Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten isä lähti klo 15 juoksemaan ja jätti 10- ja 12-vuotiaat lapset keskenään. Palasi vasta klo 23

Vierailija
05.09.2020 |

Toinen lapsista ei saanut edes iltapalaa tehtyä tai muuten osannut mennä yksikseen nukkumaan.

Kommentit (348)

Vierailija
201/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yksi syy on se, että minun pitäisi maksaa talosta miehelle jokin rahasumma ja koen sen hieman vääränä, koska olen maksanut tätä muutenkin jo yksin ensimmäisiä vuosia lukuunottamatta.

Ap

Vierailija
202/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap.

Oletan, että loset olisivat voineet hyvin oll tuon ajan keskenään, jos heille olisi kerrottu aikataulu etukäteen ja se, että pitää itse tehdä voileipiä ym.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni 10vja 12v ovat koko yön keskenään, jos vanhemmat töissä. Herää,ap.

Juoksuharrastus ei ole töihin verrattava välttämättömyys harrastaa öisin.

Ap

Vierailija
204/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ap.

Oletan, että loset olisivat voineet hyvin oll tuon ajan keskenään, jos heille olisi kerrottu aikataulu etukäteen ja se, että pitää itse tehdä voileipiä ym.

Olikin kerrottu. 12-v. oli tullut koulusta klo 15. Kun soitin 18.30 ei ollut omien sanojensa mukaan saanut syötyä mitään. Kehotin syömään.

Kun myöhemmin soitin ja tarkistin, oliko syönyt, niin ”ei, koska ruoka oli kylmää” eikä osannut lämmittää mikrossa johon ei yletä.

Ap

Vierailija
205/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei äitihyllu, etkös vasta saanut miljoonaperinnön? Eikö olisi varaa sitten osaa noille lapsillesi sitten hoitaja? Maksa sinä kun varaa on ja et itse huolehdi. Toivottavasti maksat rahojesi mukaan elareitakin. Ei tehnyt raha sinua onnelliseksi, kuten uumoilin.

Mies saa nyt 500e lapsista. Tuloni eivät hirveästi nousseet, koska maksoin aiemmin lainaa lainalla. Nyt lyhennän lainaa perinnön lisätuloilla. Ja maksan isompaa elatusmaksua. Ja tietenkin perinnön pitää näkyä omassakin arjessa. Lisäksi äitini haluaa minulta 20 000e. Minun pitää maksaa 215 000e perintövero, joten mulla ei todellakaan ole mitään ylimääräisiä rahoja tuhlailtaviksi nyt. Kaikki, mitä on, menee paljon isompiin kohteisiin, kuten pesänhoitajan palkkio (menee toki pesästä, mutta voi olla silti noin 20-30 000e) ja asuntojen remontteihin (perin ne huonokuntoisina, toki vuokrattavina silti).

Lisäksi joudun sijoittamaan reilut 200 - 300 000 e, koska minun pitää saada perintöveroa varten ottamani laina maksetua sijoitusten tuotoilla. Tai siis möin yhden asunnon, josta sain 200 000 mutta sijoitan sen ja otan lainaa pankista. Joten ei siis tosiaan ole rahaa kuin ihan normaaliin kuukausikulutukseen. En aio kuluttaa perinnön pääomaa, vaan elää tuotoilla. Mutta ekat vuodet tuoton pitää maksaa veron laina veks.

Ap

Maksatko sen 500 automaattisesti miehen tilille joka kuukausi?

MENEE JOO. LISÄKSI MAKSAN LAINAA TALOSTA, JONKA MIESKIN OMISTAA 580e JOKA KUUKAUSI, EIKÄ HÄN LYHENNÄ SENTTIÄKÄÄN. KUTEN EI OLE VUOSIIN LYHENTÄNYT. OLETKO NYT TYYTYVÄINEN?

Tosin kun lunastan talon, tämä huomioidaan hänelle antamassani maksussa.

Ap

Siis meneekö miehen tilille ihan selvää rahaa määrättynä päivänä? Ilman mitään kiristystä tms.

Aiemmin olet kertonut ettei mene koska asumasi asunnon kulut riittäkööt ja mies saa peruspäivärahalla elättää sinun lapsesi. Lapsilisätkin pidät itselläsi. Lapset elää köyhempänä kuin kukaan Suomessa. Sellaista 'eliittiä'.

Mikset lunasta heti miestä ulos asunnostasi? Olet hyväksikäyttäjä.

Menee ja olen sen sinulle jo aiemmin kertonut, että menee. Maksoin silloin miehen asumisia ja talon, jossa hän asui, lainaa 100%,, kun itse muutin kodista pois eikä ollut selvää, onko se pysyvää. Ja katsoin, että se menkööt elatusavusta. Muutenhan hän ois maksanut ne asiat itse, joten aivan sama, mihin suuntaan raha liikkui. Eivätkä lapsilisätkään ole ekan noin 8kk jälkeen tulleet minulle. Lisäksi osan mies sai kelan sekoilujen takia kahteen kertaan.

Ap

Valehtelet taas.

Maksoit omaa tyhjää taloasi. Mies ei saanut mitään enkä usko että saa vieläkään.

8kk varastettuja lapsilusiä on liikaa.

En usko, että vieläkään maksat mitään.

Vierailija
206/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avuton ap ja avuttomat lapset. Surkeaa.

Vierailija
207/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se on hyväksikäyttöä, etten lunasta miestä talosta ulos? Miten häntä haittaa omistaa tätä?

Ap

Hän tarvitsee rahaa elämiseen.

Mutta sinä kuppaat jäneltä leivän suusta. Olet hyväksikäyttäjä.

Vierailija
208/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei äitihyllu, etkös vasta saanut miljoonaperinnön? Eikö olisi varaa sitten osaa noille lapsillesi sitten hoitaja? Maksa sinä kun varaa on ja et itse huolehdi. Toivottavasti maksat rahojesi mukaan elareitakin. Ei tehnyt raha sinua onnelliseksi, kuten uumoilin.

Mies saa nyt 500e lapsista. Tuloni eivät hirveästi nousseet, koska maksoin aiemmin lainaa lainalla. Nyt lyhennän lainaa perinnön lisätuloilla. Ja maksan isompaa elatusmaksua. Ja tietenkin perinnön pitää näkyä omassakin arjessa. Lisäksi äitini haluaa minulta 20 000e. Minun pitää maksaa 215 000e perintövero, joten mulla ei todellakaan ole mitään ylimääräisiä rahoja tuhlailtaviksi nyt. Kaikki, mitä on, menee paljon isompiin kohteisiin, kuten pesänhoitajan palkkio (menee toki pesästä, mutta voi olla silti noin 20-30 000e) ja asuntojen remontteihin (perin ne huonokuntoisina, toki vuokrattavina silti).

Lisäksi joudun sijoittamaan reilut 200 - 300 000 e, koska minun pitää saada perintöveroa varten ottamani laina maksetua sijoitusten tuotoilla. Tai siis möin yhden asunnon, josta sain 200 000 mutta sijoitan sen ja otan lainaa pankista. Joten ei siis tosiaan ole rahaa kuin ihan normaaliin kuukausikulutukseen. En aio kuluttaa perinnön pääomaa, vaan elää tuotoilla. Mutta ekat vuodet tuoton pitää maksaa veron laina veks.

Ap

Maksatko sen 500 automaattisesti miehen tilille joka kuukausi?

MENEE JOO. LISÄKSI MAKSAN LAINAA TALOSTA, JONKA MIESKIN OMISTAA 580e JOKA KUUKAUSI, EIKÄ HÄN LYHENNÄ SENTTIÄKÄÄN. KUTEN EI OLE VUOSIIN LYHENTÄNYT. OLETKO NYT TYYTYVÄINEN?

Tosin kun lunastan talon, tämä huomioidaan hänelle antamassani maksussa.

Ap

Siis meneekö miehen tilille ihan selvää rahaa määrättynä päivänä? Ilman mitään kiristystä tms.

