Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen enkelien ja kuolleiden kanssa yhteydessä.Kysy jotakin.

Vierailija
12.10.2013 |

autan jos voin.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin paikalla mummoni kuollessa keuhkosyöpään.
Oli ottolapsi eikä oikeastaan ikinä puhunut vanhemmistaan. Kuolemaansa edeltävänä iltana sängyssä maatessaan alkoi kurottamaan käsillään kattoa kohti, tuijotti selvästi yhteen kohtaan ja huusi, että menkää pois.
Kysyin mitä tarkoitaa ja sanoi että haluaa näkee valoa ja äitinsä ja tämän olisi halunnut pois. Tämän jälkeen en enää saanut häneen puheyhteyttä vaan parin tunnin ajan höpisi äidistään ja muutama tunti sen jälkee kuoli :(
Vieläkin mietitytttää minkä takia näki äitinäs ja höpisi tästä, koska ei eläessään hänestä ikinä puhunut.
En ole uskovainen, mutta tämän jälkeen olen usein miettinyt, että onko sittenkin kuoleman jälkeen joku paikka mihin ihmisen "sielu" menee.

Vierailija
2/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavatko kuolleet ihmiset meidän touhuja tälläpuolella, vai onko parempaa ajanvietettä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin saada kuolleen mummuni olemaan enemmän läsnä elämässäni? Onko hänellä minulle jotain "terveisiä"?

Vierailija
4/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tänään syötäisiin? Joku nopee ja halpa resepti!

Vierailija
5/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pikkuinen poikani kuoli?

Vierailija
6/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

anteeksi edellisessä kirjoitusvirheet.
Halusin lisätä, että mummo oli siis sairaalassa ja vahvassa lääkityksessä mutta tämä äidin näkeminen silti ihmetyttää koska ei hänestä ikinä puhunut.

Vierailija
7/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko saada kuolleet isovanhempani auttamaan minua elämässäni oikeiden valintojen tekemisessä? Siis jos heitä kiinnostaa lastenlapsen pärjääminen ylipäätään. 

Vierailija
8/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin viimeksi olet ottanut skitsofrenialääkkeesi?

Vierailija
9/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainaskin eräs tumma kaunotar palasi nuoruuteen saman tien.Lähti juosten patologian laitokselta.On onnellinen.Aikaa kuolemasta yli 10 vuotta.Oma sukulaiseni heitti vasta nyt hyvästit, A meni nuoruuteen tänä kesänä.Palasi kotiin.Kuin 50-luvulla aikoinaan.Arille terveiset!

Vierailija
10/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:49"]

Seuraavatko kuolleet ihmiset meidän touhuja tälläpuolella, vai onko parempaa ajanvietettä?

[/quote]

En ole ap, mutta seuraa :) Ja ainakin minulla ovat hyvin läsnä elämässä. Elävät tavallaan "rinnakkaiselämää" kanssamme. En sano tämän olevan totuus, mutta näin minä olen kokenut. 

Ap, minäkin aistin ja "näen" henkiä, tiedän omat enkelini ja näin, mutta olen vasta astumassa valon polulle. Voiko tätä nopeuttaa, voinko tehdä jotain asialle vai odotanko kärsivällisesti ja minua autetaan tässä asiassa?

Ja kuka se nainen on, joka on ollut pikkutytön kanssa meillä nyt? :)

Vierailija
11/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET OLE. Kuolleet eivät ole siinä tilassa , että voisit olla heihin yhteydessä. Kuoltuaan ihminen menee ns "odotustilaan" jossa ei ole yhteydessä mihinkään mutta sielu on odotustilassa. Kun tulee viimeinen tuomio niin siirtyy joko helvettiin tai taivaaseen. Voit olla yhteydessä kylläkin saatanan demoneihin mutta kuolleisiin ET. Etkä mitenkään voisikaan olla yhteydessä niin enkeleihin kuin kuolleisiinkin, koska enkelit tulevat Jumalalta ja Jumalan Sana kieltää esim ennustamisen , noituuden jne. Eli voit olla yhteydessä /tuntea ehkä suojelusenkelisi mutta et samaan aikaan muuta. Tai olla yhteydessä denmonienkeleihin joka on kyllä vaarallista puuhaa.

