Naiset: älkää ostako sitä suklaata!
Kommentit (25)
Niin ja karkit voi myös jättää kauppaan.
Ihminen ei tarvitse kilokaupalla sokeria.
kuka sitä nyt ostaa muutoin kuin pari pakettia jouluna, sen syö vieraat lähes kokonaan
Tutkimusten mukaan ihmiset jotka syövät suklaata ovat terveempiä kuin ne jotka eivät syö sitä ollenkaan.
Olen koukussa Maraboun uusiin makuihin. Ostan vaikka ei olisi tarjouksessa.
Louisianan osavaltion yliopiston julkaiseman tutkimuksen yllättävät lopputulokset kertovat, että ihmiset, jotka syövät säännöllisesti irtokarkkeja painavat vähemmän, heillä on kapeampi vyötärö ja heillä on terveempi painoindeksi kuin niillä, jotka välttelevät herkkuja, kertoo LiveScience.
Tämän lisäksi tutkimuksen mukaan suklaan ja karkin ystävillä on 14 prosenttia pienempi todennäköisyys kärsiä korkeasta verenpaineesta. Suunnilleen samat lukemat koskevat myös tilannetta sydän ja verisuonitauteihin liittyvissä asioissa.
Vierailija kirjoitti:
Louisianan osavaltion yliopiston julkaiseman tutkimuksen yllättävät lopputulokset kertovat, että ihmiset, jotka syövät säännöllisesti irtokarkkeja painavat vähemmän, heillä on kapeampi vyötärö ja heillä on terveempi painoindeksi kuin niillä, jotka välttelevät herkkuja, kertoo LiveScience.
Tämän lisäksi tutkimuksen mukaan suklaan ja karkin ystävillä on 14 prosenttia pienempi todennäköisyys kärsiä korkeasta verenpaineesta. Suunnilleen samat lukemat koskevat myös tilannetta sydän ja verisuonitauteihin liittyvissä asioissa.
https://www.livescience.com/13518-candy-chocolate-eaters-weigh.html
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan ihmiset jotka syövät suklaata ovat terveempiä kuin ne jotka eivät syö sitä ollenkaan.
Lähde?
Suklaa on hyvää! Ikäni olen syönyt.
t. 59v ja 56 kg
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä suklaata?
Mitään suklaata.
Vierailija kirjoitti:
t. 59v ja 56 kg
😁 minä 169cm ja 56 kg. Lohdutan itseäni, vaikka entiset vaatteet ei enää mahtuisi päälle niin korvakorut mahtuu aina🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Johtuu siitä että karkinvälttelijöistä suuri osa on entisiä karkinmätystäjiä ja nykyisiä läskejä.
Olisi pitänyt verrata koko ikänsä herkkuja välttäneitä ja herkuttelijoita.
Kyllä tuota oikeasti tummaa suklaata saa aika paljon syödä että tulee kilokaupalla sokeria.
Kaakaopapuja kasvaa pensaassa, eikö se silloin ole hedelmä🤔😘
Vierailija kirjoitti:
t. 59v ja 56 kg
Täällä puhuttiin suklaan, ei iän syömisestä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuota oikeasti tummaa suklaata saa aika paljon syödä että tulee kilokaupalla sokeria.
Mamma ahmii fazerin sinistä molemmin käsin. Mihinkään terveysjuttuihin eivät koske pitkällä tikullakaan.
Kyllä vähän voi vähäsokerista tummaa suklaata voi syodä jossa alle 10% sokeria.
Suklaan pitää olla nimenomaan tummaa, jotta se on terveellistä. Mikä tahansa suklaa ei kelpaa, kun tavoitellaan terveyshyötyjä.
https://www.s-kaupat.fi/tuote/lindt-excellence-90-tumma-suklaalevy-100g…
Sokeri 7,78%
Ostin muistaakseni viime vuoden puolella 80 prossasta suklaata mutta joo, kaipa tuonkin olis voinut jättää ostamatta.
Mitäs mä tästä kostun nyt sit?
Olen samaa mieltä, jos ei halua ostaa niin voi olla ostamatta. Olen suklaalakossa.