Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mies ihastunut? Kaverimies lähetti viestin:

Vierailija
11.10.2013 |

Menen tänään baariin. Haluatko tulla mun kanssa? 

Mitä hän tarkoittaa? Tarkoittaako, että hän haluaa just minut kanssaan sinne? Voiko olla ihastunut? Tai tarkoittaako, että olen tärkeä hänelle? Miten tulkitsette? Voiko mies lähettää tuollaista viestiä ihan neutraalisti naiselle? Voisko lähettää tuon miehelle?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:48"]

Siis tarkoitatko että et ihmettelisi jos mies oisi kirjottanut vaikka "lähex megeen", mutta tuo "haluatko tulla mun kanssani" on tosi epäilyttävän korrekti ja vaikuttaa siltä että on miettinyt pitkään miten tämän nyt muotoilisi...? Veikkaan että kirjotettu kännykällä ja ennakoiva tekstinsyöttö on antanut nuo sanat, ennen vanhaan olisi varmaan näpytellyt "haluuks tulla mukaan" tai "haluuks tulla mun kans", mutta nykyään nää puhekieliset ilmaisut on hitaampi kirjoittaa kun kännykkä yrittää väkisin tarjota niitä oikeampikielisiä.

[/quote]

Juuri sitä ihmettelen. Ennen on ollut esim. Tuukko baariin tai Ootko menossa tms.

Ap

Vierailija
22/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voidakseni analysoida miehen motiiveja, minun täytyisi tietää enemmån suhteen historiasta, ja oikeastaan sekin on turhaa koska en koskaan voi täysin tietää mitä välillänne on tapahtunut. Ja mikä tärkeintä en pääse sisälle miehen ajatuksiin kuitenkaan.

Musta toi kyllä kuulostaa ihan normaalilta pyynnöltä baariin. Siis kaverina. Jos hänellä olisi jotain taka-ajatuksia, ne selviäisivät myöhemmin.

Mä kuulisin että miehellä on jostain syystä loukattu olo, mahdollisesti jotain riitaa tyttöystävän kanssa. Josta johtuu hieman alentunut itsetunto ja näin ollen hän kysyy baarireissua tuolla tavalla . Hyvä itsetuntoinen kirjoittaisi, lähekkö baariin.. 

Vierailija
24/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on tapana mennä yhdessä baariin, niin kait voit mennä nytkin. Mikäli mies osoittaa, että on kiinnostunut sinusta, sanot rehellisenä ihmisenä, että et aio ryhtyä suhteeseen varatun kanssa (siinä tapauksessa, että olet itse hänestä kiinnostunut).

Vierailija
25/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi sun baarimiehes on varmaan ajautunut riitaan muijansa kanssa ja pyytää sua baariin, jotta saisi varmaa seksiä? Itse en tollasiin sotkeutuisi. Onko miehellä lapsia sen vaimonsa kanssa?

Vierailija
26/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan sut ap. Oot aiemmin kirjoitellut paljon samasta asiasta. Taidat olla aikamoinen pubiruusu? ;D

Vierailija
27/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiantuntijana sanoisin, että kikkelin saanti on varmaa.

Vierailija
28/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kömpelöitä viestejä tulee, kun ei viitsi tapella älypuhelimen oikoluvun kanssa. Eli viittaa minusta siihen ettei ole yhtään panostanut viestiin vaan on jättänyt just ne mitä puhelin ehdottaa, jos olisi panostanu niin olisi muokannut sanoja luontevammaksi. Eli älä yritä tulkita tuota, jos huvittaa niin mee ryyppäysseuraksi baariin, mutta turha luulla mitään enempiä.

Vierailija
29/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta tuo ylianalysointi viestistä, jossa ei ole MITÄÄN ihmeellistä tai vihjailevaa. Miehet on suoraviivaisia eivätkä sisällytä mitään piilomerkityksiä viesteihinsä, vaikka naiset niin monesti haluavat uskoa. Mene baariin, äläkä raavi päätä ruvelle noin naurettavalla asialla.

Vierailija
30/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on minun mieheni :) Pitäkää hauskaa!

Vierailija
31/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:33"]

Tarkoitan sanamuotoa, eli tuota HALUATKO TULLA MUN KANSSANI. Eli voisko tuo mun kanssani tarkoittaa jotain enemmän? Mitään hän ei ole kyllä vihjannut aikaisemmin. Tulee usein jos minä pyydän ja juo paljon. 

Ap

[/quote]Ei kun se tarkoittaa stiä että ketään muita ei vileä ole lähdössä mukaan, eli hän ei pyydä sinua itsensä ja peran kanssa, tai sitten peran ja peran vaimon kanssa, niin että tulisi kaksi "pariskuntaa".

Jos sä haluat ajatella että hän on ihastunut, niin mene kokeilemaan. Älä pety jos ei ole ihastunut.

Vierailija
32/32 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:47"]

Juo kyllä paljon ja juo muulloinkin enkä ole siis harkitsemassa suhdetta vaan pohdin tuota viestiä ja miten tulkita sitä. 

Ap

[/quote]Ystävän neuvo. Älä yritä tulkita miesten viestejä, ota ne lähtökohtaisesti kirjaimellisesti ilman piilomerkityksiä.

Tunnen ainoastaan yhden miehen joka esittää kysymyksiä että mitähän hän tarkoitti sanoessaan näin....