Vierailija
12/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millon Tiimarissa on ale?

Vierailija
13/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tää on jännä ketju. Onko kuolleita tai enkeleitä näkevät skitsofreenikkoja? Itse olen ollut psykoosissa ja en kuullut ääniä tai nähnyt mitään kuolleita tai muitakaan juttuja. 

Vierailija
14/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et edelleenkään käytä välilyöntiä pisteen jälkeen?

Vierailija
15/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

moni selvännäkijä.Perkele vastaa:psykologit helvetin tulessa palakaa.

märtha louise ei taida kommentoida kuten ei.

Joka päivä perkele ja jumala taistelevat olemassa olostaan.

Vierailija
16/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:55"]

ET OLE. Kuolleet eivät ole siinä tilassa , että voisit olla heihin yhteydessä. Kuoltuaan ihminen menee ns "odotustilaan" jossa ei ole yhteydessä mihinkään mutta sielu on odotustilassa. Kun tulee viimeinen tuomio niin siirtyy joko helvettiin tai taivaaseen. Voit olla yhteydessä kylläkin saatanan demoneihin mutta kuolleisiin ET. Etkä mitenkään voisikaan olla yhteydessä niin enkeleihin kuin kuolleisiinkin, koska enkelit tulevat Jumalalta ja Jumalan Sana kieltää esim ennustamisen , noituuden jne. Eli voit olla yhteydessä /tuntea ehkä suojelusenkelisi mutta et samaan aikaan muuta. Tai olla yhteydessä denmonienkeleihin joka on kyllä vaarallista puuhaa.

[/quote]

Miksi sinä olisit oikeassa ja ap ei?

Vierailija
17/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:03"]

Musta tää on jännä ketju. Onko kuolleita tai enkeleitä näkevät skitsofreenikkoja? Itse olen ollut psykoosissa ja en kuullut ääniä tai nähnyt mitään kuolleita tai muitakaan juttuja. 

[/quote]

Ei olla :) Kaikilla ei vaan ole tätä lahjaa, olemme onnellisia joilla on. Tähän ei TIETENKÄÄN tarvitse uskoa, mutta on nuo skitsofreniajutut aika törkeitä. Minäkin olin ennen kunnon skeptikko. 

Vierailija
18/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis kieltämässä näkijät jotka auttavat poliisia Yhdysvalloissa kadonneiden ja tapettujen surmien selvittelyssä.

Vierailija
19/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:55"]

[/quote]

Onko palstalla ikioma Jehovantodistajakin jo? Tämähän on varsinainen ekumeeninen jenkka.

Vierailija
20/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:03"]

[/quote]

Ei olla :) Kaikilla ei vaan ole tätä lahjaa, olemme onnellisia joilla on. Tähän ei TIETENKÄÄN tarvitse uskoa, mutta on nuo skitsofreniajutut aika törkeitä. Minäkin olin ennen kunnon skeptikko. 

[/quote]

Vielä sellainen, että tiedätkö joudunko helvettiin kuoltuani? En haluaisi sinne. Ikävä paikka. Psykoosissa sain esimakua helvetistä. Yksinäistä ja pimeää. 

Pelkäsin pitkään myös yksin lenkkeilyä. Pelkäsin että teen jotain lenkillä itselleni, menee järki tms. Tai joku hullu käy kimppuun.

Kerran menin loppukesästä lenkille yksin ja alussa pelkäsin. Sitten tuli jotenkin turvallinen olo. Tuntui kuin olisin kuullut jopa askeleet takanani. Ei ketään tietenkään ollut siellä. Mietin olisiko ollut suojelusenkelini. Tuli myös tunne, että vaikka salama iskisi päähän niin silti en pelkäisi sillä hetkellä. Nyt voin mennä itse jo lenkille. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi