Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen kuuluu olla herrasmies nykymaailmassakin ja naisen kuuluu olla nainen

Vierailija
05.09.2020 |

Aloitteen tekeminen kuuluu miehelle.

Nainen ei ole räväkkä eikä tyrkky. Käytöksen tulee olla naisellista, ystävällistä ja hillityn kohteliasta.

Miehen tarjoutuessa maksamaan drinkin, nainen sallii sen tyynesti.

Oikea mies tarjoutuu tekemään naisen asunnolla kodin huoltohommia, joita nainen ei osaa. Nainen voi keskittyä naisellisimpiin hommiin.

Mies on suojeleva naista kohtaan. Hän myös puolustaa naista tämän joutuessa ahdistavaan tilanteeseen.

Mies ymmärtää että naisella kuluu meikkaamiseen ja laittautumiseen aikaa.

Mies huolehtii kondomien hankinnasta ja odottaa rauhassa, kunnes nainen on valmis rakasteluun. Mies ei koskaan kohtele naista epäkunnioittavasti.

Mitäs tähän sanoo tasa-arvon kannattajat?

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla feministinä ja tasa-arvon kannattajana ole tuohon mitään sanottavaa. Kunhan naisilla on ääni- ja omistusoikeus, laki suojelee naisten fyysistä koskemattomuutta ja samasta työstä maksetaan sama palkka, niin muu on ns. ikkunankoristetta.

Vierailija
2/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä. :) M25

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummo tässä hymyilee aloitukselle 🙂

Vierailija
4/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naista, ja miehiä, kohdellaan ansaitsemillaan tavoilla.

Hyvä ihminen saa hyvän ihmisen kohtelun, ilkeä ihminen saa ilkeän ihmisen kohtelun.

Vierailija
5/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu sitä ja kuuluu tätä. 

Vierailija
6/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok joissain kohtaa Ap. Mutta älä ny sitä naista jalustalle rupea nostamaan. Millään tavalla herrasmiesmäisyys liity aloitteiden tekemiseen, kondomien ostamiseen tai drinkkien jatkuvaan maksamiseen.

Vierailija
7/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että pitää alkaa teeskennellä ettei osaa asioita ja että on puolustautumiskyvytön. Mutta saa tehdä kun mies ei osaa ja jos mies jää alakynteen tappelussa niin saat mennä väliin ja iskeä tyypin kanveesiin. Sitten voit kantaa sulhosi kotiin.

Vierailija
8/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mulla feministinä ja tasa-arvon kannattajana ole tuohon mitään sanottavaa. Kunhan naisilla on ääni- ja omistusoikeus, laki suojelee naisten fyysistä koskemattomuutta ja samasta työstä maksetaan sama palkka, niin muu on ns. ikkunankoristetta.

Ahdasmielinen asenne sulla. Kannatat kuitenkin miesten pakottamista armeijaan ja et halua lain suojelevan miehiä vaan pelkästään naisia?

Vierailija
9/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko herätä tälle vuosituhannelle ja todeta, että ei ole ihan noin mustavalkoista.

Vierailija
10/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dracula kirjoitti:

Hyvä ihminen saa hyvän ihmisen kohtelun, ilkeä ihminen saa ilkeän ihmisen kohtelun.

Eli ihmiset ansaitsevat joutua tämän logiikan mukaan koulukiusatuiksi, t**etuiksi, pahoinpidellyiksi, r**skatuiksi jne?

Vierailija
11/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dracula kirjoitti:

Eli ihmiset ansaitsevat joutua tämän logiikan mukaan koulukiusatuiksi, t**etuiksi, pahoinpidellyiksi, r**skatuiksi jne?

Ilkeyden asteita. Ilkein joutuu linnaan pitkäksi aikaa. Tiesitkös?

Vierailija
12/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Feministinä kuitenkin haluat että miehet pakotetaan ilman palkkaa vankilan uhalla inttiin ja väkivallan miesuhrit jäävät ilman apua ja naisella on oikeus lyödä?

Vierailija
13/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän aloittaja meinasi tehdä sille, etten tule koskaan muuttumaan tuollaiseksi unelmiesi vaimoksi?

Naurattaa ajatuskin, joku oikeasti kuvittelee että minua ikinä kiinnostaisi sellainen :D Miksi ihmeessä kiinnostaisi, kun voin olla joka päivä vapaa ja tehdä mitä haluan?

Vierailija
14/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Feministinä kuitenkin haluat että miehet pakotetaan ilman palkkaa vankilan uhalla inttiin ja väkivallan miesuhrit jäävät ilman apua ja naisella on oikeus lyödä?

Et selvästi tiedä feminismistä mitään, googleta ennen kuin tulet pätemään.

Vierailija
15/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osannut vastata kysymykseen vaan aloit jauhamaan tuota perus feministien virttä jolla pakenette vastuusta ja lakaisette misandrian piiloon.

Vierailija
16/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me puhuttiin tästä jo. Miten viihdytät naista treffeillä, jos et puhu mitään?

Vierailija
17/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten osannut vastata kysymykseen vaan aloit jauhamaan tuota perus feministien virttä jolla pakenette vastuusta ja lakaisette misandrian piiloon.

Sinä voit antaa todisteet, että edes joku feministi olisi sanonut noin kuin väität.

ohis

Vierailija
18/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein! Kondomeita voi kyllä nainenkin ostaa, mutta olisi huolestuttava merkki jos miesKIN ei olisi niitä varannut.

Vierailija
19/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkää alapeukkua tulee mutta ei vastausta. Feministit ovat pelkureita.

Vierailija
20/85 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Me puhuttiin tästä jo. Miten viihdytät naista treffeillä, jos et puhu mitään?

Miksi kiusaat ja nyt VAINOAT miuta tällä palstalla? En oo tehnyt siulle mitään. M25