Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro sinun ja puolisosi seksileikistä josta et kertoisi

Vierailija
12.10.2013 |

omalla nimelläsi kellekään missään muualla.

Kommentit (181)

Vierailija
41/181 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihme ketju. Osa avautuu ja tiukkapipot tulee heti kertomaan, että kaksi aikuista toimii väärin tehdessään jotain mikä tekee heidät onnellisiksi ja läheisiksi. Eiköhän aikuiset ihmiset saa omassa makuuhuoneessaan tehdä ihan mitä ikinä haluaa!

Vain Suomessa voi ihminen kokea kärsivänsä vääryyttä jostain sellaisesta, jota joku muu tekee eikä millään tavalla kosketa omaa elämää.

Vierailija
42/181 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella mahtavalta! Samalla olen kateellinen! Lasten saamisen jälkeen vaimo on mieltänyt itsensä lähinnä äidiksi ja nykyään seksi on pikaista nylkytystä ja kahdenkeskiselle ajalle ei tunnu löytyvän aikaa. Riudun puutteessa ja toivon muutosta kunhan lapset kasvavat.

Joo, hoidan lapsia, teen kotitöitä, halin, pussaan ja puhun. Kaipaan vaan sitä aikaa kun toisemme sidottiin, naitiin toisiamme dildoilla anukseen ja välillä otettiin kultasuihkuja.

-Nykyisin estoisen vaimon aviomies-

Onko vaimosi ite tykännyt näistä vai tehnyt lähinnä ollakseen sinulle mieliksi? Vai kuvitteleeko vaimosi, että noi ei sovi lapsiperhe-elämään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/181 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen luonnostaan sängyssä se alistuva osapuoli, ja mies taas dominoiva, tätä ei varmaan kukaan uskoisi koska arkielämässä oon hyvinkin vahva ja määrätietoinen ihminen, ja meillä on todella tasa-arvoinen suhde. Sängyssä kuitenkin mua piiskataan ja kiusataan dildoilla, pepputapeilla ja muilla leluilla mutta ei kuitenkaan anneta heti tulla, mies sanoo mua huoraks ja nartuks, ja pääsääntösesti mitä törkeemmin se mulle puhuu sen kuumempana käyn, ja mitä enemmän mua esineellistetään sen enemmän nautin. Mieskin on päällisin puolin kiltti ja kunnollinen, joten luulen että jos meidän seksielämä paljastuisi tutuille niin aika kajahtaneina meitä varmaan pidettäisiin vaikka aika kevyttä kauraahan tää vielä on. Mutta pieni paikkakunta pohjoisessa suomessa niin paljastumiseen ei oo varaa :(  Siitä huolimatta, ihanaa estotonta seksiä mistä molemmat nauttii, oon onnellinen <3

Vierailija
44/181 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitomis - ja kynttiläleikkejä. Naminami.

Vierailija
45/181 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruoskaa ja alistamista meilläkin on joskus, mutta naapurissamme asuu naishoitsu, joka käy kerran kuussa sängyssämme kylässä kun lapset on yökylässä!

Tarjootteko kylässä käynnin yhteydessä aina pullaa ja kahvii?

Naapuri myös

Vierailija
46/181 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 22:19"]

14, ei niitä leikkejä joka päivä harrasteta. Aika surkeaa on oma seksielämäsi, jos epäilet ettei ylläolevaa voi tapahtua ja että se on varmaan lainaus jostain fiktiivisestä jutusta. :DDD

Mitäköhän kohtaa sanasta "suihku" et ymmärtänyt? Pissanhaju lähtee kyllä tehokkaasti saippualla pois.

Mutta ne coli-bakteerit miehesi vehkeestä ei lähde kusemalla eikä suihkussa ja jos taas joskus miehesi sattuisi panemaan suoa vaginaan, ne bakteerit voi nousta kohtuusi saakka :/

Ai jos kerran panee perseesee non kyrpä sen jälkeen koko loppuelämän colibakteerien saastuttama? Painuhan nyt vittuun siitä

Vierailija
47/181 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen nuolin varttitunnin persettä ennen muun toiminnan aloittamista

Vierailija
48/181 |
24.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertoisi sitä, että naisystäväni nuolee, sormettaa ja dildottaa anustani ja että pidän usein itse tappia naidessani.

