Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla mielenterveysongelmaisilla samanlaista?

Vierailija
08.12.2022 |

Ystävät ja tutut hehkuttaa teille elämäänsä? Miten on ihanaa kaikki!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna risoo, kun näyttää menevän hyvin.

T. Mirja

Vierailija
2/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyttekö muut olemaan mukana hehkutuksessa? Esim itellänne huono parisuhde ja kaveri hehkuttaa uutta omaa täydellistä suhdettaan. Miten tässä toimitaan?

Ap

Vierailija
4/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pitäisikö tuttujen sitten esittää, että asiat on huonosti?

Vierailija
5/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pystyttekö muut olemaan mukana hehkutuksessa? Esim itellänne huono parisuhde ja kaveri hehkuttaa uutta omaa täydellistä suhdettaan. Miten tässä toimitaan?

Ap

Pitäskö niiden valehdella ja märehtiä sit?

Vierailija
6/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä en ole mikään hehkuttajatyyppi ja kaikki läheiseni sen myös tietävät, mutta tottakai annan positiivista kommenttia, vaikkei nyt niin hirvesti kiinnostaisikaan. Käytöstavat mulla on edelleen hallussa.

Vierailija
7/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mä en ole mikään hehkuttajatyyppi ja kaikki läheiseni sen myös tietävät, mutta tottakai annan positiivista kommenttia, vaikkei nyt niin hirvesti kiinnostaisikaan. Käytöstavat mulla on edelleen hallussa.

No näin oon kyllä tehnyt!

Ap

Vierailija
8/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitäskö niiden valehdella ja märehtiä sit?

Tämä. AP vaikuttaa sellaselta joka ei koskaan pääse kurjuudestaan ulos. Heikolta luonteelta.

Vierailija
9/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ylipäänsä tajua ihmisiä, jotka hehkuttavat milloin mitäkin. Ei se kenelläkään niin täydellistä aina ole.

Vierailija
10/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ylipäänsä tajua ihmisiä, jotka hehkuttavat milloin mitäkin. Ei se kenelläkään niin täydellistä aina ole.

Aivan. Eikä kenelläkään täydellisen kurjaa. Elämässä on aina hyviä ja huonoja asioita ja iso osa aika tavallisia tasapaksuja. Mutta se onkin se perusasenne elämään, että keskittyykö hyviin vai huonoihin asioihin. Epäkohtien loputon märehtiminen johtaa vain masennuskierteeseen kun taas iloisiin pieniin ja harvinaisiinkin asioihin keskittyminen ruokkii positiivisuutta. Elämä on aina sitä samaa, mutta toisella se on riemu raikkahin aika ja toisella synkkä ja ikävä. 

Vierailija
11/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne olivat kateellisia mulle ja käyttivät oman pahan olonsa likasankona.

Vierailija
12/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kannattaisi itsekin pyrkiä mielekkääseen elämään eikä väkisin pitää elämässä huonoa puolisoa.

Huono ystävä olet, jos et toisen onneen osallistu ja ole iloinen. Ei ystäväsi onni ole sinulta pois.

Vierailija
13/13 |
08.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveysongelmissa on tyypillistä kokea, että muut hehkuttaa. Vaikka näin ei olisikaan. Kuuluu sairauden laatuun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi