Lasten isä lähti klo 15 juoksemaan ja jätti 10- ja 12-vuotiaat lapset keskenään. Palasi vasta klo 23
Toinen lapsista ei saanut edes iltapalaa tehtyä tai muuten osannut mennä yksikseen nukkumaan.
Kommentit (348)
Lasten isä tuli lopulta kotiin. Harmi kun sossut ehti jo hakea lapset huostaan pyynnöstäni ja nyt niitä ei saakkaan takaisin heti. Kokemuksia vastaavasta tilanteesta, miten lapset takaisin isän luo?
Vierailija kirjoitti:
Jos isä lähtee lenkille 15 ja tulee 23, kuvitelkaa lasten hätää.
Mikä hätä heillä, isoilla pennuilla. Isä on kuitenkin koko ajan tavoitettavissa puhelimella.
Vierailija kirjoitti:
Lasten isä tuli lopulta kotiin. Harmi kun sossut ehti jo hakea lapset huostaan pyynnöstäni ja nyt niitä ei saakkaan takaisin heti. Kokemuksia vastaavasta tilanteesta, miten lapset takaisin isän luo?
Mautonta koska ketju on vanha.
Vierailija kirjoitti:
Miten 10 vuotias ei osaa noita, kun meillä 3 vuotiaskin hakee jääkaapista välipalaa (varta vasten tehdään aina valmiiksi) jos sille nälkä sattuu tulemaan.
Itse oli illat yksin kotona 9-vuotiaasta alkaen. Aika avutonta touhua.
Tää on provo ja miesvihaa lietsova sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten 10 vuotias ei osaa noita, kun meillä 3 vuotiaskin hakee jääkaapista välipalaa (varta vasten tehdään aina valmiiksi) jos sille nälkä sattuu tulemaan.
Itse oli illat yksin kotona 9-vuotiaasta alkaen. Aika avutonta touhua.
Tää on provo ja miesvihaa lietsova sellainen.
Ei ole provo. Näin meillä urheilupiireissä toimitaan. Ensin treeni, sitten perhe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei teillä ollut leipää, rahkaa tai kurkkua kaapissa?
Tee lasu.
Lasu kun 10v ja 12v ovat keskenään kotona illan?
Illan? 23 on jo yötä tuon ikäisille.
Ap
Itse uhriuduit sohvalla?
Hemmetin ukko. Ulkonaliikkumiskiellot puskee päälle ja äijä vaan juoksee mistään mitään välittämättä. Onkohan ne kakarat enään edes elossa?