Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo sanoi ettei halua mitään synttärilahjaksi. Onko tämä testi?

Vierailija
03.09.2020 |

Täyttää 40, eli luulisi että joku lahja olisi kiva. Ei olla riidelty eikä vaikuta olevan ikäkriisiä. Alkuvuodesta puhuttiin ulkomaanmatkasta mutta sehän ei nyt käy. Ei kuitenkaan vaikuta vilpittömältä kun sanoo ettei halua mitään, välttelee asiaa ja on ihan ilmeetön?

Eli miten toimin, pidänkö varalla jotain? Mitä kuuluu tehdä?

Kommentit (119)

Vierailija
41/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä sanoin miehelleni, etten halua lahjaa, niin en sitä myöskään halua. Pahinta olisi, jos hän silti toisi jonkun kalliin korun tms. tarpeetonta, mihin meillä ei ole varaa. Mutta vaikka ei halua lahjaa, voi silti antaa maltillisesti kukkia ja vaikka suklaata (kunhan vaimo ei ole laihdutuskuurilla🙈)! Pääasia että huomioi jotenkin.

Vierailija
42/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten paskatestitemppuihin ei pidä ikinä lähteä mukaan. Nainen on ilmoittanut sinulle. ettei halua lahjaa.

Näin olet oikeutettu täyteen huomioimattomuuteen. 

Toisekseen, jos ostat jotain, se on kuitenkin väärin ostettu. Eli turhaan edes ajattelet koko asiaa. 

Lahjan ostamattomuus on TÄYSIN eri asia kuin täysi huomioimattomuus. Nainen ei ollut sanonut, ettei halua mitään HUOMIOTA vaan että ei halua mitään LAHJAA.

"wääwääwäwäääää, mies ei anna rahaa, materiaa ja sirkushuveja!"

Miehet eivät ole ajatusten lukijoita, vaikka te idiootit niin luulette. 

Onko tosiaan niin, että joillain miehillä ei ole harmaintakaan aavistusta siitä, mitä tarkoittaa huomioiminen?

Ja 5 pisteen vihje: ei, huomioiminen ei ole sama asia kuin raha, materia ja sirkushuvit.

Eli kimppu niityltä kerättyjä kukkia riittää. Eikö? Ai eikö? Pitääkö kuitenkin olla ravintolaillallisia ja sadan euron ruusupuska? 

Riittää hyvin, ihanaa kun olet itse kerännyt kukat etkä vain käynyt nopeasti ostamassa nitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin haluaisin lahjan, mutta pakko sanoo etten haluu kun mies kysyy "ei kai sulle mitään lahjaa tarvii ostaa?"

Halaus sulle! ♡ Kurjaa, että mies osaa pilata sun juhlapäivän. Meillä vähän samanlaista, paitsi nyt miehellä on alkanut mennä jakeluun, että vaikka mies ei lahjoja halua ni mä haluan, oli se sit vaik kukkapuska tai suklaalevy. Ajatus on tärkein.

Kiitokset sinulle! <3

Vierailija
44/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten paskatestitemppuihin ei pidä ikinä lähteä mukaan. Nainen on ilmoittanut sinulle. ettei halua lahjaa.

Näin olet oikeutettu täyteen huomioimattomuuteen. 

Toisekseen, jos ostat jotain, se on kuitenkin väärin ostettu. Eli turhaan edes ajattelet koko asiaa. 

Lahjan ostamattomuus on TÄYSIN eri asia kuin täysi huomioimattomuus. Nainen ei ollut sanonut, ettei halua mitään HUOMIOTA vaan että ei halua mitään LAHJAA.

"wääwääwäwäääää, mies ei anna rahaa, materiaa ja sirkushuveja!"

Miehet eivät ole ajatusten lukijoita, vaikka te idiootit niin luulette. 

Onko tosiaan niin, että joillain miehillä ei ole harmaintakaan aavistusta siitä, mitä tarkoittaa huomioiminen?

Ja 5 pisteen vihje: ei, huomioiminen ei ole sama asia kuin raha, materia ja sirkushuvit.

Eli kimppu niityltä kerättyjä kukkia riittää. Eikö? Ai eikö? Pitääkö kuitenkin olla ravintolaillallisia ja sadan euron ruusupuska? 

