Lasten isä lähti klo 15 juoksemaan ja jätti 10- ja 12-vuotiaat lapset keskenään. Palasi vasta klo 23
Toinen lapsista ei saanut edes iltapalaa tehtyä tai muuten osannut mennä yksikseen nukkumaan.
Kommentit (348)
Vierailija kirjoitti:
Miten 10 vuotias ei osaa noita, kun meillä 3 vuotiaskin hakee jääkaapista välipalaa (varta vasten tehdään aina valmiiksi) jos sille nälkä sattuu tulemaan.
Itse oli illat yksin kotona 9-vuotiaasta alkaen. Aika avutonta touhua.
Ehdottomasti pitää lapsen pärjätä omillaan heti kun on oppinut kävelemään! Ihme paapomista nykyään. Toisaalta jos joutuu olemaan kaikki illat yksin kotona alle kymmenvuotiaana, voi käydä jopa niin, että empatiakyky ja kyky asettua toisen asemaan jäävät kehittymättä.
Vierailija kirjoitti:
En ole ap.
Oletan, että loset olisivat voineet hyvin oll tuon ajan keskenään, jos heille olisi kerrottu aikataulu etukäteen ja se, että pitää itse tehdä voileipiä ym.
Mistä tiedät ettei kerrottukkin? Jos luit ap:n kirjoituksia keskustelusta, niin tulee aika hyvin selväksi, ettei ole ihan täysillä käyvä ihminen. En ihmettelisi, vaikka tuo 8 tuntia reissussakin osoittautuisi höpöpuheeksi. Harhaiselta hän vaikuttaa ja olisko se ollut alunperin eron syynäkin.
Mutta lapsia ajatellen minun ois pitänyt kyllä sinne mennä. Mutta miten mies ois korjannut sen, että joutuisin sinne sopimatta menemään? Stressaannun sellaisesta kovasti. Ei mitenkään. Nyt en stressaantunut :(
Ap
Ompa outoa jos eivät tuon ikäiset kotona pärjää. Mietitääs..miten itse sitä oli n10 vuotiaana? Niin no 4luokalla koulussa ainakin käsityötunnilla jokainen meni yksin ulos kaasupolttimen luo, kuumensi rautatangon ja toi sitten luokkaan taottavaksi. Myös koulusta kävelin yksin kotiin,saatoin tehdä voileivän ja vein koiran ulos. Kolme vuotta myöhemmin just 13v jo heiluttiin keskaripullojen kanssa myöhään illalla ostarilla. Näin silloin joskus.
Meidän 10v poika tekee muussia ja karjalanpaistia itse ja on muuten hyvää. Miten on mahdollista ettei teidän lapset saa edes leipää itselleen tehtyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap.
Oletan, että loset olisivat voineet hyvin oll tuon ajan keskenään, jos heille olisi kerrottu aikataulu etukäteen ja se, että pitää itse tehdä voileipiä ym.
Mistä tiedät ettei kerrottukkin? Jos luit ap:n kirjoituksia keskustelusta, niin tulee aika hyvin selväksi, ettei ole ihan täysillä käyvä ihminen. En ihmettelisi, vaikka tuo 8 tuntia reissussakin osoittautuisi höpöpuheeksi. Harhaiselta hän vaikuttaa ja olisko se ollut alunperin eron syynäkin.
Sivulla 2 kommentissa nro 33 sanotaan että lapset tiesivät missä isä on ja että menee myöhään. Mutta eivät sitä osanneet sanoa, että menee 23:een.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Meidän 10v poika tekee muussia ja karjalanpaistia itse ja on muuten hyvää. Miten on mahdollista ettei teidän lapset saa edes leipää itselleen tehtyä.
Nuorempi saakin, esikoinen ei. Hänellä on lapsuusiän autismin dg.
Ap
Mä en tajua vain sitä, että mies asettaa omat, itsekkäät mielitekonsa lasten ruokailun ja nukkumaanmenoajan edelle, kun siis juosta voi päivälläkin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap.
Sivulla 2 kommentissa nro 33 sanotaan että lapset tiesivät missä isä on ja että menee myöhään. Mutta eivät sitä osanneet sanoa, että menee 23:een.
Ap
Niin sinun väittämänä ja en usko sanojasi. Olet taitava provoilija eli trolli tai sitten harhainen ihminen, en osaa sanoa kumpaa, vähän turhan yksityiskohtaisia kertomuksia sulla trolliksi, en tiedä osaisiko kukaan noin hyvin juksata, joten melkeinpä kallistun siihen, että oletkin harhainen ihminen.
Jokainen ÄITI rukoilisi tuollaisessa tilanteessa lapsilleen jonkun huolehtimaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aikuinen, mutten ole koskaan tehnyt pottumuusia enkä varmaan osaisi ainakaan ilman ohjeita tehdä karjalanpaistiakaan. Miksi? No siksi, kun en ole kiinnostunut ruuanlaitosta, moni muu asia elämässä on minun mielestäni paljon kiinnostavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ÄITI rukoilisi tuollaisessa tilanteessa lapsilleen jonkun huolehtimaan.
Ap
Jokainen ÄITI antaisi itse lapselleen ruokaa, jos joku muu ei sitä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap.
ApNiin sinun väittämänä ja en usko sanojasi. Olet taitava provoilija eli trolli tai sitten harhainen ihminen, en osaa sanoa kumpaa, vähän turhan yksityiskohtaisia kertomuksia sulla trolliksi, en tiedä osaisiko kukaan noin hyvin juksata, joten melkeinpä kallistun siihen, että oletkin harhainen ihminen.
Niin, aloituskin on minun! Eli kuka teistä voisi kertoa, tiesivätkö lapset aikataulusta, vaiko eivät? Eiköhän se ole ihan minä.
Mutta asetapa juoksemisen tilalle meni kapakkaan istumaan. Olisiko silloinkin yhtä jees, että lapset vain tietävät, että isä on siellä? Sanotaan, ettei humallu, mutta istuisi kapakassa? Miksi juokseminen olisi sen isommin hyvä? Kun siis ei ole mikään teatteriesitys, ettei niitä olisi päivisin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApJokainen ÄITI antaisi itse lapselleen ruokaa, jos joku muu ei sitä tekisi.
Minusta se on väärin, jos sillä annetaan samalla isälle signaali, että toimi vain väärin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap.
ApNiin sinun väittämänä ja en usko sanojasi. Olet taitava provoilija eli trolli tai sitten harhainen ihminen, en osaa sanoa kumpaa, vähän turhan yksityiskohtaisia kertomuksia sulla trolliksi, en tiedä osaisiko kukaan noin hyvin juksata, joten melkeinpä kallistun siihen, että oletkin harhainen ihminen.
Niin, aloituskin on minun! Eli kuka teistä voisi kertoa, tiesivätkö lapset aikataulusta, vaiko eivät? Eiköhän se ole ihan minä.
Mutta asetapa juoksemisen tilalle meni kapakkaan istumaan. Olisiko silloinkin yhtä jees, että lapset vain tietävät, että isä on siellä? Sanotaan, ettei humallu, mutta istuisi kapakassa? Miksi juokseminen olisi sen isommin hyvä? Kun siis ei ole mikään teatteriesitys, ettei niitä olisi päivisin.
Ap
Kirjoitustesi perusteella sinä et ole luotettava tietolähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta se on väärin, jos sillä annetaan samalla isälle signaali, että toimi vain väärin.
Ap
Lapsen ravinnonsaanti ja turvallisuus on kostamista tärkeämpää ja sen kyllä jokainen ÄITI tajuaa. Sitten vaan purran hammasta ja paikkaillaan toisen mokia, mutta etusijalla on aina se lapsi, ei vanhempien tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole ap.
ApKirjoitustesi perusteella sinä et ole luotettava tietolähde.
Millä perusteella? En ole ikinä valehdellut ketjuissani.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Lapsesi eivät siis ole sinulle ihmisiä, vaan he ovat koston ja manipuloinnin välineitä. Lapsiraukat :( Isällä on varmasti kova työ paikata sinun lapsillesi aiheuttamia traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApLapsen ravinnonsaanti ja turvallisuus on kostamista tärkeämpää ja sen kyllä jokainen ÄITI tajuaa. Sitten vaan purran hammasta ja paikkaillaan toisen mokia, mutta etusijalla on aina se lapsi, ei vanhempien tunteet.
Ei kyse ole kost osta, vaan omien tunteiden suojelemisesta. Jos minut saa raivoihini, se ei ole lapsellekaan hyväksi. Ja mä raivostun tuollaisesta käytöksestä. Minusta se on lapsia kohtaan todella väärin ja törkeää, varsinkin kun se siis aiheuttaa pahoinvointia HEIDÄN äidilleen, eli minulle. Stressiä ja pahaa oloa. Miten lapset hyötyvät siitä? Eikö isän tehtävä ole pitää huolta myös lasten ÄIDISTÄ? Olisi.
Ap
Ei mies nytkään ole lopettanut, mutta enpähän ainakaan omalla toiminnallani tue sitä.
Ap