Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro sinun ja puolisosi seksileikistä josta et kertoisi

Vierailija
12.10.2013 |

omalla nimelläsi kellekään missään muualla.

Kommentit (181)

Vierailija
61/181 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on nykyään nahkasta tehty pieni vitsa, jolla pikkuisen ( en lujasti) piiskaan vaimoa useinkin pepulle ja takaa jalkojen väliinkin sopivasti kun makaamme kyljittäin ja hyväilemme kaikkialta. Hän hieroo klitoristaan kovaa kaluani vasten samalla ja kiihottuu , ääntelee ja voihkii jo. Joskus vielä nuolen hänelle yhden orgasmin hitaasti ennen kuin työnnyn sisään päältä tyyny vaimon pepun alla. Hän antautuu ihanasti siihen. Joskus hän nousee päälle myös. Hän välillä piiskaa sopivasti minua pepulle kun nain häntä päältä. Se on ihanan kiihottavaa hänenkin mielestään kun voihkin siitä. Joskus käytän värisevää penisrengasta ja se tekee hyvää molemmille. Vaimo kiihottuu lisää ja lisää sen hieroessa klitorista. Välillä työnnän sormea hänen pepöpuunsa vähän. Sitten on ihanaa tuntea ja kuulla kun hän laukeaa alla ja antaa itsekin tulla.. Olenne rakastelleet yhdessä jo 35 vuotta. Nykyisin noin kaksi kertaa viikossa yleensä.

Pikku piiskaus alkoi joskus kauan sitten eräänä syysyönä, kun tuli puheeksi alastomina, rakastelua aloitellessamme, että sellainen voisi kumpaakin kiihottaa. Hain sitten heti  takapihan koivusta puoliksi alastomana pienet vitsat ja vaimo kiihottui niistä alusta alkaen jo ihanasti, kun makasi sängyssä alasti vatsallaan  peppu pystyssä jalat auki vähän. Muistamme sen vieläkin .Pian hankimme sitten pienen piiskan...Emme ole mitään sm-ihmisiä kuitenkaan. Tuo vain tuntuu juuri ihanalle. Suosittelen kokeilemaan joskus...Tänään aamulla viimeksi teimme sitä. Emme ole koskaan kertoneet tätä kenellekään ystäville emmekä kerro.

Vierailija
62/181 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nahkaa tai kumia päällä ja ruoska mukana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/181 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan pervo ketju. Pervoahan on se mitä itse ei ole kokeillut ja se, mitä on kokeillut mutta mistä ei ole pitänyt. Kaikki on periaatteessa pervoa jonkun mielestä.

Vierailija
64/181 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan seksi asioista, siis fantasioistamme, emme puhu oikeastaan kenenkään suhteemme ulkopuolisen kanssa. Olisi oikeasti aika kiva jos olisi sellainen ystäväpariskunta jonka kanssa voisi sekstailla yhdessä. En tarkoita parinvaihtoa vaan seksikokemusten jakamista ja vaikka sekstailua samassa huoneessa. M31N29

Vierailija
65/181 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni on täys nymfo ja harrastamme vaimoni kanssa seksiä melkein joka päivä ja usein kahdesti päivässä. Välillä saattaa olla jopa kolme kertaa päivässä. Hän puhuu jatkuvasti kaksmielisiä juttuja ja laittelee tuhmia viestejä. Ei uskoisi vaikka hän on tosi suloinen perheenäiti ja niin kiltti nainen. Seksin suhteen hän on taas tosi villi ja puhuu seksin aikana rivoja juttuja, yks mitä se sanoo lähes aina on "nussi sitä pillua kulta". Hän tykkää myös rajusta seksistä erittäin paljon ja hänen suosikkinsa on ratsastaa kalullani tosi raivokkaasti ja vatkata lantiotaan edestakasin, hänen pillunsa puristaa tässä asennossa niin, että meinaa taju lähteä.

Piti vielä lisätä tähän, että vaimoni voihkinta on niin kaunista kuultavaa, varsinkin kun hän ratsastaa kalullani raivokkaasti leveää lantiotaan vatkaen. Se tunne on niin voittamaton kun kaluni on kultani taivaallisen ihanassa pillussa. Seksin aikana silmät sumenee kun olen niin kiihkoissaan. Rakastan ihan mielettömästi hänen niin ihanaa pilluaan. Seksi on vain niin kaunis asia ja aivan parasta kun se tapahtuu oman rakkaan kanssa jota rakastan yli kaiken. Voisin olla vaimoni pillussa vaikka koko päivän.

Vierailija
66/181 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikeastaan seksi asioista, siis fantasioistamme, emme puhu oikeastaan kenenkään suhteemme ulkopuolisen kanssa. Olisi oikeasti aika kiva jos olisi sellainen ystäväpariskunta jonka kanssa voisi sekstailla yhdessä. En tarkoita parinvaihtoa vaan seksikokemusten jakamista ja vaikka sekstailua samassa huoneessa. M31N29

Olisi kyllä kiva tutustua kaltasiinne ihaniin ihmisiin.

T. M 44N28

Vierailija
67/181 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi mistään seksiin liittyvästä kenellekkään! En sen puutteesta tai sen toimivuudesta..

Varsinkaan lelulaatikosta en kertoisi. Meillä seksiin on viimeaikoina kuulunut poikkeuksetta mun pepun "hoitelu" tavalla tai toisella. Parhaimillaan se hoituu miehen toimesta, riittävää kun sitä jotenkin on huomioitu.. Kumpaakin kiihottaa peppusetti, mies innolla tapittaa heti petipuuhien aluksi.

Vierailija
68/181 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut mieheni kanssa seksiä viimeisen kymmenen vuoden aikana 1 kerran.  Inhoa jo miehen kosketusta. En halua mieheni näkevän minua  ilman vaatteita.

Vierailija
69/181 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Pepputouhuilut molemmin puoleisesti. Kieltä, sormea, leluja...

- pissaleikit molemmin päin. Ihan suihkussa yleensä. Pissajutut on mulle muutenkin tosi iso turn-on. Riittää että mimmi käy pissalla ja kuulen sen äänet niin jo on muna kovana

Vierailija
70/181 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
71/181 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
72/181 |
28.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kertoisi että miellä mies fistaa minua hyvin usein, einyt jokakerta, mutta kyllä se kuuluu meillä kuvioihin. Toinen joka liittyy vähän samaan, meillä on todella iso tekopenis jolla täytyn kyllä, miehelläni on se keskivertopenis eikä siinä mitään, ihanaa kaikkinensa, mutta joskus haluan tuntea olevani täynnä, ja siihen ei ole kuin yksi lääke =).

Ja nyt joku tietysti alkaa tillittään että minulla on iso pillu, tunnustan on kyllä, mutta usein märkä ja halukas

Minulla naisystävä jonka kanssa voidaan kyllä vaihtaa ajatuksia melkein kaikesta, myös näistä seksijutuista.

Vierailija
73/181 |
26.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/181 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi tunnustaa kellekkään, että nuollaan mieheni kanssa toistemme peppureikiä melkein, joka kerta. Jotenkin se on vaan kiihottavan tuhmaa/irstasta.

Vierailija
75/181 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luullut, että meillä on värikäs seksielämä, mutta nämä kommentit masentavat. Haluaisin itsekin pervompaa.

Se mistä en kehtaisi puhua muille on, jiten kysynpä anonyymisti netissä:

Onko muuten teillä peruskauraa sellainen, että mies ns puristaa naisen poskia yhteen seksin aikana? Onko kaikilla muillakin sellaista vai harvoilla?

Vierailija
76/181 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies panee minua joskus rintsikoissa, mitä kuviollisemmat, sen paremmat ;)

Eli miehesi ei pidä niitä rintsikoita muulloin kuin pannessa?

Vierailija
77/181 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tykkää pissaleikeistä..

Se että istun hänen naamalle ja hän nuolee, painelee samalla alavatsaa tahalleen että tulisi edes liraus..

Olen edelleen aika kokematon tässä asiassa mutta hän kiihottuu siitä niin paljon niin mikäs siinä. Hän nuolee kuten viime yönäkin lähes parituntia eikä millään olisi halunnu lopettaa!!!

Meillä seksiä harrastetaan joka päivä. Joskus monesti päivässä..

Vierailija
78/181 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fistausta täälläkin. Reilusti liukkaria ja hitaat venytykset. Aina ei koko käsi mutta puoliks. Samalla klitoriksella pieni päristin. Huhu se on niin pelottavaa, kiihottavaa tulee semmoset orkut että taju lähtee.

Vierailija
79/181 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prinsessaleikit. Tykätään muuten kumpikin klassisen tyylikkäistä vaatteista, mutta joskus puleudumme seksiä varten prinsessa asuihin, sidomme toisiamme silkkinauhoilla jne. Ollemme ihan vakavasti otettava aikuinen lesbopari, enkä kyllä kehtaisi kertoa kellekään että leikitään tällasia.

Vierailija
80/181 |
30.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N38 kirjoitti:

En kehtaisi tunnustaa kellekkään, että nuollaan mieheni kanssa toistemme peppureikiä melkein, joka kerta. Jotenkin se on vaan kiihottavan tuhmaa/irstasta.

Itseäni kiihoittaa nuolla ja imeä vaimoni pillua ja pyllyä ja vaimoni nauttii siitä suunnattomasti... mutta vaimo ei koskisi minun peppuuni pitkällä tikullakaan :(