Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin henkilökohtainen kysymys: jätitkö ehkäisyn salaa pois?

Vierailija
11.10.2013 |

KKuinka monta av-mammaa on jättänyt ehkäisyn salaa kumppaninsa tietämättä pois? Miten mies reagoi kun tulit "vahingossa" raskaaksi? Oliko vihainen, pakottiko aborttiin tms vai ilahtuiko? Tunnusta anonyymisti.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on turhaan pillerit. nielen joka päivä turhaan hormooneja vaikka en voisi tulla raskaaksi kun meillä on sexiä vain jouluna ja juhannuksena. tekisi mieli jättää ne pois. haluaisin kyllä vielä yhden lapsen.

Vierailija
2/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuntuu olla yhdynnässä kun mies luulee että ehkäiset mutta sinulla ei olekaan mitään? miltä tuntuu kun huomaat olevasi raskaana, miten sanot sen miehellesi? vai odotatko että aborttiraja on ohi ettei voi pakottaa siihen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.10.2013 klo 21:17"]

Sain veritulpan pillereistä ja jouduttiin siirtymään kortsuihin, koska hormonaalinen ehkäisy oli mulle hengenvaarallinen. Mies kyllästyi kortsuihin parissa kuukaudessa ja alkoi räyhätä että teen hänen seksielämästään niillä helvetin. Ei auttanut selittää että en tahallani saanut sitä tulppaa, mies syytti minua siitä että pillerit ei sopineet. Käytiin yhdessä ehkäisyneuvolassa kuuntelemassa mitä lääkäri kertoi miehelle siitä tulpasta. Mies vaati mulle kuparikierukkaa mutta mulla oli ikää 20 enkä ollut synnyttänyt eikä sitä suositeltu. Alettiin luottaa varmoihin päiviin ja tulin raskaaksi alta aikayksikön. Mies painosti aborttiin, minä kävin vielä senkin helvetin läpi. Kaavinnassa menetin mahdollisuuteni tulla raskaaksi. Erosimme, mies on perustanut kolme vuotta sitten perheen ja on pienen vauvan isä.

Olin tyhmä ja nuori ja nyt ikuisesti katkera.

[/quote]

Voi viideo mikä mies! >:O

Voimia! Ainakin tuo mulkero on nyt poissa elämästäsi!

Vierailija
4/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin pillerit häitten jälkeen. Olin jo muutaman vuoden puhunut miehelle, että haluaisin lapsen, mutta hän ei ollut vielä valmis. Reilu vuosi meni häitten jälkeen kun tulin raskaaksi. Mies oli todella onnellinen!

Vierailija
5/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kehtaa tunnustaa sshhhhh

Vierailija
6/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt, ensimmäiset kaksi tehtiin ihan täsmäohjauksella ja kun kerran lekuri sanoi, että luomusti ei voida lapsia saada niin siihen uskottiin.. oho sit voitiinkin tulla?! Nyt oon steriloitu, että tätä ei edes voi vaan "jättää pois". Eikä ole kyllä tarviskaan.

Vierailija
7/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt, ihan tuo mies ite jätti kortsun käytön... Yritin kyllä pari kertaa nyppästä kortsun pois, mutta huomas pirulainen 

Vierailija
8/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suunnittelen tälläistä mutta että kehtaanko olla niiiiiiiiiiin kiero. meillä on kaksi lasta eikä mieheni halua enempää mutta minä niin haluaisin kolmannen!

Vierailija
9/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jättänyt!! Mies halusi lapsia enenmmän kuin minä, ja muutenkin...!

Vierailija
10/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan! Yhdessä tehtiin päätös ehkäisyn pois jättämisestä!

Vierailija
11/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin lapsen, mies ei. Sovimme miehen kanssa, että vastuu ehkäisystä on hänellä. Kaksi lasta teimme, sitten otin vastuun takaisin itselleni :)

Vierailija
12/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en :D joku hörhö miesasiamies siellä kuvittelee saavansa vastaukset salaliittoteorioihinsa. Lasta yritettiin kaksi vuotta ennen kuin tärppäsi. Sitä ennen kaksi keskenmenoa ja varattiin jo aika lapsettomuusklinikalle.

Vierailija
13/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on miehen edellisestä liitosta, äitinsä on viikonloppuäiti. Kun alettiin seurustella niin mies sanoi et joutui isäksi puoliväkisin vähän tahtomattaan. Tarina muuttui kun eroviha loppui, nykyisin mies myöntää että lapsi oli yhdessä hankittu ja yrittämistäkin oli ollut takana useampi kuukausi. Ymmärrän että eroviha yllyttää puhumaan "liioitellen", mutta välillä ottaa päähän että mies sortui niin helppoon valheeseen. 

Vierailija
14/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni luvallinen sivusuhde jätti pilleriehkäisyn väliin tarkoituksellisesti ja harkiten. Siksi minulla on nyt sisarpuoli.

Opetus: Jos lapsen tulo olisi teille katastrofi niin käyttäkää sellaista ehkäisyä, joka on itsenne kontrollissa. Kun aiotut lapset on tehty niin siemenjohtimet poikki nipsnaps.

Vierailija
15/85 |
11.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni "söi pillereitä". Noo, tuli sitten raskaaksi. Mies lähti. Maksaa kyllä elatusmaksun. Ystävän lapsi käy tukiperheessä viikonloppuisin kerran kuukaudessa.

Että miettikää hetki, ennen kun teette ne temput.

Vierailija
16/85 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitä vastauksia. Kumin käyttö on vaihtoehto. Ja siitä, että miksi naisen pitää ehkäistä. No ei pidä, mutta siitä pitää sopia, että se mies voi hoitaa sen asian. Ei seksin harrastaminen ole lupaus lapsesta.

Vierailija
17/85 |
12.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mitä vastauksia. Kumin käyttö on vaihtoehto. Ja siitä, että miksi naisen pitää ehkäistä. No ei pidä, mutta siitä pitää sopia, että se mies voi hoitaa sen asian. Ei seksin harrastaminen ole lupaus lapsesta.

Vierailija
18/85 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole

Vierailija
19/85 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todella, tuo olisi minusta sairasta! Ja sellaisesta perheestä ei voi tulla hyvää ja onnellista, missä toisia huijataan.

Vierailija
20/85 |
06.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tätä voi kyllä suositella kenenkään tekevän

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi