Minkälainen nainen ei välitä oman kodin sisustamisesta?
Niin että kaikki kalusteet ovat eriparia, sukulaisilta saadut räsymatot lattialla, astioina jotain mäkkärin cocacola juomalaseja ja eripari kippoja.
Kertokaa?
Kommentit (109)
Köyhä opiskelija. Itsellä kyllä olisi silmää sistustamiselle mutta se on niin kallista, ei vaan ole varaa nyt heittää 120e johonkin ihaniin vallilan verhoihin. Saa halvallakin ihan hienoa kyllä mutta kirpaisee ne ikeankin tuotteet kukkaroa. Tää on ihan käytännön sanelema pakko. Verhojen hinnalla saa viikon ruuat
Millaista naista ei kiinnosta vauva-av???
Viihtyisä ja aistikas koti ei ole rahasta eikä oikeastaan kiinnostuksestakaan kiinni vaan itsestäänselvyys. Tai niin mä luulin. I stand corrected.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:50"]
Sellainen, jota kiinnostavat tärkeämmät asiat kuin jokin sisustaminen.
[/quote] eikö olisi kiva keskittyä niihin tärkeisiin asioihin sellaisessa kodissa mikä on kivasti sisustettu, missä viihtyy ja mihin kehtaa pyytää vieraita?
[/quote]
viihdyn ihan hyvin eriparikodissani. Vieraatkin ovat viihtyneet. Sellainen, jolle eriparisuudella on väliä ei jaa samoja arvoja itseni kanssa.
Miten joku kippo vaikuttaa minun persoonaani?
Suomalaisista kaupoista ei edes löydy kivoja tavaroita. Pöytä ja kaapit olen teettänyt aikoinaan ja sohvan verhoiluttanut. Voi olla, että joskus jatkan projektia. Coca Cola tuopit on käteviä käytössä.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:43"]
Niin että kaikki kalusteet ovat eriparia, sukulaisilta saadut räsymatot lattialla, astioina jotain mäkkärin cocacola juomalaseja ja eripari kippoja.
Kertokaa?
[/quote]
Haha oot kyllä niin pinnallinen kana että tän on pakko olla provo :D :D :D Miten KUKAAN voi olla oikeesti tuommonen sketsihahmo :D Et ole tosielämästä. Vai onko sulla joku diagnoosi? Siinä tapauksessa pahoittelen pilkkaani.
Minä koska mies sisustaa kaiken, miehen omistama kämppä.
Ainoa jonka olen sisustanut, on lastenhuone, ja senkin vähällä rahalla. Mies tienaa kuussa 8000e, ja minä 600 e ja ei ole senttiäkään laittanut lapsen huoneeseen.. muu asunto on sitten kalliisti laitettu, eikä minua voisi vähempää kiinnostaa siihen puuttua, kun mieheni haluaa päättää kaikesta..
Lapsella on huoneessaan sänky (torista ostettu hieno kylläkin 150e), ikean pikkutuolia ja pöytä (muistaakseni maksoivat tuoli 5 e kpl, pöytä taisi olla 20 e, euroissa siis, mammuttituolit ja pöytä) Jyskin pinkki teltta 15-20e ja Jyskin kirjahylly oli vaan 30 e ja Jyskim lipasto 20 e (siellä muuten on halpaa) sekä matto sotkasta 30e ja verhot anttilasta 10 e.
Sisustustarroja ja tauluja olen muutaman vuoden aikana ostanut silloin tällöin.
Käytännöllinen ja vähävarainen, kuten minä. Uutta sohvaa kaipaan nyt mutta sen pitää olla halpa, kaunis ja todella mukava löhöpaikka, siksi on hankala löytää sopivaa. Ja rahaa en viitsi tuhlata, olen sisustnanut täällä täysin ilmaisilla huonekaluilla ja se ehkä hieman näkyy :)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:58"]
Ainoa jonka olen sisustanut, on lastenhuone, ja senkin vähällä rahalla. Mies tienaa kuussa 8000e, ja minä 600 e ja ei ole senttiäkään laittanut lapsen huoneeseen.. muu asunto on sitten kalliisti laitettu, eikä minua voisi vähempää kiinnostaa siihen puuttua, kun mieheni haluaa päättää kaikesta..
Lapsella on huoneessaan sänky (torista ostettu hieno kylläkin 150e), ikean pikkutuolia ja pöytä (muistaakseni maksoivat tuoli 5 e kpl, pöytä taisi olla 20 e, euroissa siis, mammuttituolit ja pöytä) Jyskin pinkki teltta 15-20e ja Jyskin kirjahylly oli vaan 30 e ja Jyskim lipasto 20 e (siellä muuten on halpaa) sekä matto sotkasta 30e ja verhot anttilasta 10 e.
[/quote]
Mikähän orja ja ilmainen pillu sinä olet? Onko lapsi yhteinen?
