Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kuuluu olla herrasmies nykymaailmassakin ja naisen kuuluu olla nainen

Vierailija
05.09.2020 |

Aloitteen tekeminen kuuluu miehelle.

Nainen ei ole räväkkä eikä tyrkky. Käytöksen tulee olla naisellista, ystävällistä ja hillityn kohteliasta.

Miehen tarjoutuessa maksamaan drinkin, nainen sallii sen tyynesti.

Oikea mies tarjoutuu tekemään naisen asunnolla kodin huoltohommia, joita nainen ei osaa. Nainen voi keskittyä naisellisimpiin hommiin.

Mies on suojeleva naista kohtaan. Hän myös puolustaa naista tämän joutuessa ahdistavaan tilanteeseen.

Mies ymmärtää että naisella kuluu meikkaamiseen ja laittautumiseen aikaa.

Mies huolehtii kondomien hankinnasta ja odottaa rauhassa, kunnes nainen on valmis rakasteluun. Mies ei koskaan kohtele naista epäkunnioittavasti.

Mitäs tähän sanoo tasa-arvon kannattajat?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla feministinä ja tasa-arvon kannattajana ole tuohon mitään sanottavaa. Kunhan naisilla on ääni- ja omistusoikeus, laki suojelee naisten fyysistä koskemattomuutta ja samasta työstä maksetaan sama palkka, niin muu on ns. ikkunankoristetta.

Aamen!

Eli miehet edelleem vankilan uhalla inttiin ja vapaudet vain naisille?

Enpä tiedä, voiko kotirintamalla oloa vapaudeksi kutsua.

Olette te feministit ääliöitä. Kerro miksi edelleen vuonna 2020 miehen pitää uhrata vuosi elämästään ilmaisessa työssä ilman eläkekertymää opiskelujen ja työuran kustannuksella mutta naisten ei? Äläkä vaan ala selittää synnyryksestä koska teille maksetaan siitä ruhtinaallisesti ja eläkekin kertyy. Eikö olisi reilua jos miehillä on enemmän velvollisuuksia niin naisilla olisi vastaavasti korkeampi verotus tai äänioikeus poistettaisiin?

Synnytyksestä maksetaan ruhtinaallisesti? Missä? Miehillä ei ole enemmän velvollisuuksia.

eri

Ansiosidonnainen äitiyspäiväraha eläkekertymällä vs intin päiväraha 5e päivässä ilman eläkekertymää. Kumman valitset? Onko naisillakin asevelvollisuus kun muka miehillä ei ole enemmän velvollisuuksia? Olette te naiset tyhmiä kun ette edes Suomen lakiin ole perehtyneet. Miehillä on EDELLEEN enemmän velvollisuuksia mitä naisilla. Toki maailman etuoiketetuimpina ihmisinä sitä ymmärrä.

Äitiyspäiväraha ei ole mikään synnytyksestä maksettu palkka eikä se ole myöskään ruhtinaallinen. Miehillä ei ole naisia enemmän velvollisuuksia. Opettelisit ymmärtämään lukemaasi, no miesten ja poikien lukutaitohan laskee kuin lehmän häntä...

Sinusta taas näkee että naisopettajat suosivat tyttöjä vaikla eivät edes ole faktoista perillä. Toistan muutaman kerran: ASEVELVOLLISUUS, ASEVELVOLLISUUS, ASEVELVOLLISUUS? Menikö idiootille jakeluun? Mistä löytyy laista naisten asevelvollisuus?

Asevelvollisuus oli Suomen laissa jo ennen kuin naiset saivat äänioikeuden. Siivotkaa omat sotkunne.

Oikeuttaako yli 100 vuotta vanha järjestelmä edelleen miesten sortoon? Ilmeisesti naisten mielestä kyllä. Jos asevelvollisuutta ei poisteta niin silloin naisten äänioikeus pitäisi poistaa. Tällöin oikeude ja velvollisuudet olisivat tasapainossa.

Senkus poistatte naisten äänioikeuden. Siinä vaiheessa minä lopetan työt ja verojen maksamisen ja elelen tukien varassa. Tai muutan pois Suomesta. Oma on häviönne.

Tuskin sinua missään maassa paapoisi samanlainen hyväsisko järjestelmä kuten Suomessa. Miehillä ne paremmat oltava olisi muissa maissa jossa ei ole orjatyövelvollisuutta.

Ei kuule tartte mennä kuibn Ruotsiin. Miehetkin sata kertaa komeampia kuin suomijuntit.

Ja naiset ovat kauniita ja ystävällisiä toisin kuin narisevat Suomilehmät. Ruotsissa on muuten tasa-arvoinen sukupuolineutraali valikoiva asepalvelus toisin kuin meidän junttilassa. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
82/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju muistuttaa minua siitä, että todellakin pysyn kaukana suomimiehistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju muistuttaa minua siitä, että todellakin pysyn kaukana suomimiehistä.

Kuten minä misandriaa loistavista Suominaisista jotka piiskaavat miehiä ja itse loikoilevat. Ruotsista sentään löytyy fiksuja naisia.

Vierailija
84/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislapset taas vauhdissa :D väää! Ei meillä saa olla velvollisuuksia. Vain oikeuksia.

Vierailija
85/85 |
06.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kohtelen asianmukaisesti, ansaitsemallaan tavalla. En laittomasti, duh! 

Koulutatte itse joka iikan kohtelemaan itseänne asianmukaisesti tai ilkeästi.

Jos esim annat muksulle viikkorahaa 10€ ja alkaa sinnittely kun ei riitä,

koko raha meneekin sinulle. Sinnittelylle sinnittelyn palkka.

Vai annatko muka kympin lisää jos muksu sinnittelee?