Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sanoi ettei halua mitään synttärilahjaksi. Onko tämä testi?

Vierailija
03.09.2020 |

Täyttää 40, eli luulisi että joku lahja olisi kiva. Ei olla riidelty eikä vaikuta olevan ikäkriisiä. Alkuvuodesta puhuttiin ulkomaanmatkasta mutta sehän ei nyt käy. Ei kuitenkaan vaikuta vilpittömältä kun sanoo ettei halua mitään, välttelee asiaa ja on ihan ilmeetön?

Eli miten toimin, pidänkö varalla jotain? Mitä kuuluu tehdä?

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen sanoo ei, se itseasiassa tarkoittaakin kyllä.

Tämä vanha vitsi pitää kuitenkin paikkansa.

Tottahan muistat vaimoasi jollakin lahjalla 40-vuotispäivänä.

Vierailija
22/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse en halua mitään, koska en tarvitse mitään.  Paheksun turhaa kuluttamista enkä halua yhtään ylimääräistä tavaraa nurkkiin. Kerron sen joka vuosi miehelleni moneen kertaan. Sitten hän kuitenkin ostaa jotain ja esitän säälistä iloista vaikka vituttaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tosiaan varoiksi järjestää jotain vaikka seuraavalle viikonlopulle, kun vaimolla on ne synttärit. Kyllä sen muutaman päivän aika huomat oliko tämä joku shit test vai ei. Jos oli sinulla on ainakin jotain takataskussa.

Vierailija
24/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten paskatestitemppuihin ei pidä ikinä lähteä mukaan. Nainen on ilmoittanut sinulle. ettei halua lahjaa.

Näin olet oikeutettu täyteen huomioimattomuuteen. 

Toisekseen, jos ostat jotain, se on kuitenkin väärin ostettu. Eli turhaan edes ajattelet koko asiaa. 

Lahjan ostamattomuus on TÄYSIN eri asia kuin täysi huomioimattomuus. Nainen ei ollut sanonut, ettei halua mitään HUOMIOTA vaan että ei halua mitään LAHJAA.

Vierailija
25/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten paskatestitemppuihin ei pidä ikinä lähteä mukaan. Nainen on ilmoittanut sinulle. ettei halua lahjaa.

Toisekseen, jos ostat jotain, se on kuitenkin väärin ostettu. Eli turhaan edes ajattelet koko asiaa. 

Lahjan ostamattomuus on TÄYSIN eri asia kuin täysi huomioimattomuus. Nainen ei ollut sanonut, ettei halua mitään HUOMIOTA vaan että ei halua mitään LAHJAA.

Älä huuda siellä. Nyt eletään vuotta 2020, jos haluaa jotain niin pitää kyetä kommunikoimaan. Jos nainen välttelee koko aihetta niin kannattaa jättää synttärit kokonaan huomioimatta. Oppiipahan olemaan pelaamatta typeriä pelejä jatkossa jos siitä oli tässä taas kerran kyse.

Vierailija
26/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vaimollasi tapana tehdä vastaavia testejä tai sanoa yhtä kun tarkoittaa toista? Itse tunnet vaimosi, toivottavasti. Jos minä sanon miehelleni, että en halua lahjaa, niin tarkoitan silloin että en halua. Näköjään monet täällä näköjään tarkoittavat, että totta kai pitää ostaa, vaikka sanovatkin ettei tarvitse. Ihmeellistä temppuilua.

Vierailija
27/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä vaimo pieksämättä syntymäpäivän kunniaksi, minusta ihan hyvä lahja.

Mitä jos vaimo haluaisikin juuri pieksämistä lahjaksi?

Vierailija
28/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole testi, vaan ansa.

Vierailija
29/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä huuda siellä. Nyt eletään vuotta 2020, jos haluaa jotain niin pitää kyetä kommunikoimaan. Jos nainen välttelee koko aihetta niin kannattaa jättää synttärit kokonaan huomioimatta. Oppiipahan olemaan pelaamatta typeriä pelejä jatkossa jos siitä oli tässä taas kerran kyse.

En huutanut, halusin vain korostaa noita sanoja (ja se ei muuten ainakaan tällä kännyllä onnistu).

Ja tuollainen ehdottamasi passiivisaggressiivinen tapako on sinusta hyvää kommunikointia?

Vierailija
30/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"wääwääwäwäääää, mies ei anna rahaa, materiaa ja sirkushuveja!"

Miehet eivät ole ajatusten lukijoita, vaikka te idiootit niin luulette. 

