Miksi 40+ naisena alat katsella 55+ miehiä, tuntuuko ne sopivan sinulle parhaiten?
Kommentit (80)
Tärkeämpää on vahva kemia ja että tulee toisen ajattelemisestakin hyvä mieli.
Oman ikäisillä on nuoret lapset ja täten usein eksä raakkumassa kimpussa. Sarvipää äetmuori elossa, eksän kanssa hölmöillyt talovelat sun muut tappiot vaiheessa tai liian tuoreina traumoina.
Pahimmillaan ikäiseni ovat vielä vauvoja haluamassa.
N43
Vierailija kirjoitti:
Niillä on rahaa ja niiltä saa hyvän perinnön kun syöttää muutaman vuoden hyvin.
Eiköhän se perintö mene miehen lapsille.
Vierailija kirjoitti:
En ala vieläkään katslemaan pappoja.
Kerro sinä miksi teet tämän saman paska-avauksen kerta toisensa jälkeen? Yritätkö uskotella, että 15 vuotta vanhempi mies naisella olisi jotenkin normaalia? Ei ole.
15 v vanhempi on täysin normaalia. Rakkaus ei katso ikää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ala vieläkään katslemaan pappoja.
Kerro sinä miksi teet tämän saman paska-avauksen kerta toisensa jälkeen? Yritätkö uskotella, että 15 vuotta vanhempi mies naisella olisi jotenkin normaalia? Ei ole.
15 v vanhempi on täysin normaalia. Rakkaus ei katso ikää.
Naisella vaihdevuodet vanhentaa nopeasti
Naapurin naisella (46v) on 14 vuotta nuorempi mies kierroksessa. On niin juniorin näköinen, että menisi tämän pojasta. :D Mutta suht harvinaista tämmöinen tietenkin, yleensä se juuri toisen päin.
Ei sovi. Parhaiten sopii kookkaat, tummat nuoret miehet.
Taasko ikis esiintyy miehenä!!
Kuvottavaa!
Miksi ihmeessä lähdette tähän mukaan?
Nelikymppisenä mulle sopi parhaiten kyllä 6 vuotta nuoremmat, olin eronnut ja laihtunut ja parhaassa iässä. Nyt ei kauheasti miehet kiinnosta, kun olen jo 50 ylittänyt...
Alan ilmiantamaan nämä samat toistuvat spämmäys-aloitukset
Vierailija kirjoitti:
Alan ilmiantamaan nämä samat toistuvat spämmäys-aloitukset
Oletko ehkä 40+ ja katselet 55+ miehiä?
Taitaa olla provo, mutta vanhemmassa miehessä kiinnostaa, jos kiinnostaa, niin vakaus, vauraus ja luotettavuus. Sekä se, etteivät he yleensä enää halua lapsia. Harmillisen moni ikäiseni mies haaveilee vielä lapsiperheen perustamisesta.
N42
Noh, rahakas mies kiinnostaa aina, iästä ja ulkonäöstä siis viis. Vain tietysti jos vie ahkerasti syömään ja matkoille ;)
Vierailija kirjoitti:
Taasko ikis esiintyy miehenä!!
Kuvottavaa!Miksi ihmeessä lähdette tähän mukaan?
Miäswiha sumentaa mammojen aivot.
Tähän keskusteluun toivotaan asiallisia vastauksia M56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teini-iän jälkeen ei ole ollut ikäistäni miestä, vanhempaa ei ikinä.
Mieheni on 55v (minä 60v) ja alkaa jo tympäisemään tuo ukottuminen. Itsellä olisi vielä energiaa ja intoa kokeilla kaikenlaista.
Tekisit enemmän kotitöitä niin jäisi vähemmän energiaa turhaan hömpöttelyyn.
Tämä. Naisen pitäisi panostaa kotiinsa.
Ei ne näytä päivääkään yli seitenvitosilta. Erehdyin kerran treffeille yöpaikkaan 6-kymppisen kanssa, joka näyttää ikäistään vanhemmalta, minä 45v nainen joka olen hoikka ja nuoremman näköinen. Joten ikäeromme ei näyttänyt 15 vaan tuplasti siltä.
Joka toinen minua selvästi nuorempi mies tuli kysymään: miksi olet tuollaisen papan kanssa täällä. Ne oli ekat ja vikat treffit. Ei sytyttänyt.
Mies kertoi ennen treffejä näyttävänsä nuoremmalta. Ei pitänyt paikkaansa.
Tai jopa pahempia