Vierailija
49/181 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä käytetään paljon leluja ja vaikka vihanneksia seksin aikana. Parasta on kun otan mieheltäni suihun ja samalla sisälläni on dildo.

Vierailija
50/181 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni on täys nymfo ja harrastamme vaimoni kanssa seksiä melkein joka päivä ja usein kahdesti päivässä. Välillä saattaa olla jopa kolme kertaa päivässä. Hän puhuu jatkuvasti kaksmielisiä juttuja ja laittelee tuhmia viestejä. Ei uskoisi vaikka hän on tosi suloinen perheenäiti ja niin kiltti nainen. Seksin suhteen hän on taas tosi villi ja puhuu seksin aikana rivoja juttuja, yks mitä se sanoo lähes aina on "nussi sitä pillua kulta". Hän tykkää myös rajusta seksistä erittäin paljon ja hänen suosikkinsa on ratsastaa kalullani tosi raivokkaasti ja vatkata lantiotaan edestakasin, hänen pillunsa puristaa tässä asennossa niin, että meinaa taju lähteä.

Vierailija
51/181 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on molemmille nahkarukkaset tyynyjen alla . Niillä runkkailemme toistemme reikiä ja vaimo vatkaa kalua kinnas kädessä

Vierailija
52/181 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä nyt tiedä, ettenkö kertoisi kenellekään koskaan missään olosuhteissa. Pissaleikeistä en kuitenkaan ihan kenelle tahansa puhu.

Vierailija
53/181 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan cuckoldia, eli mies katsoo kun harrastan seksiä vieraan kanssa. Toki oma mies otetaan myös leikkiin mukaan, joutuu mm siivoamaan vieraan jäljet jne.

Välillä käyn yksin seikkailemassa, mistä otan miehelle kuvia ja sen jälkeen onkin kotona villiä menoa ;)

Vierailija
54/181 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on nykyään nahkasta tehty pieni vitsa, jolla pikkuisen ( en lujasti) piiskaan vaimoa useinkin pepulle ja takaa jalkojen väliinkin sopivasti kun makaamme kyljittäin ja hyväilemme kaikkialta. Hän hieroo klitoristaan kovaa kaluani vasten samalla ja kiihottuu , ääntelee ja voihkii jo. Joskus vielä nuolen hänelle yhden orgasmin hitaasti ennen kuin työnnyn sisään päältä tyyny vaimon pepun alla. Hän antautuu ihanasti siihen. Joskus hän nousee päälle myös. Hän välillä piiskaa sopivasti minua pepulle kun nain häntä päältä. Se on ihanan kiihottavaa hänenkin mielestään kun voihkin siitä. Joskus käytän värisevää penisrengasta ja se tekee hyvää molemmille. Vaimo kiihottuu lisää ja lisää sen hieroessa klitorista. Välillä työnnän sormea hänen pepöpuunsa vähän. Sitten on ihanaa tuntea ja kuulla kun hän laukeaa alla ja antaa itsekin tulla.. Olenne rakastelleet yhdessä jo 35 vuotta. Nykyisin noin kaksi kertaa viikossa yleensä.

Vierailija
55/181 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on jalka- ja peppufetisisti. Eli rakasteluumme kuuluu paljon varpaitteni ja jalkaterieni hierontaa, suutelua, imemistä ja nuolemista. Sitten hän hivuttautuu ylöspäin suudellen pohkeitani, reisiäni ja pakaroitani. Pyllyä hän nuolee antaumuksella ja nussii mieluiten niissä asennoissa, joissa voi samalla hyväillä tai suudella jalkateriäni.

Toki meillä rakastellaan melko tavallisestikin, mutta onneksi aika harvoin. Yleensä silloin, kun mieheni on ollut kotoa poissa pitempään, hän hoitaa homman normi "suutelu-pimpin nuoleminen-pano" meningillä. Mutta yleensä jo seuraava kerta menee pitemmän kaavan mukaan.

Niin ja minä otan mieheltäni suihin, samalla nuollen palleja, hieroen välilihaa ja eturauhasta. Nuolen ja imen myös hänen peppuaan. Peppuseksiä meillä harrastetaan myös paljon.

Vierailija
56/181 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa todella mahtavalta! Samalla olen kateellinen! Lasten saamisen jälkeen vaimo on mieltänyt itsensä lähinnä äidiksi ja nykyään seksi on pikaista nylkytystä ja kahdenkeskiselle ajalle ei tunnu löytyvän aikaa. Riudun puutteessa ja toivon muutosta kunhan lapset kasvavat.

Joo, hoidan lapsia, teen kotitöitä, halin, pussaan ja puhun. Kaipaan vaan sitä aikaa kun toisemme sidottiin, naitiin toisiamme dildoilla anukseen ja välillä otettiin kultasuihkuja.

-Nykyisin estoisen vaimon aviomies-

Joo, mustakin tuli estoinen lapsen myötä ja seksielämämme kuulostaa samalta kun teillä. Mieskin tekee kotitöitä ja hoitaa lapsia. Ikävä kyllä ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen, (siis kun ensi kertaa pari viikkoa synnytyksen jälkeen harrastimme seksiä), mies kommentoi että eipä tunnu enää yhtä tiukalta paikat kuin ennen, joo löystyneet ovat... Jostain kumman syystä tämän jälkeen en vain ole pystynyt rentoutumaan mieheni kanssa ja vieläkin häpeän itseäni mieheni edessä, enkä voi kuvitella että kumpikaan meistä enää aidosti nauttisi seksistä. Toisaalta taas tuollaisen kommentin jälkeen ei tule mieleenkään harrastaa seksiä kenenkään vieraakaan kanssa, koska jos läheinen ihminen laukoo tuollaisia kommentteja, en edes halua tietää kuinka pahasti joku satunnaishoito voisi loukata... Parempi tyytyä vetämään käteen ja satunnaisesti nopeasti hoitaa aviovelvoitteet...

Sori ot, mutta viestisi kuulosti siltä että oma mieheni olisi sen voinut kirjoittaa "teen kotitöitäkin ja vaimo silti pihtaa" ihan kuin nämä olisivat jotenkin toisensa poissulkevia...

Vierailija
57/181 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies panee minua joskus rintsikoissa, mitä kuviollisemmat, sen paremmat ;)

Vierailija
58/181 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastetaan cuckoldia, eli mies katsoo kun harrastan seksiä vieraan kanssa. Toki oma mies otetaan myös leikkiin mukaan, joutuu mm siivoamaan vieraan jäljet jne.

Välillä käyn yksin seikkailemassa, mistä otan miehelle kuvia ja sen jälkeen onkin kotona villiä menoa ;)

Meillä sama. Ihan mielettömän kiihottavaa!

T. Parin mies

Vierailija
59/181 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hunajapupu kirjoitti:

Mieheni on jalka- ja peppufetisisti. Eli rakasteluumme kuuluu paljon varpaitteni ja jalkaterieni hierontaa, suutelua, imemistä ja nuolemista. Sitten hän hivuttautuu ylöspäin suudellen pohkeitani, reisiäni ja pakaroitani. Pyllyä hän nuolee antaumuksella ja nussii mieluiten niissä asennoissa, joissa voi samalla hyväillä tai suudella jalkateriäni.

Toki meillä rakastellaan melko tavallisestikin, mutta onneksi aika harvoin. Yleensä silloin, kun mieheni on ollut kotoa poissa pitempään, hän hoitaa homman normi "suutelu-pimpin nuoleminen-pano" meningillä. Mutta yleensä jo seuraava kerta menee pitemmän kaavan mukaan.

Niin ja minä otan mieheltäni suihin, samalla nuollen palleja, hieroen välilihaa ja eturauhasta. Nuolen ja imen myös hänen peppuaan. Peppuseksiä meillä harrastetaan myös paljon.

Tämän lukeminen aiheutti minulle stondiksen...

Vierailija
60/181 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on villafetissi ja miehelläni nahka. Joten hyvin pitkävartiset villasukat, lapaset, nahkakintaat ja saappaat ovat aina leikeissä mukana.