Olen enkelien ja kuolleiden kanssa yhteydessä.Kysy jotakin.
Kommentit (88)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 18:23"]
Kun sinulla ei ole mitään annettavaa tähän keskusteluun, voisit häipyä alapeukuttelemaan jonnekin muualle.
[/quote]
Onhan minulla annettavaa, olen kirjoittanut jo monta viestiä. :D
Hermot menee "näkijöillä" näköjään pienestä. ;) :)
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:51"]
. Ketä minä huijaan näkemällä henkiä?
[/quote]
Itseäsi.
[/quote]
Ja ne vastaukset muihin kysymyksiini ovat? :) Ja ei, ne ei ole sellaisia asioita, joita voi arvata tai joihin pystyy vastaamaan ylimalkaisesti.
ystäväni kuoli 19-vuotiaana yli 10-vuotta sitten. käykö hän luonani?
terveisin Camilla
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 18:26"]
[/quote]
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, mutta onhan tuo sun keskustelu aika yksitoikkoista :) Mistä olet saanut päähäsi, että kaikki eri mieltä olevat ovat "näkijöitä"? En minäkään ole, vaikka henkiä aistin ja näen. Jos sinä et usko, niin sopii minulle. En minä siinä menetä mitään :)
[/quote]
Antaa kaikkien kukkien kukkia vaan, mutta onhan tuo sun keskustelu aika yksitoikkoista :) Mistä olet saanut päähäsi, että kaikki eri mieltä olevat ovat "näkijöitä"? En minäkään ole, vaikka henkiä aistin ja näen. Jos sinä et usko, niin sopii minulle. En minä siinä menetä mitään :)
[/quote]
Nimimerkki 103 kysyy että kuoliko isoisotätini Hilma luonnollisen kuoleman vai kävikö joku kömmähdys lääkkeiden kanssa - joko hänelle tai häntä hoitavalle henkilökunnalle? Ja jos oli kömmähdys niin aiheuttivatko sen ne samat jotka tyhjensivät hänen tilinsä ennen kuolemaa?
Elina olutkarhu Turusta terve.Kävelen pää vinossa ja Jukka-poliisi ollaan taas panemassa perse pystyssä jossain ravintolassa.
Kuoltuaan ihminen ei tiedä yhtään mitään, sen sanoo Raamattukin. Kai tiedät olevasi yhteyksissä demonien kanssa?
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 19:17"]
Kuoltuaan ihminen ei tiedä yhtään mitään, sen sanoo Raamattukin. Kai tiedät olevasi yhteyksissä demonien kanssa?
[/quote]
Plaah.
voikko kysyä tietääköne sleijjeriä?
Saatko yhteyden kuolleeseen äitiini? Hän ei ehtinyt kertoa adoptioon annetun veljeni nimeä, eikä sitä näy missään papereissa. Haluaisin tutustua tähän veljeen, sillä minulla ei ole yhtään perhettä jäljellä.
Mitä ulvilan murhassa oikein tapahtui? Murhaaja oli kai anneli, mutta mikä oli lopullinen motiivi ja miten kaikki kävi? Kysy jukka s. Lahdelta!
Ja onko jukka taivaassa? Onko hänestä tullut enkeli?
Keneen enkeliin saat yhteyden? Et kai Luciferiin? Häneen ei voi luottaa!!
Kai te olette trolleja? Ei kai kukaan täysjärkinen aikuinen usko kaikenmaailman henkiin ja enkeleihin?! Oikea, fysikaalinen maailmakin on mielenkiintoinen ja tutustumisen arvoinen, ette tarvitse kuvitteellisia "henkimaailman" asioita nähdäksenne maailman kauneuden. Ihmisen mieli on aivojen tuottamaa sähköä ja kemiaa, ei mitään muuta. Kun aivot sammuvat, katoaa myös persoona iäksi. (Sen luulisi olevan selvää silläkin perusteella, että aivoihin vaikuttavat toimenpiteet ja lääkeaineet voivat muuttaa ihmisen persoonaa suuresti. Vrt. esim. lobotomia.)
Voi apua!! Ootte te ihania :D Tietääkö ne sleijjeriä ja onko Jukka S. nyt enkeli :D Kuvitelkaa, se Jukan kuva jonka jokainen meistä on nähnyt, niin sellainen valkokaapuinen mies jolla on se pää ja isot enkelinsiivet lentelee jossain katonrajassa siellä taivaassa. :D Ylisisstiä!
En ole ikinä uskonut mihinkään yliluonnolliseen, en myöskään taivaaseen tai helvettiin. Nyt kuitenkin, otsikon luettuani, sekunnin sadasosan ajan ajattelin: voi, nyt voin kysyä, miten kolme vuotta sitten kuollut veljeni voi! Huoh. On vaan niin ikävä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 20:40"]
Kai te olette trolleja? Ei kai kukaan täysjärkinen aikuinen usko kaikenmaailman henkiin ja enkeleihin?! Oikea, fysikaalinen maailmakin on mielenkiintoinen ja tutustumisen arvoinen, ette tarvitse kuvitteellisia "henkimaailman" asioita nähdäksenne maailman kauneuden. Ihmisen mieli on aivojen tuottamaa sähköä ja kemiaa, ei mitään muuta. Kun aivot sammuvat, katoaa myös persoona iäksi. (Sen luulisi olevan selvää silläkin perusteella, että aivoihin vaikuttavat toimenpiteet ja lääkeaineet voivat muuttaa ihmisen persoonaa suuresti. Vrt. esim. lobotomia.)
[/quote]
Kyllä uskon. Sielu on energiaa, miksi se sielu ei voisi jäädä "vaeltamaan" Kun katsot kuollutta ihmistä niin onko siinä sisällä sielu? Ei ole. Mistä sinä tai kukaan tietää, mitä kaikkea maailmassa sen lisäksi mitä näemme on? Minulle on sinänsä se ja sama mihin ihmiset uskoo ja ei, mutta sellaiset ihmiset, jotka mielestään ovat aina oikeassa ja heidän uskonsa on se ainoa usko, ovat ärsyttäviä.
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 18:00"]
[quote author="Vierailija" time="12.10.2013 klo 17:51"]
. Ketä minä huijaan näkemällä henkiä?
[/quote]
Itseäsi.
[/quote]
Kun sinulla ei ole mitään annettavaa tähän keskusteluun, voisit häipyä alapeukuttelemaan jonnekin muualle.