Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen enkelien ja kuolleiden kanssa yhteydessä.Kysy jotakin.

Vierailija
12.10.2013 |

autan jos voin.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. etkö osaisi sanoa, mitä näet mieheni tekevän juuri nyt? Hän ei ole kuollut kylläkään.

Vierailija
22/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. vastaa kakkoselle. Oon kelannut mielessäni kohta 9v tota äiti-juttua:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko meidän talossa joku muukin kuin me neljä? Vai olenko menettämässä järkeni? Pitäisikö muuttaa pois?

Vierailija
24/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:06"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:03"]

Musta tää on jännä ketju. Onko kuolleita tai enkeleitä näkevät skitsofreenikkoja? Itse olen ollut psykoosissa ja en kuullut ääniä tai nähnyt mitään kuolleita tai muitakaan juttuja. 

[/quote]

Ei olla :) Kaikilla ei vaan ole tätä lahjaa, olemme onnellisia joilla on. Tähän ei TIETENKÄÄN tarvitse uskoa, mutta on nuo skitsofreniajutut aika törkeitä. Minäkin olin ennen kunnon skeptikko. 

[/quote]

Vielä sellainen, että tiedätkö joudunko helvettiin kuoltuani? En haluaisi sinne. Ikävä paikka. Psykoosissa sain esimakua helvetistä. Yksinäistä ja pimeää. 

Pelkäsin pitkään myös yksin lenkkeilyä. Pelkäsin että teen jotain lenkillä itselleni, menee järki tms. Tai joku hullu käy kimppuun.

Kerran menin loppukesästä lenkille yksin ja alussa pelkäsin. Sitten tuli jotenkin turvallinen olo. Tuntui kuin olisin kuullut jopa askeleet takanani. Ei ketään tietenkään ollut siellä. Mietin olisiko ollut suojelusenkelini. Tuli myös tunne, että vaikka salama iskisi päähän niin silti en pelkäisi sillä hetkellä. Nyt voin mennä itse jo lenkille. 

[/quote]

Minä en osaa tuollaisiin vastata, koska en ole ap ja olen vasta pääsemässä henkimaailmaan, mutta minusta helvettiä ei ole olemassakaan. Kuolleet on ns. välitilassa, eivät taivaassakaan. Mutta tämä minun näkemys :)

Vierailija
25/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joskus astia tai lautanen tippuu kaapista itsestään. Asuuko meillä joku muukin? Onko vihainen? Onko se jokin protesti tmv. Ainakin tuntuu, kun haluaisi sanoa painavan sanan jostain.

Vierailija
26/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN OLE Jehovantodistaja vaan Jumalaan uskova kristitty joka uskoo, että raamattu on Jumalan Sanaa ja annettu meille ohjeeksi elämää varten. Eli siis ihan tavallinen uskovaine, en ns rivikristtitty. Sitä en tiedä mikä Jehovan todistajien kanta on tuohon asiaan koska en ole heidän oppeihinsa perehtynyt, olen perhetynyt raamattuun ja perustan siis uskoni siihen. Tuo on siellä niin selvästi sanottu, ettei vaadi mitään kummenpia tulkintoja vaan uskoakseni jokainen lukutaitoinen pystyy sen saamatusta lukemaan ja riittävän aikuinen lienee myös ymmärtämään. 

Vierailija
27/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tule nyt jo vastaamaan??!

Vierailija
28/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP VASTAA JO KAKKOSELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
29/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ikävää nähdä miten moni on irtautunut reaalimaailmasta. Huoh.

Vierailija
30/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:22"]AP VASTAA JO KAKKOSELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

Niinhän siellä joku vastasi ap:nä (pienellä printillä), mutta taidan itsekin olla selvännäkijä, kun tiedän ettei ollut ap. :)

Vierailija
31/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:25"]

Aika ikävää nähdä miten moni on irtautunut reaalimaailmasta. Huoh.

[/quote]

Toki voit olla tuota mieltä :) Minulle tästä on iloa paljon <3

Vierailija
32/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:55"]

ET OLE. Kuolleet eivät ole siinä tilassa , että voisit olla heihin yhteydessä. Kuoltuaan ihminen menee ns "odotustilaan" jossa ei ole yhteydessä mihinkään mutta sielu on odotustilassa. Kun tulee viimeinen tuomio niin siirtyy joko helvettiin tai taivaaseen. Voit olla yhteydessä kylläkin saatanan demoneihin mutta kuolleisiin ET. Etkä mitenkään voisikaan olla yhteydessä niin enkeleihin kuin kuolleisiinkin, koska enkelit tulevat Jumalalta ja Jumalan Sana kieltää esim ennustamisen , noituuden jne. Eli voit olla yhteydessä /tuntea ehkä suojelusenkelisi mutta et samaan aikaan muuta. Tai olla yhteydessä denmonienkeleihin joka on kyllä vaarallista puuhaa.

[/quote]

Kuoltuaan ihminen kuolee eikä mene yhtikäs minnekään.

Voi itku näitä teeskentelijöitä.

Vierailija
33/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:25"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:22"]AP VASTAA JO KAKKOSELLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![/quote]

Niinhän siellä joku vastasi ap:nä (pienellä printillä), mutta taidan itsekin olla selvännäkijä, kun tiedän ettei ollut ap. :)

[/quote]

Missä muka?

Vierailija
34/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:27"]

[/quote]

Miksi kuvittelet, että sinun mielipiteesi on totuus?

Vierailija
35/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:27"]

[/quote]

Miksi kuvittelet, että sinun mielipiteesi on totuus?

[/quote]

Yksinkertainen sielu. Ei mitään henkistä ulottuvuutta vielä hänellä. Ja onhan yliluonnollinen pelottavaakin, mutta todella kiinnostavaa. ;)

Vierailija
36/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap voi haistaa paskan kun ei vaivaudu vastaamaan ihmisille

Vierailija
37/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:38"]

Ei mitään henkistä ulottuvuutta vielä hänellä. Ja onhan yliluonnollinen pelottavaakin, mutta todella kiinnostavaa. ;)

[/quote]

No ainakin enemmän kuin sinulla. :D

"Yliluonnollinen "on huijareiden hömpötystä. Ymmärrät sen, kunhan pääset minun ikääni. :)

Vierailija
38/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:43"]

"Yliluonnollinen "on huijareiden hömpötystä. Ymmärrät sen, kunhan pääset minun ikääni. :)

[/quote]

Miten perustelet sen, että on ihmisiä jotka näkee sellaisia asioita kuolleista/ elossa olevistakin, joita he eivät pysty mitenkään tietämään? Ja tiesitkö muuten sen, että yleensä oikeat näkijät eivät ilmoittele itsestään eivätkä ota rahaa. Ketä minä huijaan näkemällä henkiä?

Vierailija
39/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:43"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:38"]

Ei mitään henkistä ulottuvuutta vielä hänellä. Ja onhan yliluonnollinen pelottavaakin, mutta todella kiinnostavaa. ;)

[/quote]

[/quote]

On varmasti huijaamistakin, en sitä kiellä, mutta en kyllä kieltäisi yliluonnollisia kokemuksiakaan, joita aika monellakin taitaa olla. Siinähän se on, kun tietoa saa vain harvat. Toisilla ilmeisesti on herkkyys tai "tajuus" kokea näitä asioita?  Se, että kaikki pitää suoralta kädeltä kieltää humpuukina on mielestäni pelkoa näitä asioita kohtaan. Helpompi olisi ajatella, että mitään ei ole. Olen itse lapsena nähnyt olennon, jolla oli aura. Voin sanoa, että hyvin pelottava kokemus ja muistan sen vieläkin. Ehkä joku neurologi osaa sanoa, että aivoissani tapahtui jokin oikosulku tmv. kemiallinen reaktio, mikä sai näyn aikaiseksi. Voihan se olla niinkin. Mutta olen periaattesta avoin kaikeille - siinä missä toiset kieltävät kaiken suoralta kädeltä.

Vierailija
40/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:51"]

. Ketä minä huijaan näkemällä henkiä?

[/quote]

Itseäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi