Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen enkelien ja kuolleiden kanssa yhteydessä.Kysy jotakin.

Vierailija
12.10.2013 |

autan jos voin.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko minulle mitään viestiä? Tuntuu että on koska esim. kun katsoin meediot ohjelmaa alkoi itkettää.

Vierailija
62/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:06"]

Onko minulle mitään viestiä? Tuntuu että on koska esim. kun katsoin meediot ohjelmaa alkoi itkettää.

[/quote]

Onko sulta poika kuollu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole poika kuollut. Pikkuveli kyllä kuoli vauvana.

Vierailija
64/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:25"]

Ei ole poika kuollut. Pikkuveli kyllä kuoli vauvana.

[/quote]

Ok. Sanoinko tässä ketjussa, että olen pääsemässä tähän henkimaailmaan sisään, joten ajattelinkin että tämä näky ei liity sinuun :) Oli sellainen nuorehko, vaaleatukkainen mies joka heilautti kättään, mutten yhtään tiedä mihin tai keneen liittyy. 

Vierailija
65/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 21:00"]Kyllä uskon. Sielu on energiaa, miksi se sielu ei voisi jäädä "vaeltamaan" Kun katsot kuollutta ihmistä niin onko siinä sisällä sielu? Ei ole. Mistä sinä tai kukaan tietää, mitä kaikkea maailmassa sen lisäksi mitä näemme on? Minulle on sinänsä se ja sama mihin ihmiset uskoo ja ei, mutta sellaiset ihmiset, jotka mielestään ovat aina oikeassa ja heidän uskonsa on se ainoa usko, ovat ärsyttäviä. [/quote]

"Sielu" on se persoona, jonka aivot tuottavat. Sikäli olet oikeassa, että sen synnyttävät pääosin aivosolujen väliset sähköimpulssit, eli siihen liittyy energiaa (sähkövarausten muutokset neuroneissa). Kuolleilla ei ole "sielua", koska aivojen toiminta on loppunut ravinnon ja hapen puutteessa.

Sellaisista asioista, joiden olemassaoloa ei voida luotettavasti todeta, ei kannata tehdä mitään villejä ja mielikuvituksellisia oletuksia. Tyyliin "ei voi olla varma, ettei enkeleitä ole, joten niitä on siten pakko olla". Eihän siinä ole järjen häivää.

Maailmankaikkeudessa on paljon mielenkiintoisia asioita, joita emme suoraan näe, mutta joista voidaan saada välillisesti luotettavaa informaatiota, esimerkiksi ns. pimeä aine. Se taas, että jollakin on "fiilis"  enkelin tms läsnäolosta, ei ole millään tasolla luotettava todiste.

Vierailija
66/88 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

milloin on syntymäpäiväni??????

Vierailija
67/88 |
23.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä isoäitini haluaisi sanoa minulle elämäntilanteestani?? Vastaus on tärkeä. 

Vierailija
68/88 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.01.2015 klo 17:32"]

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:52"]Milloin viimeksi olet ottanut skitsofrenialääkkeesi? [/quote] kaks viikkoa sitten. sen takia olen näin sekaisin. olen hullu psykopaatti! ap

[/quote]

Tätä minä pelkäsinkin, ja huomasin kyllä, että et ole vastannut minunkaan varsin asiallisiin kysymyksiin.

t. 80

Vierailija
69/88 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan yhteyden kuolleisiin iso - ja iso iso vanhempiini? Tiedän aika paljon spiritismistä mutta en halua kokeilla sitä koska olen kuullut että se voi olla vaarallista ja että siinä avataan ovi suoraan saatanaan? Voisitko auttaa?

Vierailija
70/88 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä R on elämästäni tällä hetkellä ja mitä ohjeita hän antaisi minulle?

Vierailija
71/88 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mummolleni kuuluu?

Vierailija
72/88 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sielä joku osaa vastata niin, olisi kiva saada tietää mihin äitini kuoli 20 vuotta sitten?

Vierailija
73/88 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkä ole, olet ainoastaan yhteydessä vainajahenkiin, jotka eivät ole kuolleiden ihmisten tänne jääneitä sieluja vaan jotain ihan muuta.

Vierailija
74/88 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:52"]Milloin viimeksi olet ottanut skitsofrenialääkkeesi?
[/quote]
kaks viikkoa sitten. sen takia olen näin sekaisin. olen hullu psykopaatti!
ap

Vierailija
75/88 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tällaisen paskan levittäjiä ei poisteta täältä?

Vierailija
76/88 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pahasti dementoitunut tai mielisairas kuolee, onko hän tuonpuoleisessa edelleen yhtä sairas kuin täällä?

Entä pelottiko sinua, kun huomasit tämän taidon? Tähän kysymykseen saavat vastata muutkin kuin ap, siis jotka oikeasti voivat seurustella kuolleiden kanssa.

Vierailija
77/88 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haen vastausta kysymyksern, pitäisikö minun itsenäistyä lopullisesti vai jatkaa nykyistä ja katsoa, mihin se johtaa?

Vierailija
78/88 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:55"]

ET OLE. Kuolleet eivät ole siinä tilassa , että voisit olla heihin yhteydessä. Kuoltuaan ihminen menee ns "odotustilaan" jossa ei ole yhteydessä mihinkään mutta sielu on odotustilassa. Kun tulee viimeinen tuomio niin siirtyy joko helvettiin tai taivaaseen. Voit olla yhteydessä kylläkin saatanan demoneihin mutta kuolleisiin ET. Etkä mitenkään voisikaan olla yhteydessä niin enkeleihin kuin kuolleisiinkin, koska enkelit tulevat Jumalalta ja Jumalan Sana kieltää esim ennustamisen , noituuden jne. Eli voit olla yhteydessä /tuntea ehkä suojelusenkelisi mutta et samaan aikaan muuta. Tai olla yhteydessä denmonienkeleihin joka on kyllä vaarallista puuhaa.

[/quote]

Miksi sinä olisit oikeassa ja ap ei?

[/quote]

Juu tosiaan, mietipä sitä.

Vierailija
79/88 |
24.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 16:43"]

autan jos voin.

[/quote]

halutaanko henkimaailmasta takaisin maanpäälle?

Vierailija
80/88 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:20"]

EN OLE Jehovantodistaja vaan Jumalaan uskova kristitty joka uskoo, että raamattu on Jumalan Sanaa ja annettu meille ohjeeksi elämää varten. Eli siis ihan tavallinen uskovaine, en ns rivikristtitty. Sitä en tiedä mikä Jehovan todistajien kanta on tuohon asiaan koska en ole heidän oppeihinsa perehtynyt, olen perhetynyt raamattuun ja perustan siis uskoni siihen. Tuo on siellä niin selvästi sanottu, ettei vaadi mitään kummenpia tulkintoja vaan uskoakseni jokainen lukutaitoinen pystyy sen saamatusta lukemaan ja riittävän aikuinen lienee myös ymmärtämään. 

[/quote]

Miten sä uskot raamattuun? Miksi se on totta ja aloittajan näkemys ei ole? MIKSI MIKSI MIKSI ? Vastaa tuohon miksi raamattu on totta ja aloittajan näkemys ei -kysymykseen, kiitos.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme