Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

cdon.com toimitusajat?

Vierailija
08.10.2013 |

Kellään kokemuksia? Ke-iltana klo 20.30 tuli viesti että toimitukseni heiltä lähtenyt. Kirjepostina. Eipä ollut vielä eilenkään tullut. miten voi kestää näin kauan???

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kesti 6 päivää

Vierailija
2/34 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin juuri viime viikolla sain viimeisimmän tilaukseni, tasan viikko tosiaan meni muutaman DVD:n toimituksessa. Itsekin tätä ihmettelin, aiemmin kun on tilaukset tulleet n. 4 päivässä, mutta hyvä firma muuten niin maltan kyllä odottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

CDON:n varasto on Ahvenanmaalla. Tulevat laivoilla, joten varastosta laivaan, laivamatka, satamasta postikeskukseen ja siitä eteenpäin menee helposti monta päivää. Yleensä viikko.

Vierailija
4/34 |
08.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 09:22"]

CDON:n varasto on Ahvenanmaalla. Tulevat laivoilla, joten varastosta laivaan, laivamatka, satamasta postikeskukseen ja siitä eteenpäin menee helposti monta päivää. Yleensä viikko.

[/quote]

Joo. Mulla kans kokemus, että vaikka mainostavat toimitusta suurin piirtein: tilaus - seuraavana arkipäivänä toimitus - käytännössä se tarkoittaa reilua viikkoa. Jos tilaan torstaina, posti tuo tilauksen seuraavan viikon torstaina.

Vierailija
5/34 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee yleensä kyllä ihan kahessa päivässä... mut ei aina... pitää vaan jaksaa odottaa.

Vierailija
6/34 |
23.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin CDON.COM:ilta maanantaina iltapäivällä Polaroid-kameran ja siihen kuvapohjia. Tietojen mukaan varasto sijaitsee Ahvenanmaalla. Arvosteluja lukiessani hieman jännitin, saapuuko lähetys vielä samalla viikolla Lahteen asti. Tänään torstaina herätessäni puhelimeen oli tullut viesti, että paketti on noudettavissa Postista. Yllätyin positiivisesti nopeasta toimituksesta. Tosin nyt ei ole mitään sesonkiaikaa, niin paketit kulkevatkin nopeasti. Joulunaikaan en odottaisi näin nopeaa toimintaa.

Vierailija
7/34 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä tilaat. Itselleni tuli suoraan myyjältä ei cdonin varaston kautta ja tuli parissa päivässä.

(eri firmat myyvät cdonin kautta jos joku ei tiedä)

Vierailija
8/34 |
04.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Posti on se ongelma, mulla tuli Britanniasta paketti Suomeen 1 päivässä, mutta Suomessa kesti 9 päivää ennen kuin paketti pääsi omaan postiin asti. 120 kilometriä siis matkasi Suomessa ja vei 9 päivää.

Vierailija
9/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postikuluton toimitus koko viikonlopun »

Tartu tilaisuuteen ja tee ostoksia kaikessa rauhassa tänä viikonloppuna, jolloin meillä on kaksi erinomaista tarjousta. Saat yli 10 € tilaukset postikuluitta.

Koodi: FREESHIP1810

Ja toki bonukset täältä http://bit.ly/BonusW10e

10/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on usein kestänyt jopa viikkoja ennen kuin olen saanut tavarani tuolta. Minulle on myös myyty tavaraa, jota ei olekaan olemassa eli olen saanut vain viestiä, että "tuote loppu varastosta" ja olen joutunut sitten pyytelemään, että maksamani summa palautetaan. En siis suosittele ainakaan maksamaan etukäteen mitään, jos tuolta tilaa.

Nykyään tilaan vain Saksan Amazonista ja siellä ei ole tullut pettymyksiä kertaakaan. Postitusajat ovat myös nopeita, ja postarit tosi halpoja tai jopa ilmainen toimitus. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
11/34 |
09.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tilannut kymmeniä kertoja ja nopein toimitus ollut 5 arkipäivässä. Pisin taisi olla 3 viikkoa, vaikka varastossa oli tuotetta. Yleensä menee 6-7 arkipäivää, eli jos maanantaina tilaa turha odottaa perjantaina:/ Joka kerta manailen toimitusaikoja, varsinkin kun toimitusta luvataan joka kerta 4-6 päivässä ja lähes koskaan ei toteudu:D Mutta alennukset ovat välillä niin hyviä, että oon siks kärvistellyt ja tilannut.

Vierailija
12/34 |
27.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

CDON.COM:n väki toivottaa sinulle hyvää pääsiäistä. Pääsiäismunastasi löydät 5 € alennuskoodin.  Tee ostoksia väh. 30 € ja ilmoita koodisi kassalla vähentääksesi tilauksesi hinnasta 5 €. Nauti!

Koodi: EASTER18

Vierailija
13/34 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tilaillut tuolta DVD-elokuvia ja aina menee yli vikko. Ei muuta valitettavaa, kun ne on kuitenkin pakattu niin että mahtuu postiluukusta. Joskus tosin ottaa päähän, kun laskun eräpäivä menee jo ennen paketin saapumista.

Vierailija
14/34 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ostin Liszt in musiikkia 10 cd -levyllistä, tykkäsin.

Vierailija
15/34 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lokakuussa tilasin äidilleni romaanin joululahjaksi. Vielä ei ole postia tullut. 

Vierailija
16/34 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt yli 20€ tilaukset ilman postikuluja koodilla: AUGUST18

Vierailija
17/34 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 päivää Ahvenanmaa-Kirkkonummi -tilaukset. Olen tilannut pääasiassa CD-levyjä.

Vierailija
18/34 |
11.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta onpahan omituinen tapa ilmoittaa tuotteiden lähettämisestä tuolla cdonilla. Sain neljä päivää sitten viestin, jossa kerrottiin, että "tuotteesi on lähetetty", ja päivittelin jo mielessäni miten Postilla taas kestää. No, tänään tuli erilainen viesti, jossa kerrottiin, että "pakettisi on tänään lähtenyt varastoltamme". Sinne varastolleko se silloin neljä päivää sitten lähetettiin, vai mistä tuossa oikein on kysymys?

Vierailija
19/34 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cdonilta tuli mainos mailia:

Here's your treat! 10€ alennusta »

Juuri nyt saat 10 € alennusta, kun teet ostoksia yli 60 €. Anna alennuskoodi kassalla, niin alennus vähennetään automaattisesti tilauksestasi.

Koodi: HALLOWEEN18

Vierailija
20/34 |
02.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postiluukusta mahtuvat on tullut 5 päivässä, isompi paketti postissa yleensä 7 päivän kuluttua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä