Kerro sinun ja puolisosi seksileikistä josta et kertoisi
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
N38 kirjoitti:
En kehtaisi tunnustaa kellekkään, että nuollaan mieheni kanssa toistemme peppureikiä melkein, joka kerta. Jotenkin se on vaan kiihottavan tuhmaa/irstasta.
Itseäni kiihoittaa nuolla ja imeä vaimoni pillua ja pyllyä ja vaimoni nauttii siitä suunnattomasti... mutta vaimo ei koskisi minun peppuuni pitkällä tikullakaan :(
Minun vaimolla on strap on, jolla haluaa panna minua pyllyyn, on kai joku alistusfantasia?
ihana vaimo sulla kun panee sinua... tykkäät varmaan
Vierailija kirjoitti:
ihana vaimo sulla kun panee sinua... tykkäät varmaan
Voisi olla vapautuneempaa jonkun muun kanssa.
Meillä ei ole seksiä olenkaan. Saunassa käyn yksin,en halua mieheni näkevän minua lasti. Nukumme eri huoneissa.
Tämä kuulostaa aika poikkeavalta, mutta harrastamme vaimoni kanssa paljon peppuseksiä. Meillä on jo pitemmän aikaa anaaliseksi ollut yleisin tapa harrastaa seksiä, molemmat tykätään oikein kovasti ja vaimoni saa siitä helposti orgasmin, mikä parasta menkatkaan ei haittaa lainkaan.
Saispa ite piiskaa mieheltäni, pitiki lukea tää lanka :3
En tiedä onko tässä nyt mitään erityisen pervoa, mutta saatamme joskus puhua useita tunteja toistemme fantasioista. Eli kehittelemme yhdessä fantasioitamme. Esim. Keksimme yksityiskohtaisen tarinan jossa minä ja fantasiaani kuuluva mies tapaamme toisemme ja mitä kaikkea minä teen hänen kanssaan ja sitten toisinpäin. Tämä tarinan kehittely on todella yksityiskohtaista ja saatamme esim yhdessä etsiä kuvia fantasioihimme sopivista henkilöistä jne. Meidän mielestämme fantasioista puhuminen on paljon kiihottavampaa kuin mitä toiselle voi fyysisesti tehdä. Fantasiointiin tietysti otamme lisäksi myös fyysisen puolen esim mieheni hhyväilee minua, niinkuin hän olisi se vieras. N27
-Rakastan pukeutua kumi-asuihin ja tykkään katsella puolisoani kumiin pukeutuneena
-Lääkärileikkejä,joissa tarkastus lähtee täysin lapasesta
-bdsm leikit..toinen on pari tuntia toisen orja ja saa piiskaa ja kuumaa steariiniä,nänni nipistimiä ja tappia ja dildoja sisäänsä ja joutuu konttaamaan ja toimimaan jalkarahina toiselle
Jne...kaikkea tällaista ja homma toimii molemmin päin <3 normaalisti siis perus seksiä,mutta näitä mausteeksi :)
Olemme hieman yli viisikymppinen pari. Meillä molemmilla posliiniksi sheivatut alapäät. Pukeudumme toisinaan kumpikin seksileikkejä varten ohuisiin, liukkaisiin, haaroista avoimiin nyloneihin. Tuolloin myös usein sujautamme liukuvoiteella liukastetut pepputapit toistemme pyllyihin ja miehelle vielä lisäksi silikonista valmistettu rengas peniksen ja kivesten ympärille. Nämä pienet "lisämausteet" saavat aikaan valtavan erektion ja tekevät orgasmeista entistäkin nautinnollisempia. Seuraavaksi hankintalistalla onkin sitten vyötärölle hihnoilla kiinnitettävä strap on dildo rouvalle, jotta mieskin pääsee nauttimaan anaaliseksin iloista :)
Vierailija kirjoitti:
Saispa ite piiskaa mieheltäni, pitiki lukea tää lanka :3