Kyllä mulle kelpaisi ennemmin itse kerätty kimppu niityltä kuin sadan euron ruusupuska. Itse arvostan paljon enemmän itsetehtyä ja sitä, että toinen on oikeasti ajatellut minua ja nähnyt vaivaa jonkin eteen kuin sitä, että on vain vinguttanut pankkikorttiaan jonkin summan edestä. Huomioida voi toisen monella muullakin tavallakin kuin vain lahjomalla.

Vierailija
45/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en halua lahjoja, en mitään materiaa, koska olen muutenkin kaikkea tavaraa yrittänyt vähentää. 

Mutta tosiaan, jotain poikkeuksellista olis kiva olla. Kuohuviinipullo tai viinipullo, hyvä ateria. Tai sitten ulos syömään. Jotain sellaista mitä nyt ei ihan joka viikonloppu tehdä.  

Vierailija
46/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laita lehteen onnitteluilmoitus vaikkapa näin

"ONNEA 40-VUOTIAALLE HANIPALLERO-MUORILLENI! Vuodet ovat vierineet ja kuluttaneet, mutta minulle olet yhä edelleen kaunis ja rakastan harmaitakin haituviasi sydämemi pohjasta."

Laita myös jättimäiset "40"-ilmapallot ulko-ovellenne ja hommaa ihana synttärikakku jossa on 40 kynttilää.

Oletko edes tietoinen lehti-ilmoitusten hinnasta?

Jo paikallislehdessä tuo pienenä olemattomana ilmoituksena maksaa monta sataa euroa. 

Persaukisilla on persaukisten ongelmat.

Vierailija
47/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

haha äijä on niin kuollut

Vierailija
48/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietä laatuaikaa sen kanssa! Itse en tahdo lahjoja vaan juuri sitä ajan viettoa. Lähtekää käymään hänen lempi paikassa (luonnossa taikka kaupungilla). Huomioi erityisesti tuona päivänä. Haleja, pusuja, ohimennen kosketuksia. Kerro kuinka tärkeä hän on ja kuinka paljon arvostat. Olisi aivan täydellinen syntymäpäivä. Terveisin 25v nainen.

Vierailija
49/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua lahjoja, en mitään materiaa, koska olen muutenkin kaikkea tavaraa yrittänyt vähentää. 

Mutta tosiaan, jotain poikkeuksellista olis kiva olla. Kuohuviinipullo tai viinipullo, hyvä ateria. Tai sitten ulos syömään. Jotain sellaista mitä nyt ei ihan joka viikonloppu tehdä.  

Lisään vielä: Mulle ei kiitos aamiaista sänkyyn. Mieluummin nousen, käyn vessassa ja syön aamiaisen pöydän ääressä. 

Vierailija
50/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja kun täytin 40  v.  sanoin miehelle että ei lahjoja. No mies tulla touhottaa kauppareissulta ja antaa mulle kimpun neilikoita , luit oikein neilikoita. Oli raukka luullut niitä ruusuiksi :  D

Vierailija
51/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taas täällä. Nyt on vaikea kyllä sanoa mistä kiikastaa. Vaimolla on synttäripäivänä aamuvuoro ja sanoi että lähtee töiden jälkeen koirien kanssa sienestämään ja palaa ilmeisesti pimeän tultua. Vaihdoin joku aika sitten oman iltavuoroni aamuvuoroksi kun tuon päivämäärän muistin ja ruksasin yhteisestä kalenterista sen iltavuoron pois. Ihan kuin yrittäisi sivuuttaa koko päivän, viikonloppuna sitten molemmilla töitä ja menoja.

Lahjakortti saa riittää ja kukat, en saa selkoa. Metsään en lähde, toivottavasti ei sitä oleta. Ota tuosta selvää. Kiitos kuitenkin neuvoista.

Vierailija
52/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja kun täytin 40  v.  sanoin miehelle että ei lahjoja. No mies tulla touhottaa kauppareissulta ja antaa mulle kimpun neilikoita , luit oikein neilikoita. Oli raukka luullut niitä ruusuiksi :  D

Mikä vika neilikoissa? Kestäävätkin pitempään kuin ruusut. Ja miksi muutenkin pitäisi aina merkkipäivänä antaa ruusuja? Varsinkin kun on tuollainen epävirallinen juhlapäivä läheisellä, niin onhan se vähän tylsää...

Vierailija
53/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen logiikalla tuo ap:n vaimon kommentti tarkoittaa "odotan kuitenkin että hankit tai järkkäät jotain romanttista". 

