Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi minimalistit ärsyttää?

Vierailija
13.11.2024 |

Kun sanon että pidän samaa talvitakkia 10 vuotta ja omistan 3 kengät se ärsyttää??

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ärsytä.Tuollalailla pitääkin elää.Ehkö se suututtaa kun kuluttaa pitäisi,jonkun tahon mukaan.Ei tartte ollaan säästäväisiä,ei osta turhia.Vaan tarpeeseen.

Vierailija
2/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa, että mitkä kolmet kengät sulla on? Nimittäin itse tarvitsen kumisaappaat, superlämpimät talvisaappaat töihin ( päiväkoti), talvikengät, juoksulenkkarit, kävelykengät, juhlakengät (13 vuotta vanhat), sandaalit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se minulle kuuluu, mitä muut omistavat, joten ei ärsytä yhtään. Tuommoinen oletus kyllä ärsyttää.

Vierailija
4/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite huomannut, että minimalistinen sisustus kotona aiheuttaa monissa ihmisissä hämmästelyä.

Vierailija
5/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän kalsareita ja sukkia 4 viikkoa, sitten vaihdan.

Minimalisti

Vierailija
6/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä se ärsyttää? Vaate- ja kenkäkauppiastako?

Vierailija
7/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ehkä se asenne, että mitä vähemmän omistaa sen parempi ihminen. Esimerkiksi vaatteissa on sellainen juttu, että jos on useita vaatteita, joita käyttää vaihdellen, niin ne todennäköisesti kestävät pidempään. Jos käyttäisi vain kahta paitaa vuorotellen, niin ne kuluisivat nopeammin ja pitäisi ostaa uudet. 

Vierailija
8/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevatko köyhät ja varakkaat minimalistit toimeen keskenään?

Vierailija
9/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiinnostaa, että mitkä kolmet kengät sulla on? Nimittäin itse tarvitsen kumisaappaat, superlämpimät talvisaappaat töihin ( päiväkoti), talvikengät, juoksulenkkarit, kävelykengät, juhlakengät (13 vuotta vanhat), sandaalit

Talvikengät, lenkkarit ja maiharit riittää ainakin mulle.

Vierailija
10/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo ole tukalia kenkiä kesällä, varsinkin helteillä? 

Vierailija
11/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen huomannut joidenkin jotenkin ihmeellisesti ärsyyntyvän, kun kerron että asun mieheni ja koirien kanssa pysyvästi 33 neliön kodissa. Ei kuulemma riitä ollenkaan kahdelle, ei millään 😂 mutta kyllä riittää ja hyvin.

Vierailija
12/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota 🥇

Vierailija
13/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuo ole tukalia kenkiä kesällä, varsinkin helteillä? 

Ei lenkkarit ole erityisen tukalat.

Vierailija
14/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lenkkarit (kevyet) , mustat tennarit ja talvikengät. 

Vierailija
15/15 |
13.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ärsyttää ehkä se asenne, että mitä vähemmän omistaa sen parempi ihminen. Esimerkiksi vaatteissa on sellainen juttu, että jos on useita vaatteita, joita käyttää vaihdellen, niin ne todennäköisesti kestävät pidempään. Jos käyttäisi vain kahta paitaa vuorotellen, niin ne kuluisivat nopeammin ja pitäisi ostaa uudet. 

No ei mua ainakaan haittaa että joku tykkää tavarasta, ihan hyvä että tässä maassa myös kulutetaan. Olin töissä pienessä yrityksessä ja olihan se surkeaa kun ei ihmiset halunneet ostaa sieltä kauniita käsitöitä. Ainiin ja enkä koe olevani minimalistin takia parempi ihminen. t. minimalisti