Hanki joku pikku piiska ja yllätä miehesi kun seuraavan kerran rakastelette...Varmaan suostuu kun näkee sinun halusi ja antaudut siihen vaikka peppu pystyssä hänen edessään. Ei tarvitse olla mitään ruoskintaa
nylonpari 50+ kirjoitti:
Olemme hieman yli viisikymppinen pari. Meillä molemmilla posliiniksi sheivatut alapäät. Pukeudumme toisinaan kumpikin seksileikkejä varten ohuisiin, liukkaisiin, haaroista avoimiin nyloneihin. Tuolloin myös usein sujautamme liukuvoiteella liukastetut pepputapit toistemme pyllyihin ja miehelle vielä lisäksi silikonista valmistettu rengas peniksen ja kivesten ympärille. Nämä pienet "lisämausteet" saavat aikaan valtavan erektion ja tekevät orgasmeista entistäkin nautinnollisempia. Seuraavaksi hankintalistalla onkin sitten vyötärölle hihnoilla kiinnitettävä strap on dildo rouvalle, jotta mieskin pääsee nauttimaan anaaliseksin iloista :)
Olisipa minunkin mieheni yhtä kokeilunhaluinen! Mutta kun ei :(
Herraa ei juuri sänkyleikit kiinnosta, saati sitten mitkään uudet kokeilut.
Ihan kiva vanha ketju.
Meillä vasta kokeillaan uusia juttuja, ja on kivaa.
Itse tykkään piiskasta, kuritusmielessä. Toki leikkimielellä, mutta mukavan tuntuvasti. Samalla kertaa ei kylläkään rakastella, mutta seuraava kerta onkin sitten loistava.
meidän villit:
mun mies kiihottuu kun hän nuolee mun anusta ja minä samalla hieron klittaa tai dildotan itselleni orgasmin.
No en kertoisi yhtään seksielämästi/elämästämme kellekkään! Anonyyminä ok..
Mutta varmin salaisuus on se, että kumpikin tykätään mun pepusta seksissä..
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="13.10.2013 klo 21:50"]
Mutta ne coli-bakteerit miehesi vehkeestä ei lähde kusemalla eikä suihkussa ja jos taas joskus miehesi sattuisi panemaan suoa vaginaan, ne bakteerit voi nousta kohtuusi saakka :/
Tuossa on hieman perää. Samassa sessiossa kannattaa vaginayhdynnät hoitaa ensin ja sitten vasta anukseen (jos puhtia riittää ;-) ).
En usko, että ne kolibakteerit viihtyvät pitempään kalussa, jos ja kun välillä kalu pestään ja kustaan. Kusi on kohtuuhyvä desinfaattori - ei pomminvarma kuitenkaan. Eiköhän silti seuraavana iltana voi taas jatkaa...
Kun mies virtsaa niin virtsaputkihan huuhtoutuu siinä. Jos näin tapahtuisi niin mies saisi itse tulehduksen.. Meillä ei silti ilman kumia harrasteta kummankin terveyden takia ihan vaan varmuuden vuoksi...
En kertoisi kusileikeistämme,eka kerta oli kun oti ulkona suihin,mies sanoi että tuntuu niin hyvälle et haluan kusta sun suuhun ja niin tekikin ja spermat tuli heti perään.mieheni rakastaa kun istuu pöntöllä ja nai,kusee sisääni ja laukeaa heti,yhdesti kokeilimme myös kun nain miestäni ja hän kakki samalla,haju oli hirveä mutta kiihottava kokemus
Tykkään kun mieheni hu*rittelee minua sängyssä.
Olen kokeillut myös nyt piiskata vaimoa hiukan , kun hän nai minua päältä.Se kiihottaa kuulemma ihanasti aina, kun se osuu vähän "sinne" asti.
Onko kenelläkään tällaista vastaavaa leikkiä pikku piiskalla molemmin puolin? Siis ei ruoskintaa.