Eli hommaa sille vaimolle lahja tai saat pahan silmän. Osta vaikka lahjakortti jalkahoitoon + ruusukimppu. 

Et sitten osta mitään mikään viittaa s e k s i iin, kun sitten siitä jää se mielikuva että ostit kyseisen lahjan sen vuoksi että saisit lahjan vastineeksi pildeä. 

N45

Vierailija
54/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap taas täällä. Nyt on vaikea kyllä sanoa mistä kiikastaa. Vaimolla on synttäripäivänä aamuvuoro ja sanoi että lähtee töiden jälkeen koirien kanssa sienestämään ja palaa ilmeisesti pimeän tultua. Vaihdoin joku aika sitten oman iltavuoroni aamuvuoroksi kun tuon päivämäärän muistin ja ruksasin yhteisestä kalenterista sen iltavuoron pois. Ihan kuin yrittäisi sivuuttaa koko päivän, viikonloppuna sitten molemmilla töitä ja menoja.

Lahjakortti saa riittää ja kukat, en saa selkoa. Metsään en lähde, toivottavasti ei sitä oleta. Ota tuosta selvää. Kiitos kuitenkin neuvoista.

No, yllätä hänet kun hän tulee kotiin. Laita ruoka valmiiksi, sauna lämpenemään tai kylpyvesi. Anna lahjakortti. Hän varmasti ilahtuu ihan lahjakortista, mutta ei osaa odottaa lämmintä ruokaa ja sauna valmiina. 

Vierailija
55/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäkriisi

Vierailija
56/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No naisen logiikalla olet jo saanut sen pahan silmän. Ja vaimosi on siis jostain asiasta loukkaantunut sinulle ja ajattelee "pidä tunkkis, mä en sulta lahjoja kaipaa, menen mieluummin metsään sienestämään".

Voit pelastaa asian sillä, että hommaat sen lahjan (vaikka lahjakortti jalkahoitoon + ruusukimppu) ja odotat niiden kanssa rouvan metsästä saapumista. Ehkäpä se vaimo kertoo sitten mikä nyppii.

N45

Vierailija
57/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se vaimo on viimeksi aloittajalle ostanut? Tuskin mitään.

Hupaisia nämä "ei tarvii ostaa lahjaa, mutta käytä nyt kuitenkin satasia lahjakorttiin ja osta sitä ja tätä"-kommentit. Naisten rahanahneus on loputon. 

Vierailija
58/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo pahinta on miehen jankkaaminen, että "mitä haluat/tarviitko mitään"? Kun en tiedä itsekään mitä haluan lahjaksi, enkä edes tarvitse mitään, mutta haluaisin, että jotenkin muistettaisiin. Sitä kun viikko jankutetaan ja mies jo ihan kypsä ettei sitten tiedä mitä ostaa ja voivottelee asiaa. Siis ihankuin se sitten olisi minun vikani. Tulee ihan syyllinen olo, että voi kun on reppana kun pitää lahjakin ostaa. Monesti sitten sanon, että anna olla, en halua mitään. Eipähän tarvitse kuunnella jankkausta. Menisi ja ostaisi jotain, eikä kyselisi.

Vierailija
59/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostat tietysti lahjan. Esim. lahjakortin jonnekin ja tietysti ruusuja. Sano, että kun et osannut toivoa, saat nyt itse valita. Lahjakortti esim. kultasepänliikkeeseen, josta voi valita mieleisensä korun. Tuo on testi.

Mutta eihän näitä shit testejä pitänyt olla olemassa? Aina kun näistä huomauttaa täällä niin alapeukkua tulee ja "ei naiset tee mitään testejä, u li u li"-kommenttia

Vierailija
60/119 |
03.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en toivo lahjaa, koska turhaa tavaraa on jo paljon. Loukkaantuisin kuitenkin, jos mies ei järjestäisi mitään pientä juhlistusta: aamiainen sänkyyn, kukkia tai joku spesiaalimpi ravintolareissu. Lahjan kieltäminen ei tarkoita sitä, etteikö synttäreitä saisi muistaa ja juhlistaa.

Juuri niin, huomiota eikä romua. Yhdessä jonnekin teatteriin, konserttiin tms. meno olisi kivaa. Jos sellainen ei vaikkapa lasten vuoksi onnistu, niin kynttïlänvalossa juustofondyy kahdestaan punaviinia juoden, syvällisiä keskustellen ja romanttista musiikkia kuunnellen olisi mun mieleen. Kukista tykkään myös.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän