Miksi 40+ naisena alat katsella 55+ miehiä, tuntuuko ne sopivan sinulle parhaiten?
Kommentit (80)
Olen 45v. Minua ei kiinnosta lapset, eikä papat. Muutaman vuoden ikäero on ok.
OLen kaunis 53 vuotias nainen tyyliin Eini (60vee)
Kyllä meitä ihania nuoren näköisiä on (1 prosentti kaikista 50 vuotiaista )
Ongelma on että hyvätuloinen komea 50 vuotias mies ottaa 30 vuotiaan naisen
Onneksi oma avioliittoni on kestänyt, en halua nuorta miestä.
Ihmisillä on julkikuva, jota pitää puolustaa ja sitten todelliset tunteet erikseen. Joillakin nuo ovat yhteensopivia ja toisilla ei.
Ihminen voi vaatia puolisolta sellaisia asioita, mitä haukutaan kovasti toisessa ketjussa, koska julkikuvaan liittyy riippumattomuus, itsenäisyys ja ylemmyys.
Vierailija kirjoitti:
OLen kaunis 53 vuotias nainen tyyliin Eini (60vee)
Kyllä meitä ihania nuoren näköisiä on (1 prosentti kaikista 50 vuotiaista )
Ongelma on että hyvätuloinen komea 50 vuotias mies ottaa 30 vuotiaan naisen
Onneksi oma avioliittoni on kestänyt, en halua nuorta miestä.
Hienoa että olet nuorekas ja vireä
Minulle parhaiten ovat sopineet aviomies 1, 2 v vanhempi, ja aviomies 2, vuoden vanhempi. En näe syytä kiinnittää huomiota 15 v vanhempiin.
En katsele mitään ikäluokan edustajia vaan etsin ihmistä
Ihmistä joka ymmärtäisi edellisen heittoni ja jatkaisi siitä
Ikä ei ole tekijä vaan se kuka on ja miten on
Ikäkyttääjät ja -ongelmaiset eivät yleensä ole samaa porukkaa kanssani. Onnea etsintään silti aloittajalle
Ilmoitan nämä kerta toisensa jälkeen asiattomiksi provoilun perusteella.
Ap kirjoittaa aina tämän saman avauksen ja vastaa sitten itselleen, niin kuin haluaisi muiden vastaavan 🙄
Mistä niin kuvittelet? Voit puhua vain omasta puolestasi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitan nämä kerta toisensa jälkeen asiattomiksi provoilun perusteella.
Kantelitko koulussa luokkatovereista opelle?
Ei kiinnosta noin suuri ikäero. Muutama vuosi maksimissaan, mielellään siihen suuntaan että mies on nuorempi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta noin suuri ikäero. Muutama vuosi maksimissaan, mielellään siihen suuntaan että mies on nuorempi.
Saahan sitä toivoa.
Itse en ole missään iässä katsellut itseäni vanhempia miehiä. Aina on kumppanit olleet suunnilleen samanikäisiä kuin mä tai nuorempia. Ex oli 7v mua nuorempi, nykyinen samanikäinen kuin mä. Ihan mahdoton ajatus olis olla itseään vaikka 10v vanhemman kanssa. Ja itsellä nyt jo ikää tuo 55+ eli jos mulla olis 15v vanhempi mies niin sehän olis jo ihan vanhus.
Hopeaketun rustaama provo.
Fakta on se, että 40+ naiset alkavat katsella niitä nuorempia miehiä.
Siinä 30-40-vuotiaana tapailin 10-15 vuotta nuorempia miehiä (ei, en tapaillut 30-vuotiaana 15-vuotiasta). Jotenkin ne oli sitten nähty. Sitten kohtasin nykyisen, 10 vuotta vanhemman miehen, joka vei mennessään. Iällä ei ollut siinä vaiheessa mitään merkitystä. :)
Olen huomannut ihastelevani NUORTEN miesten kaunista treenattua vartaloa. Satunnaisesti oikein hyvännäköistä n 50v näyttelijöiden kasvoja tai ryhtiä. Kumpaankaanen silti omaa samanikäistä (hieman möhömahaista) miestäni vaihtaisi.
Mikä sairaus ap:llä on? Onko ap. pössytellyt päänsä sekaisin?
Päinvastoin nyt 39-vuotiaana alan ensimmäistä kertaa kiinnostua itseäni nuoremmista miehistä. Mies kun tulee tiettyyn ikään jne.