Mieheni ei tykkää kuvistani somessa, mutta muiden naisten kuvista välillä tykkää
En mahda mitään, että tuntuu pahalta. En halua ottaa asiaa esille, koska todennäköisesti minulle tulisi keskustelusta vain huonompi mieli
Kommentit (10)
Kommentoi sinäkin muiden miesten kuvia tyyliin:
Kuuuumaaahhh 🤤
NAMSKISMAISKIS 🥰😙🍆💦
Hän on rehellinen sinulle. Hänen mielestään kuvasi ovat huonoja, tavalla tai toisella, ja siksi hän ei niistä tykkää. Joku muu ottaa hänen mielestään parempia kuvia, jopa niin hyviä, että hän päättää tykätä niistä sitten.
Eri ihmisillä on erilaiset perusteet sille, mitä kuvaa siellä somessa tykkää ja mitä ei.
- Jotkut tykkäävät kaikkia tuttujen kuvia sen enempää miettimättä. Ikään kuin ilmaistakseen: "Olen nähnyt kuvan."
- Jotkut tykkäävät kun tykkäävät kuvan lähettäjästä.
- Jotkut tykkäävät, koska haluavat nuolla kuvan julkaisijan p****ttä.
- Jotkut tykkäävät, kun kuvan aihe on hyvä.
- jotkut tykkäävät, kun pitävät kuvaa visuaalisesti onnistuneena.
jne
Onko nää niitä ig malleja? Jättäisin tälläisen miehen itse. Ala seurailemaan komeita ja rikkaita miehiä itse. Masturboi vain bbc prnolle niin että tämä mies saa tietää.
Vierailija kirjoitti:
Hän on rehellinen sinulle. Hänen mielestään kuvasi ovat huonoja, tavalla tai toisella, ja siksi hän ei niistä tykkää. Joku muu ottaa hänen mielestään parempia kuvia, jopa niin hyviä, että hän päättää tykätä niistä sitten.
Eri ihmisillä on erilaiset perusteet sille, mitä kuvaa siellä somessa tykkää ja mitä ei.
- Jotkut tykkäävät kaikkia tuttujen kuvia sen enempää miettimättä. Ikään kuin ilmaistakseen: "Olen nähnyt kuvan."
- Jotkut tykkäävät kun tykkäävät kuvan lähettäjästä.
- Jotkut tykkäävät, koska haluavat nuolla kuvan julkaisijan p****ttä.
- Jotkut tykkäävät, kun kuvan aihe on hyvä.
- jotkut tykkäävät, kun pitävät kuvaa visuaalisesti onnistuneena.
jne
Ei miehen rakkauden pitäisi olla ehdollista. Eikä pitäisi olla niin, ettö oman vainon kuvista tykätä vaikka muiden naisten kuvista tykätään.
Vierailija kirjoitti:
Onko nää niitä ig malleja? Jättäisin tälläisen miehen itse. Ala seurailemaan komeita ja rikkaita miehiä itse. Masturboi vain bbc prnolle niin että tämä mies saa tietää.
Mieheni on Afrikasta, mutta on ihan vaan perus BC.
Ap
Ei ehkä rakasta sinua ja pitää itsestäänselvyytenä