Vierailija
31/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en toivo lahjaa, koska turhaa tavaraa on jo paljon. Loukkaantuisin kuitenkin, jos mies ei järjestäisi mitään pientä juhlistusta: aamiainen sänkyyn, kukkia tai joku spesiaalimpi ravintolareissu. Lahjan kieltäminen ei tarkoita sitä, etteikö synttäreitä saisi muistaa ja juhlistaa.

Vierailija
32/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rakastat niin ostat lahjan tottakai. Muuten ei tarvi ostaa.

Vierailija
33/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin haluaisin lahjan, mutta pakko sanoo etten haluu kun mies kysyy "ei kai sulle mitään lahjaa tarvii ostaa?"

Vierailija
34/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan niin, että joillain miehillä ei ole harmaintakaan aavistusta siitä, mitä tarkoittaa huomioiminen?

Ja 5 pisteen vihje: ei, huomioiminen ei ole sama asia kuin raha, materia ja sirkushuvit.

Vierailija
35/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas on ketjun naisille se taloudellinen hyöty miehestä tärkeintä. 

Vierailija
36/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tosiaan niin, että joillain miehillä ei ole harmaintakaan aavistusta siitä, mitä tarkoittaa huomioiminen?

Ja 5 pisteen vihje: ei, huomioiminen ei ole sama asia kuin raha, materia ja sirkushuvit.

Eli kimppu niityltä kerättyjä kukkia riittää. Eikö? Ai eikö? Pitääkö kuitenkin olla ravintolaillallisia ja sadan euron ruusupuska? 

Vierailija
37/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lehteen onnitteluilmoitus vaikkapa näin

"ONNEA 40-VUOTIAALLE HANIPALLERO-MUORILLENI! Vuodet ovat vierineet ja kuluttaneet, mutta minulle olet yhä edelleen kaunis ja rakastan harmaitakin haituviasi sydämemi pohjasta."

Laita myös jättimäiset "40"-ilmapallot ulko-ovellenne ja hommaa ihana synttärikakku jossa on 40 kynttilää.

Vierailija
38/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minäkin aina hermostun kun mies kysyy. Mitä haluat syntymäpäivälahjaksi? Miksi? Koska en kehtaa pyytää mitään kallista, tai jos sanon että menään syömään tai hotelliin ihan kahdestaan, niin se loppuu näin:

Mies pyytää minua katsomaan / varamaan paikat

Mies pyytää minua järjestämään lasten hoidon ja eläintenhoidot

Mies pytää minuna pakkaamaan myös hänen tavarat laukkuun

jne jne

Siksi olen lopettanut kaiken toivomisen. En nykyään haluakaan mitä lahjoja tai edes järjestää meille jotain kivaa, saatika juhlia, koska koko työ on silti minun harteilla. Haluan joskus tulla yllätetyksi.

Tiedän että hän tarkoittaa pelkkää hyvää ja oikeasti haluaa antaa ne asiat (han maksaa kyllä aina), mutta joskus se olisi kivaa kun mies olisi ihan itse hoitanut lapsen hoidot, varanut pöydän / hotellin . Se vie hohdon pois koko päivästä, kun itse varaat kaiken ja tuntuu siltä että mies kulkee vaan mukana koska se on pakko.....

Tämän takia vastaan aina, en halua mitän. Ja, oikeasti tarkoitan sitä, eli en loukkaannu kun ei tule mitään, mutta ilahdun kukista tai suklaarasiasta jos tulee.

Vierailija
39/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita lehteen onnitteluilmoitus vaikkapa näin

"ONNEA 40-VUOTIAALLE HANIPALLERO-MUORILLENI! Vuodet ovat vierineet ja kuluttaneet, mutta minulle olet yhä edelleen kaunis ja rakastan harmaitakin haituviasi sydämemi pohjasta."

Laita myös jättimäiset "40"-ilmapallot ulko-ovellenne ja hommaa ihana synttärikakku jossa on 40 kynttilää.

Oletko edes tietoinen lehti-ilmoitusten hinnasta?

Jo paikallislehdessä tuo pienenä olemattomana ilmoituksena maksaa monta sataa euroa. 

Vierailija
40/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluaisin lahjan, mutta pakko sanoo etten haluu kun mies kysyy "ei kai sulle mitään lahjaa tarvii ostaa?"

Halaus sulle! ♡ Kurjaa, että mies osaa pilata sun juhlapäivän. Meillä vähän samanlaista, paitsi nyt miehellä on alkanut mennä jakeluun, että vaikka mies ei lahjoja halua ni mä haluan, oli se sit vaik kukkapuska tai suklaalevy. Ajatus on tärkein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän