Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin henkilökohtainen kysymys: jätitkö ehkäisyn salaa pois?

Vierailija
11.10.2013 |

KKuinka monta av-mammaa on jättänyt ehkäisyn salaa kumppaninsa tietämättä pois? Miten mies reagoi kun tulit "vahingossa" raskaaksi? Oliko vihainen, pakottiko aborttiin tms vai ilahtuiko? Tunnusta anonyymisti.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 18:00"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:55"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:41"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:34"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 17:26"]

Juu, en jättänyt salaa, enkä voi ymmärtää niitä naisia, jotka niin tekevät. Mutta en ymmärrä sitäkään, että jos miehet ovat niin ponnekkaasti lapsen hankkimista vastaan, mikseivät he silloin itse ota vastuulleen ehkäisystä huolehtimista?

[/quote]

Parisuhde perustuu luottamukseen. Jos yhdessä sovitaan, että tässä suhteessaehkäisykeiona ovat pillerit, siihen on voitava luottaa.

[/quote]

Ei tästä ole kyse, vaan siitä, miksi sen ehkäisyn pitää lähes aina olla naisen vastuulla.

Sitten naista syytetään silloinkin, kun oikeasti käy se 1%:n pillerin pettäminen.

[/quote]

Ei sen tarvitsekaan. Mutta jos niin on sovittu, siitä pidetään kiinni. Säännölisesti ja oikein otettujen pillereiden pettäessä ei naista voi tietenkään syyttää mistään.

[/quote]

Tämä on vähän epäjohdonmukainen keskustelu. Sanoin, etten ymmärrä naisia, jotka jättävät salaa ehkäisyn pois, ja ihmettelin, mikseivät miehet ota omasta ehkäisystään vastuuta, ja sinä jankkaat minulle luottamuksesta...

[/quote]

Mitä epäjohdonmukaista tässä on? Miehet ottavat vastuuta esimerkiksi siten, että he haluavat sopia ehkäisyn käytöstä seksikumppaninsa kanssa ja pidättäytyvät yhdynnästä, kunnes asia on tyydyttävästi ratkaistu. Meillä esimerkiksi pohdittiin kondomien ja pillereiden välillä ja päädyttiin pillereihin yhteisellä päätöksellä. Mies tarjoutui ne maksamaankin ja varmistaa omalta osaltaan, että olen muistanut ottaa ne joka päivä. Minun on mahdotonta ajatella, miten tämä ei olisi vastuun ottamista. Mies suhtautuu ehkäisyyn aivan yhtä vastuullisesti kuin minäkin.

[/quote]

Ja tuon perusteella olet ihan vakavasti sitä mieltä, että miehet ihan yleisesti kantavat ehkäisystä yhtä suuren vastuun kuin naisetkin?

[/quote]

En teeskentele tietäväni, mitä miehet "yleensä" tekevät. Mistä minulla voisi olla tällaista tietoa? Kaikki miehet, joiden kanssa itse olen harrastanut seksiä, ovat kantaneet vastuunsa ehkäisystä oikein hyvin.

Vierailija
82/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up tunnustakaa nyt pikku hiprakassa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnitelmissa on mutta toistaiseksi vielä vain ajatustasolla. Meillä on niin leppoinen perhe-elämä, hyvä suhde ja ihanat lapset. Silti niitä voisi olla vielä yksi. Mieheni ei tajua tätä joten on otettava ohjat omiin käsiini.

Vierailija
84/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noi kaikki neljä on ihan sovitusti tulleet tai ainakin hiljaisella suostumuksella. Nyt on vasektomia, niin ei tarvi enää huolehtia.

Vierailija
85/85 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.05.2014 klo 12:55"]

Tiedän yhden tapauksen. Nainen tiesi ettei ehkäisy ole satavarma muttei viitsinyt tehdä asialle mitään, mies uskoi että kaikki on kunnossa kun nainen kerran niin sanoi. No, paksuksihan se pamahti ja ukko vieläkin järkyttynyt asiasta vaikka la on jo käsillä. Toisaalta, mitäs läksi.

[/quote]

Ja lähitulevaisuudessa tämä nainen toteaa että "mies läksi" eikä taksin tuu  .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän