Elämäni biisi Yle tv1
Kommentit (4192)
Pepen tilalle joku artisti joka osaa laulaa ja muistaa laulujen sanat! Eilenkin Kurki biisi meni todella huonosti,huh huh, suuri myötähäpeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandran Mombasa oli hieno esitys! Mua tosin vähän huvitti tuo järjestely että Jarkko oli Arjan ja Jepan kanssa taustalla laulamassa aa-aa-aa.
Ihan oikea asetelma, tuotanto sen ymmärtää ja siksi toimii sen mukaisesti. Diandra on lahjakas upea tähti, muut ovat taustatapettia.
Oli siinä jotain kornia, kun elämää nähnyt, kokenut konkari Saijonmaa laulelee taustoja nuorelle idols-kulpailijalle.
Siinä ei ole mitään kornia että kansainvälisen tason laulaja on tähti ja peräkylän eläkeläiset jäävät varjoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Diandran Mombasa oli hieno esitys! Mua tosin vähän huvitti tuo järjestely että Jarkko oli Arjan ja Jepan kanssa taustalla laulamassa aa-aa-aa.
Ihan oikea asetelma, tuotanto sen ymmärtää ja siksi toimii sen mukaisesti. Diandra on lahjakas upea tähti, muut ovat taustatapettia.
Oli siinä jotain kornia, kun elämää nähnyt, kokenut konkari Saijonmaa laulelee taustoja nuorelle idols-kulpailijalle.
Siinä ei ole mitään kornia että kansainvälisen tason laulaja on tähti ja peräkylän eläkeläiset jäävät varjoon.
Arja Saijonmaa on luonut uransa kansainvälisenä tähtenä, ylistetty pitkin maailmaa ja Ruotsissa superstara. Diandra, no niin.
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko Maria ja Marco toisensa? Käyttäytyivät lähes kuin.
Av:n periaatteiden mukaan, jos ihmisillä on edes normaalit käytöstavat, niin se tarkoittaa sitä, että vähintään panevat.
Ehkä tämä käsitys tulee ihmisiltä, joilla ei ole käsitystä käytöstavoista.
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita koivennostajia tarpeeks muissakin. Onhan pepe jäykkä, mut on ikääkin jo.
Olen ihastunut Pepeen äänensä lisäksi hänen ulkoiseen olemukseensa. Katsokaa, miten komea, pitkä, suoraryhtinen, ja mitkä sääret:)
Mun mielestä ohjelma kehittyy hyvään suuntaan, kun vierailijoina on muitakin kuin kaikkia viihdeohjelmia kiertäviä julkkiksia.
Urheilijat osoittautuivat huumorintajuisiksi, poliitikot miellyttäviksi ja Marco liikutti tarinallaan.
Vielä kun saatais useammin sellaisia osumia, että alkuperäinen esittäjä yllättäisi, kuten Ismo Alanko tässä taannoin. Yritettiinköhän CMX:n laulajaa saada lavalle?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ohjelma kehittyy hyvään suuntaan, kun vierailijoina on muitakin kuin kaikkia viihdeohjelmia kiertäviä julkkiksia.
Urheilijat osoittautuivat huumorintajuisiksi, poliitikot miellyttäviksi ja Marco liikutti tarinallaan.
Vielä kun saatais useammin sellaisia osumia, että alkuperäinen esittäjä yllättäisi, kuten Ismo Alanko tässä taannoin. Yritettiinköhän CMX:n laulajaa saada lavalle?
Oli mahtavaa, kun Michael Monroe tuli esittämään biisin Milloin miles away.
Vähän hölmöä, että I Just Died In Your Arms biisin kohdalla puhuttiin kuolemasta. Ei biisissä puhuta kuolemasta, päin vastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan noita koivennostajia tarpeeks muissakin. Onhan pepe jäykkä, mut on ikääkin jo.
Olen ihastunut Pepeen äänensä lisäksi hänen ulkoiseen olemukseensa. Katsokaa, miten komea, pitkä, suoraryhtinen, ja mitkä sääret:)
Pepellä on mahtava, kuiva huumori. Nokkela ukkeli😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja Saijonmaa on luonut uransa kansainvälisenä tähtenä, ylistetty pitkin maailmaa ja Ruotsissa superstara. Diandra, no niin.
Okei. Taas yksi suomalainen kv tähti, joka tulee Suomen televisioon tekemään ihan mitä tahansa elantonsa eteen. Jutut Saijonmaan menestyksestä ovat hänen itsensä kertomia, joten. . .
Vierailija kirjoitti:
Tota. Tämä ketjuhan on käytännössä Diandra-ketju jos selaa sivuja taaksepäin. Sivukaupalla ylistystä ja muiden haukkumista. Ei haittaa, eikä ole pahemmin huomauteltu, mutta ohjelmassa on muitakin artisteja joista tykätään. Jos antaisit niillekin tilaa, kyllä siitä Diandrasta taas puhutaan.
Diandraa, Saijonmaata ja Irinaahan täällä eniten haukutaan. Ja viime aikoina Pepekin on alkanut saada kritiikkiä. Ei Jarkkoa ole kukaan kritisoinut, ainoastaan hehkuttajia, jotka keskittyvät vain Jarkkoon.
Kannattaa kuunnella miten Denigraten laulaja laulaa Mombasan. Siinä on tyyliä ja taitoa laulaa vaikka näyttää Ville Valollekin suoraan.
000
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sitten katsottu varmaan ihan eri ohjelmaa. Ei tämä ole koskaan ollut sellainen ohjelma, jossa on vieraina pelkkiä pintaliitojulkkiksia, jotka kiertää muutkin ohjelmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan sitten katsottu varmaan ihan eri ohjelmaa. Ei tämä ole koskaan ollut sellainen ohjelma, jossa on vieraina pelkkiä pintaliitojulkkiksia, jotka kiertää muutkin ohjelmat.
Joo, hyvä tällaisena. Ei sitä nyt ihan "taviksiakaan" halua tähän ohjelmaan. Mutta ei todellakaan näitä tiettyjä joka paikassa kiertäviä.
Jokohan Talin tenniskeskukseen on kasetit viety?
Vierailija kirjoitti:
Vähän hölmöä, että I Just Died In Your Arms biisin kohdalla puhuttiin kuolemasta. Ei biisissä puhuta kuolemasta, päin vastoin.
Niin, siinä viitataan le petite mort'in, peineen kuolemaan, orgasmiin. Hassua että kukaan ei tiennyt tuota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei. Taas yksi suomalainen kv tähti, joka tulee Suomen televisioon tekemään ihan mitä tahansa elantonsa eteen. Jutut Saijonmaan menestyksestä ovat hänen itsensä kertomia, joten. . .
Vähänpä tiedät Saijonmaan taustoista näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja Saijonmaa oli kutsuttu laulamaan Olof Palmen hautajaisiin. Harva peräkyläläinen olisi ollut.
Ja yksi euroviisuvoitto jäi Ruotsilta saamatta, kun Högt över havet jäi karsinnoissa kakkoseksi. Sen enempää mikään 80-luvun euroviisu ei olisi voinut voittajalta kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteeko Maria ja Marco toisensa? Käyttäytyivät lähes kuin.
Av:n periaatteiden mukaan, jos ihmisillä on edes normaalit käytöstavat, niin se tarkoittaa sitä, että vähintään panevat.
Ehkä tämä käsitys tulee ihmisiltä, joilla ei ole käsitystä käytöstavoista.
Suomessa tarkoittaakin tätä.
Mä oon kyllä Jarkon noteerannut jo silloin, kun asuttiin samassa talossa ja Jarkko meni aina kitarakotelo kainalossa... :)
Diandraa en kestä katsella enkä kuunnella. Meen tekemään aina jotain muuta Diandran laulaessa. :(