Olen enkelien ja kuolleiden kanssa yhteydessä.Kysy jotakin.
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 22:27"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:20"]
EN OLE Jehovantodistaja vaan Jumalaan uskova kristitty joka uskoo, että raamattu on Jumalan Sanaa ja annettu meille ohjeeksi elämää varten. Eli siis ihan tavallinen uskovaine, en ns rivikristtitty. Sitä en tiedä mikä Jehovan todistajien kanta on tuohon asiaan koska en ole heidän oppeihinsa perehtynyt, olen perhetynyt raamattuun ja perustan siis uskoni siihen. Tuo on siellä niin selvästi sanottu, ettei vaadi mitään kummenpia tulkintoja vaan uskoakseni jokainen lukutaitoinen pystyy sen saamatusta lukemaan ja riittävän aikuinen lienee myös ymmärtämään.
[/quote]
Miten sä uskot raamattuun? Miksi se on totta ja aloittajan näkemys ei ole? MIKSI MIKSI MIKSI ? Vastaa tuohon miksi raamattu on totta ja aloittajan näkemys ei -kysymykseen, kiitos.
[/quote]
Niin, en usko, että voin antaa mitään tyhjentävää vastausta sinulle koska usko on enemmänkin uskon asia kuin tieteellinen juttu mutta..minulle usko on todella tärkeä asia. Ihan lapsena minulla oli todella vahva usko, eli kun rukoilin jotain niin uskoin sen saavani ja sainkin, mm luistimet ja kerran isäni kädessä oli iso "paise" ja kun rukoilin että käsi paranisi se parani (siis heti). Itsellä ollut munasarjasyöpä ja lääkäri lupasi n puolivuotta elinaikaa, hoidoilla 5 vuotta. En mennyt hoitoihin ja olen elänyt jo 22 vuotta sen jälkeen. Tiedän lukuisia paranemisia joissa ihminen on parantunut kun häne puolestaan on rukoillut Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tiedän myös ikävä kyllä lukuisia huijari saarnaajia jotka keräävät vain rahaa ja markkinoivat itseään. Tässä osa syistä miksi minulle raamatun Sana on totta, mutta tiedän, että en pysty tällä sinua mitenkään vakuuttamaan jos et tunne itsessäsi Jumalan kutsua. Eli en lähde näistä asioista väittelemään vaan kerroin vain miksi raamattu ja Jumala ovat minulle totta ja miksi AP:n jutut ovat minulle valhetta (eli asia joita raamattu kieltää tekemästä)
[/quote]
Korjaus : Tiedän lukuisia paranemisia joissa ihminen on parantunut kun hänen puolestaan on rukoiLTU Jeesuksen Kristuksen nimessä.
Tämä selvennöksenä jotta et ajattele, että markkinoin itseäni parantajana. En ole eikä kukaan ole, ainoastaa Jumalan voima voi parantaa. Siis rukous ei ihminen.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 22:08"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:00"]Kyllä uskon. Sielu on energiaa, miksi se sielu ei voisi jäädä "vaeltamaan" Kun katsot kuollutta ihmistä niin onko siinä sisällä sielu? Ei ole. Mistä sinä tai kukaan tietää, mitä kaikkea maailmassa sen lisäksi mitä näemme on? Minulle on sinänsä se ja sama mihin ihmiset uskoo ja ei, mutta sellaiset ihmiset, jotka mielestään ovat aina oikeassa ja heidän uskonsa on se ainoa usko, ovat ärsyttäviä. [/quote]
"Sielu" on se persoona, jonka aivot tuottavat. Sikäli olet oikeassa, että sen synnyttävät pääosin aivosolujen väliset sähköimpulssit, eli siihen liittyy energiaa (sähkövarausten muutokset neuroneissa). Kuolleilla ei ole "sielua", koska aivojen toiminta on loppunut ravinnon ja hapen puutteessa.
Sellaisista asioista, joiden olemassaoloa ei voida luotettavasti todeta, ei kannata tehdä mitään villejä ja mielikuvituksellisia oletuksia. Tyyliin "ei voi olla varma, ettei enkeleitä ole, joten niitä on siten pakko olla". Eihän siinä ole järjen häivää.
Maailmankaikkeudessa on paljon mielenkiintoisia asioita, joita emme suoraan näe, mutta joista voidaan saada välillisesti luotettavaa informaatiota, esimerkiksi ns. pimeä aine. Se taas, että jollakin on "fiilis" enkelin tms läsnäolosta, ei ole millään tasolla luotettava todiste.
[/quote]
Monissakaan asioissa ei ole järjen häivää, mutta silti niitä vaan tapahtuu. Minulle henkilökohtaisesti henkien näkeminen tai tunteminen on enemmän kuin fiilis, mutta en sitä silti pysty selittämään. Samoin ihmiset ovat pystyneen näkemään ja kertomaan sellaisia juttuja edesmenneistä, että siihen on pakko olla kyky. Ei mikään järjellä ajateltava, mutta kuitenkin olemassa oleva.
mikä on suojelusenkelini nimi?517
Kertoisitko ensi viikon lottonumerot?
Ovatko enkelit siipeilijöitä?
Näkeekö kuollut isoisäni jos masturboin?
Montako henkeä on kissalla?
Maksetaanko vaarallista työtä tekevien suojelusenkeleille asianmukaiset ylityökorvaukset?
Jos sielu on energiaa, tekeekö ylensyönti ihmisestä suurisieluisen?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 23:00"]
Kertoisitko ensi viikon lottonumerot?
Ovatko enkelit siipeilijöitä?
Näkeekö kuollut isoisäni jos masturboin?
Montako henkeä on kissalla?
Maksetaanko vaarallista työtä tekevien suojelusenkeleille asianmukaiset ylityökorvaukset?
Jos sielu on energiaa, tekeekö ylensyönti ihmisestä suurisieluisen?
[/quote
En tiedä esitätkö kysymyksesi aapeelle vai minulle kun minä sanoin, että sielu on energiaa, mutta minä en edelleenkään ole näkijä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:55"]
ET OLE. Kuolleet eivät ole siinä tilassa , että voisit olla heihin yhteydessä. Kuoltuaan ihminen menee ns "odotustilaan" jossa ei ole yhteydessä mihinkään mutta sielu on odotustilassa. Kun tulee viimeinen tuomio niin siirtyy joko helvettiin tai taivaaseen. Voit olla yhteydessä kylläkin saatanan demoneihin mutta kuolleisiin ET. Etkä mitenkään voisikaan olla yhteydessä niin enkeleihin kuin kuolleisiinkin, koska enkelit tulevat Jumalalta ja Jumalan Sana kieltää esim ennustamisen , noituuden jne. Eli voit olla yhteydessä /tuntea ehkä suojelusenkelisi mutta et samaan aikaan muuta. Tai olla yhteydessä denmonienkeleihin joka on kyllä vaarallista puuhaa.
Miksi sinä olisit oikeassa ja ap ei?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 22:17"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:20"]
EN OLE Jehovantodistaja vaan Jumalaan uskova kristitty joka uskoo, että raamattu on Jumalan Sanaa ja annettu meille ohjeeksi elämää varten. Eli siis ihan tavallinen uskovaine, en ns rivikristtitty. Sitä en tiedä mikä Jehovan todistajien kanta on tuohon asiaan koska en ole heidän oppeihinsa perehtynyt, olen perhetynyt raamattuun ja perustan siis uskoni siihen. Tuo on siellä niin selvästi sanottu, ettei vaadi mitään kummenpia tulkintoja vaan uskoakseni jokainen lukutaitoinen pystyy sen saamatusta lukemaan ja riittävän aikuinen lienee myös ymmärtämään.
[/quote]
Miten sä uskot raamattuun? Miksi se on totta ja aloittajan näkemys ei ole? MIKSI MIKSI MIKSI ? Vastaa tuohon miksi raamattu on totta ja aloittajan näkemys ei -kysymykseen, kiitos.
[/quote]
Niin, en usko, että voin antaa mitään tyhjentävää vastausta sinulle koska usko on enemmänkin uskon asia kuin tieteellinen juttu mutta..minulle usko on todella tärkeä asia. Ihan lapsena minulla oli todella vahva usko, eli kun rukoilin jotain niin uskoin sen saavani ja sainkin, mm luistimet ja kerran isäni kädessä oli iso "paise" ja kun rukoilin että käsi paranisi se parani (siis heti). Itsellä ollut munasarjasyöpä ja lääkäri lupasi n puolivuotta elinaikaa, hoidoilla 5 vuotta. En mennyt hoitoihin ja olen elänyt jo 22 vuotta sen jälkeen. Tiedän lukuisia paranemisia joissa ihminen on parantunut kun häne puolestaan on rukoillut Jeesuksen Kristuksen nimessä. Tiedän myös ikävä kyllä lukuisia huijari saarnaajia jotka keräävät vain rahaa ja markkinoivat itseään. Tässä osa syistä miksi minulle raamatun Sana on totta, mutta tiedän, että en pysty tällä sinua mitenkään vakuuttamaan jos et tunne itsessäsi Jumalan kutsua. Eli en lähde näistä asioista väittelemään vaan kerroin vain miksi raamattu ja Jumala ovat minulle totta ja miksi AP:n jutut ovat minulle valhetta (eli asia joita raamattu kieltää tekemästä)