Aiemmin olet kertonut ettei mene koska asumasi asunnon kulut riittäkööt ja mies saa peruspäivärahalla elättää sinun lapsesi. Lapsilisätkin pidät itselläsi. Lapset elää köyhempänä kuin kukaan Suomessa. Sellaista 'eliittiä'.

Mikset lunasta heti miestä ulos asunnostasi? Olet hyväksikäyttäjä.

Menee ja olen sen sinulle jo aiemmin kertonut, että menee. Maksoin silloin miehen asumisia ja talon, jossa hän asui, lainaa 100%,, kun itse muutin kodista pois eikä ollut selvää, onko se pysyvää. Ja katsoin, että se menkööt elatusavusta. Muutenhan hän ois maksanut ne asiat itse, joten aivan sama, mihin suuntaan raha liikkui. Eivätkä lapsilisätkään ole ekan noin 8kk jälkeen tulleet minulle. Lisäksi osan mies sai kelan sekoilujen takia kahteen kertaan.

Ap

Valehtelet taas.

Maksoit omaa tyhjää taloasi. Mies ei saanut mitään enkä usko että saa vieläkään.

8kk varastettuja lapsilusiä on liikaa.

En usko, että vieläkään maksat mitään.

Talo on meidän 1:1. Mies ei maksanut siitä mitään. Niin, sä et usko tätä raha-asiaa, tiedän.

Ap

Vierailija
209/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta yksi syy on se, että minun pitäisi maksaa talosta miehelle jokin rahasumma ja koen sen hieman vääränä, koska olen maksanut tätä muutenkin jo yksin ensimmäisiä vuosia lukuunottamatta.

Ap

Tulihan se sieltä. Hyväksikäyttäjä.

Vierailija
210/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten se on hyväksikäyttöä, etten lunasta miestä talosta ulos? Miten häntä haittaa omistaa tätä?

Ap

Hän tarvitsee rahaa elämiseen.

Mutta sinä kuppaat jäneltä leivän suusta. Olet hyväksikäyttäjä.

Hänellä on ihan tarpeeksi rahaa elämiseen. Vuorakin on hänelle itselleen 130e/kk asumistuen jälkeen.

Ap

Vierailija
211/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, ei kukaan muukaan taloa omistava saa siitä rahoja ulos.

Ap

Vierailija
212/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö oikeesti missä mies "lenkkeilee"?

Vierailija
213/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miten voisin olla, kun mies ei osallistu talon maksuihin eikä ostokuluun?

Ap

Vierailija
214/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedätkö oikeesti missä mies "lenkkeilee"?

Tiedän, johan sanoin. Kun juoksee maratonin, saa yhden lisää listaan, jolla suoritetut, viralliset maratonit näkyvät. Sellaista kerätään kaikista, jotka ovat juosseet yli 100 maratonia eläessään.

Ap

Vierailija
215/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoitukista vielä, että onneksi löysin varainhoitajan, jonka salkku on viimeiset 10v. tuottanut 23% vuodessa. Eli jos tahti jatkuisi samana, niin sinne sijoittamani varat tuplaantuisivat vajaassa 4 vuodessa :) Ja jos kasvu olisi seuraavat 10v. 10% vuodessa, 100 000e olisi miljoona :)

Ap

Vierailija
216/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että siinä on teille kadehtimista :) Siinä tapauksessa ois varmaan jo varaa elelläkin vähän leveämmin :)

Ap

Vierailija
217/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Ala maksaa miehelle vupkraa ellet lunasta ulos.

Vierailija
218/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

En maksa, koska lyhennän lainaa yksin.

Ap

Vierailija
219/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin että siinä on teille kadehtimista :) Siinä tapauksessa ois varmaan jo varaa elelläkin vähän leveämmin :)

Ap

Muttei edelleenkään elättää lapsiaan.

Aina vain minä minä.

Vierailija
220/348 |
05.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Maksan myös talon remontit yksin. Taannoin maksoin 14 000e kattoremontin yksin. Asuimme silloin tässä vielä yhdessä.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä