Empä olisi uskonut että tämäkin blogitar...
Olen aina pitänyt MouMouta jotenkin mukavana ja symppiksenä, nyt luin tuon uusimman kenkäpostauksen kommentteja ja ompa vastaukset tuolle ensimmäiselle kommentoijalle tylyjä...
Kommentit (18)
Mäki rupeen laittaa kaikki typerät viestini Rainerin piikkiin. "Hups emmä ny tuollaisia lapsuksia ole kirjoittanut, se oli Rainer!"
Älä mainosta blogiasi täällä, kiitos.
Empä? Miten et osaa aikuinen kirjoittaa? Toivottavasti opit.
Mee moumou tekemään joku kiva mainospostaus...
Ihan rehellisesti pakko sanoa, oon tykännyt tästä blogista ja kenkähaaste on ollut yksi tämän syksyn seuratuimmista jutuista, mutta en oikein pidä siitä että lukijoihin pitää purkaa pahaa mieltä. Ja tottahan on, että olisi voinut toki sanoa vaikka "lisäsin itse nämä siivet" jolloin ei korostu se, että ne "joutui" ostamaan itse.
En ole ap, mutta jos tämä teksti sisältää kirjotusvirheitä pistetään se lukihäiriön piikkiin.
Aika pelottava ajatus, että vasta aloittaneella blogiportaalin perustajalla on varaa kohdella noin lukijoitaan.
Ja hämmentävää myös se että lukijat antavat tehdä sen. Boikotti lienee ainoa keino enää pudottaa näitä "blogi tähtiä" alas, mutta sekään ei onnistu kun joku kuitenkin käy lukemassa.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 15:50"]
Aika pelottava ajatus, että vasta aloittaneella blogiportaalin perustajalla on varaa kohdella noin lukijoitaan.
Ja hämmentävää myös se että lukijat antavat tehdä sen. Boikotti lienee ainoa keino enää pudottaa näitä "blogi tähtiä" alas, mutta sekään ei onnistu kun joku kuitenkin käy lukemassa.
[/quote]
Ja varmaan tämänkin ketjun innoittamana entistä useampi, esim. minä...eli pelkkää plussaa portaalille =)
Rainer vastasi Moumoun nimissä eli valtasi koneen omin luvin yhteisellä työpaikalla. Ja tuollaista jälkeä syntyi... eikö näin totea myöhemmin ketjussa?
kenen piikkiin?
Mun mielestä tästä vähän surkuhupaisaa tekee se, että MouMou on paljon painottanut sitä, kuinka kovasti hän on työskennellyt ja ollut kiireinen perustaessaan tätä uutta blogiportaalia. Hän on niin yrittäjää ja uhrannut kaikkensa tähän projektiin. Sitten kohtelu näitä portaalin lukijoita kohtaan on noinkin töykeää.
Ei tulisi varmaan muiden blogiportaalien perustajilla/pyörittäjillä mieleenkään kommentoida tuolla tavalla lukijoille (eli asiakkaille)
Juu juu, tuo on hänen omaan blogiinsa tullut kommentti, mutta ainakin minun silmissäni leimaa koko portaalin ylimielisten pissisten pyörittämäksi.
Tosi rumaa kielenkäyttöä. En tiedä monessako yrityksessä annettaisiin henkilökunnan vastata asiakkaille tai yhteistyökumppaneilla samalla tavalla.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 09:07"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2013 klo 08:57"]
Miksi bloggaajien pitäisi omalla tontillaan mielistellä teitä iänikuisia valittajia? Teki niin tai näin, ei teitä voi miellyttää.
[/quote]
Vaikkapa siksi että se valittaja on lukija, lukija on asiakas ja asiakas on palkan maksaja. Ilman palkan maksajaa ei ole palkkaa... Simple as that!
[/quote]
Tuleepa mieleen Suomen ehkä tylyin bloggaajatar, jota ruoditaan tälläkin palstalla ahkeraan. Sattuu myöskin tekemään blogillaan hyvän tilin kiukuttelustaan huolimatta - tai ehkäpä juuri siksi.
Itse olen vielä tylympi ihminen. Tähän aikaan on liian vähän aktiivisia ketjuja ja alennuin kurkkaamaan. Odotin jotain rutosti mehukkaampaa. Tuotit minulle pettymyksen. Kakkapylly.
Ikävää, tuottaa sinulle pettymys...
Mutta en ole kakkapylly, tulin juuri suihkusta ja hinkkasin berberini saippualla...
ap
Miksi bloggaajien pitäisi omalla tontillaan mielistellä teitä iänikuisia valittajia? Teki niin tai näin, ei teitä voi miellyttää.
pitäähän se kehasta jos on jotain itse ostanut omalla rahalla :D
[/quote]
Vaikkapa siksi että se valittaja on lukija, lukija on asiakas ja asiakas on palkan maksaja. Ilman palkan maksajaa ei ole palkkaa... Simple as that!
[/quote]
Koska me LUKIJAT nimenomaan tuodaan niille rahaa, tai tuotiin, enää en vahingossakaan klikkaile itseäni niihin etteivät saa minun klikkauksilla rahaa!
Kyllä ne aiemmat kommentit on ihan Moumoun itsensä omalla naamallaan kirjoittamia ja eiköhän ole niin ole tuolla välissä nuo "rainerinkin" kirjoittamat.