jämeräleukaiset naiset, millainen kampaus?
itse olen jämeräleukainen, mieskasvoinen nainen. Tyytyväinen en ole ollut hiuksiini, vaikka kaikenlaista on kokeiltu. Lyhyt oli paras mutta niin kovin miehinen. Mihin itse olet ollut tyytyväinen?
Kommentit (8)
Täällä toinen samanlainen. Valitettavasti taitaa olla niin, ettei näitä leukoja häivytetä millään kampauksella.
mulle sopii parhaiten vähän olkapäiden oleva hyvin leikattu perustukka. etuhiukset on noin leukaan asti ja pehmentää kasvoja, kun ne taipuu vähän taaksepäin.
leveät leukaperät on, isohko nenä ja kolhot posket.
Korkea keesi, mieluiten tumman sininen.
Minulla raskaaseen kasvojen alaosaan sopii hieman leukaa ylemmäs vedetty polkkatukka, joka myös nousee niskaan päin mentäessä, eli on pisimmillään siinä leuankohdalla. Hiukseni saa juuri ja juuri korvan taa, ja on kerroksittain leikattu, niin että föönillä saan volyymiä kammattua tukkaan. Jakaus ei ole keskellä, vaan sivulla. Toinen vaihtoehto olisi leikata hiukset juuri leukalinjan alle eli yli leukalinjan. Missään nimessä se leikkauslinja EI saa olla leukalinjan mukainen, eli juuri sillä samalla korkeudella, vaan joko lyhempänä tai sitten pidempänä leukalinjaa.
Eli vähän sama juttu polvipituisten hameiden kanssa, joko pitää olla yli polven, niin että leikkaus katkeaa säären kapeimpaan kohtaan polven alapuolella, tai sitten juuri polvien ylös, jolloin sääret näkyvät pidempinä. Jos leikkaa hameen polvienkohdalta yleensä se lyhentää sääriä ja paksuntaa säärien vaikutelmaa.
Mä olen päätynyt permanenttiin. Kyllä! Ylpeästi kannan mulle mun mielestä parhaiten tällä hetkellä sopivaa permistä vaikka trendit ei sitä suosikkaan :) Pehmentää musta hyvin ja nostaa ilmettä. Vaikee vaan löytää tekijöitä!
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:34"]
Mä olen päätynyt permanenttiin. Kyllä! Ylpeästi kannan mulle mun mielestä parhaiten tällä hetkellä sopivaa permistä vaikka trendit ei sitä suosikkaan :) Pehmentää musta hyvin ja nostaa ilmettä. Vaikee vaan löytää tekijöitä!
[/quote]
Leuka ja permis tuo jotenkin automaattisesti mieleen transun. Ei sentää ole punainen tai punakkaruskea?
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 22:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.10.2013 klo 21:34"]
[/quote]
Leuka ja permis tuo jotenkin automaattisesti mieleen transun. Ei sentää ole punainen tai punakkaruskea?
[/quote]
Pus :) Mistäs arvasit?! No eei. Oikeesti mulla ei ole kovin jämerä leuka, mutta neliöt tai pyöreät kasvot kyllä. Ja ihan oma maantienväri kera highlights from the sun :) Ja kehottasin tsekkaamaan esim. Hanna Sumarin todella tyylikästä frisyyriä!
olisko tänään ajatuksia aiheeseen?