmetellytkin, että osanottajat " joutuvat " suhtautumaan hyvinkin tuttavallisesti kanssaolijoihin, kun arvailevat kenen biisi kulloinkin on. Kuitenkin on todennäköistä, että tapaavat ensi kertaa toisiaan. Kyllä tämä on Matin biisi jne...tämän täytyy olla Marin biisi...
Itselle olisi tosi kiusallista olla samassa ryhmässä missä Teemu Mäki on. Kertakaikkiaan kiusallista.
Kyllä ne vierailijat taitaa etukäteen tietää keiden kanssa ovat samassa jaksossa, koska jotkut on maininnut tehneensä taustatutkimusta muista "kilpailijoista".
Vierailija kirjoitti:
Paras laulaja on tietysti Jarkko Ahola. Ainoa laulaja jonka konserteissa käyn
Vain tätä kohtaa halusin erityisesti yläpeukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo Pepe Willberg onnistuu aina näyttämään siltä kun lukis sanoja jostain prompterista kattoo sitte minne vaan? 🤣🤣🤣
Siksi että se lukee koko ajan sanoja prompterista?
Myönnän, että mua häiritsee tämä aika paljon. Ei luulisi tuonkaan ikäiselle konkarille olevan ylitsepääsemätöntä opetella viikossa yhden tai maksimissaan kahden (monesti klassikkotason) kappaleen sanat. Tulee sellainen hutiloitu fiilis, että eikö tuonkaan vertaa viitsi panostaa.
Parempi että lukee nyt prompterista koska monta kertaa unohtanut sanat. Suora lähetys, ei hyvä.
Parempi kun vaihtasivat willbergin johonkin joka muistaa sanat ja ois parempi esiintyjä ja parempi laulaja.
En tajua miks toi saa pyöriä tuolla aina vaan. Pilaa kaikki hienot biisit. Ahdistaa kattella tuota jäykkäjoonasta jolla toooodella kiree ääni ja varsinkin mun menee vähän ylärekisteriin niin tekee pahaa kuunnella, kuin vedettäs liitua kuivana laututiiluun...yäh.
Onhan noita koivennostajia tarpeeks muissakin. Onhan pepe jäykkä, mut on ikääkin jo.
Hyvä esitys on muutakin kuin täydellinen lauluääini.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esitys on muutakin kuin täydellinen lauluääini.
Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita koivennostajia tarpeeks muissakin. Onhan pepe jäykkä, mut on ikääkin jo.
Pepe on AINA ollut yhtä jäykkis. Ja aina yhtä hyvä ääni.
Minkä takia hyvä ohjelma on menty pilaamaan Ohisalolla ja varsinkin Kulmunilla. Miksi vielä samassa ohjelmassa?
Mih8n Marsi Nyman on hävitetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paras laulaja on tietysti Jarkko Ahola. Ainoa laulaja jonka konserteissa käyn
Vain tätä kohtaa halusin erityisesti yläpeukuttaa.
Yrittää olla niin heviä luirun tukkansa kanssa
Country Roads tuli mieleen Krista Siegfriedsin jäätävän upea tulkinta tähdet tähdissä.
No niin.
Arja Saijonmaa upeaa. Tämä on Marcon.
Arja Saijonmaa oli niin omalla tontillaan, hieno esitys. Lennikallen piano oli huippu myös.
Parempi että lukee nyt prompterista koska monta kertaa unohtanut sanat. Suora lähetys, ei hyvä.