Tämä on minun kotini ja juuri sellainen kuin itse haluan. Kun tulet meille, et koe mitään "olen ollut täällä aikaisemminkin, kaikki valkoista ja blogeissa ollutta" -tunnetta vaan huomaat, että tämä on ihan uniikki paikka. En yritä matkia muita "sisustamalla" kuten niin moni tekee ostamalla tismalleen samanlaisen leivänpaahtimen kuin siinä yhdessä kivassa blogissakin oli. Jos leivänpaahdin on ehjä, miksi se pitää kantaa roskiin siksi, että se ei sovi keittiön kevätilmeeseen?
Minulla on runsaasti rahaa, mutta silti suurin osa huonekaluista on perittyjä eikä osaa talosta ole rempattu 1980-luvun jälkeen. Jos tapetit ovat siistit ja sopivat, en näe mitään syytä pintaremontoida vieraita varten.
Mikä mielestäsi on sitä oikeanlaista sisustamista? Sinunko makusi mukaan kaikkien pitäisi toimia vaikka eivät itse pitäisikään tyylistäsi? Ei ole olemassa yhtäkään asuntoa tai tyyliä, josta kaikki tykkäisivät. Jokainen tavallaan. On olemassa ihmisiä, jotka saavat hyvän olonsa ihan muista asioista kuin materiasta.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:50"]
[/quote] eikö olisi kiva keskittyä niihin tärkeisiin asioihin sellaisessa kodissa mikä on kivasti sisustettu, missä viihtyy ja mihin kehtaa pyytää vieraita?
[/quote]
Kyllä mä ainakin viihdyn kotonani ja kohtaan kutsua vieraita, vaikka onkin sukulaisilta saadut räsymatot, eriparihuonekalut ja baarista pöllittyjä tuoppeja juoma-astioina.
Nautin kodissani mm. järkevästä keittiösuunnittelusta ja helppohoitoisista pinnoista. Esteettisiä elämyksiä saan ennemmin ikkunasta avautuvasta kauniista järvimaisemasta kuin siitä, ovatko sohvatyynyt oikeaa sävyä (en omista moisia, ovat vaan turhaan tiellä).
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:55"][quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:50"]
[/quote]
Kyllä mä ainakin viihdyn kotonani ja kohtaan kutsua vieraita, vaikka onkin sukulaisilta saadut räsymatot, eriparihuonekalut ja baarista pöllittyjä tuoppeja juoma-astioina.
Nautin kodissani mm. järkevästä keittiösuunnittelusta ja helppohoitoisista pinnoista. Esteettisiä elämyksiä saan ennemmin ikkunasta avautuvasta kauniista järvimaisemasta kuin siitä, ovatko sohvatyynyt oikeaa sävyä (en omista moisia, ovat vaan turhaan tiellä).
Makuja on moneksi, toisen silmää viehättää värikkäät räsymatot, toisen itämaiset villamatot ja yhden silmää ehkä ne valkoiset hapsumatot, joku taas ei pidä matoista ehkä lainkaan :) Makuasioista on turha kiistellä, jokaisella on oma makunsa, mieltymyksensä ja tyylinsä.
Kiireinen. Tällä hetkellä panostan vain lapsiini.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="14.03.2014 klo 11:58"]
[/quote]
Mikähän orja ja ilmainen pillu sinä olet? Onko lapsi yhteinen?
[/quote]
On yhteinen.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:43"]
Kertokaa?
[/quote]
Apua! Minä nimenomaan sisustan, kaikki huonekalut on eriparia, on ostettu käytettyinä. Ovat kyllä suurinpiirtein tyyliä talonpoikaisantiikki. Räsymatot on lattialla, osa saatu miehen mummolta, osa ostettu kirpparilta ja osan on sukulaiset raahanneet meille kun eivät kaatopaikalle viitsi viedä. Rakastan niitä mattoja. Teinipoika tykkää juoda niistä mäkkärin kokislaseista, niitä on muutama kaapissa. En kerää mitään astiastoa, ovat ihan sekalaista, osa vanhaa Arabiaa mikä on sekin arkikäytössä. Anteeksi ap, en tiennyt etten saa kutsua tuota sisustamiseksi.
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:55"]
[quote author="Vierailija" time="09.10.2013 klo 23:50"]
[/quote]
Miksi se on automaattisesti naisen homma???
Ai hyvä luoja, tämähän on viime vuodelta tämä ketju. Ihmettelinkin kun tuli oma kommentti vastaan ekalla sivulla. Joku oman bloginsa mainostaja sai ovelasti nostettua tämän taas.
Lapsuudenkodissani se oli arkkitehti-isäni, joka sisusti. Ei se ole mikään naisten juttu.
Sisustaminen intohimona
COFFEEPAUSE BLOG
http://coffeepause.weebly.com/3/category/sisustushullut/1.html