Tuhti Sanna U. syyllistää kolumnissaan
lapsensa lihottavia vanhempia. Oikeassa hän onkin, mutta mikäli hänellä on jälkikasvua, niin liiallisen syömisen mallin nämäkin saavat.
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako sillä olla lapsia?
Ja jotenkin aika mautonta juuri nyt keksiä TAAAAAAAAAAS lisää syytöksiä vanhemmille, kun tässä muutenkin ollaan kohtuullisen ahtaalla.
Sitäpaitsi useimmiten niitä lihottajia on päiväkoti ja iltikset ja isovanhemmat.
Päiväkodit tosiaan, miksi niiden pitää tunkea lapset täyteen sipsejä, pitsaa ja jäätelöä ja lösäyttää ne sitten tablettien ääreen vetämään limua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jotenkin aika mautonta juuri nyt keksiä TAAAAAAAAAAS lisää syytöksiä vanhemmille, kun tässä muutenkin ollaan kohtuullisen ahtaalla.
Sitäpaitsi useimmiten niitä lihottajia on päiväkoti ja iltikset ja isovanhemmat.
Päiväkodit tosiaan, miksi niiden pitää tunkea lapset täyteen sipsejä, pitsaa ja jäätelöä ja lösäyttää ne sitten tablettien ääreen vetämään limua?
Päiväkodit tunkee lapsille sokerijugurtteja, eineksiä, piirakoita jne.
Iltiksissä voi se välipala olla pulla, taas sokerijugurtti jne.
Mun lapset muuten on 18 ja 16 ja kumpikaan ei ole koskaan juonut limsaa, eivät pidä pizzasta, sipsejä ja jätskiä syövät.
Mun äitini (isovanhemmat tutkitusti lihottavat lastenlapsiaan sairaalla tavalla) saattaa tuoda 80 PULLAA tai antaa lahjaksi VIISI KILOA suklaata. Ja siellä ollessa pitäisi syödä 24/7.
On se näyttänyt mättö Sannallekin maistuvan...
Tää nykyaika on kyllä ihan hirveää. Missään ei saa olla rauhassa. Aina siinä viereisessä pöydässä, kaupan kassajonossa tai ratikassa on joku, joka kyylää ja paheksuu ja sitten kirjoittaa aivopierunsa julkisuuteen.
Ei ne vanhemmat ikinä ole mitään kummoisia olleet, suurimmalla osalla tämä ruoalla rakastamienn nimenomaan periytyy omasta lapsuudenkodista, mutta tää nykyinen julkinen ruoskinta on törkeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun lapset muuten on 18 ja 16 ja kumpikaan ei ole koskaan juonut limsaa, eivät pidä pizzasta, sipsejä ja jätskiä syövät.
Mun äitini (isovanhemmat tutkitusti lihottavat lastenlapsiaan sairaalla tavalla) saattaa tuoda 80 PULLAA tai antaa lahjaksi VIISI KILOA suklaata. Ja siellä ollessa pitäisi syödä 24/7.
Eikö teillä ole pakastinta? Minusta olisi mahtavaa saada vuoden pullat.
Vierailija kirjoitti:
On oikeassa niin kuin aina
Kyllä, mutta pointti oli siinä, että itsekin syö yli kulutuksensa, koska on ylipainoinen. Silloin on jäävi arvostelemaan muita, etenkin jos itsellään on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö teillä ole pakastinta? Minusta olisi mahtavaa saada vuoden pullat.
Minusta ei ole. Varsinkin kun kaksi neljästä perheenjäsenestä ei voi syödä vehnää. Ja minä lihon helposti, kiitos äitini pakkotuputtamisen.
Itsensä ja lapsensa voi lihottaa muullakin ravinnolla kuin karkilla ja mäkkiruualla. Jostainhan Sannankin kilot ovat tulleet... Ilmeisesti ei herkkuja sitten syö, kun niitä demonisoi.
Sanna on varmaan syönyt itse "kunnon kotiruokaa" ja riittävästi.
Syömishäiriöisen selvä merkki. Tuo että ajatukset pyörii tuolla lailla ruoassa ja ratsaa viereiset pöydät, kioskit jne.
Ja Sannahan onkin oikea Tankki-Sanna.