Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No niin, semmonen tilanne sitte.

Vierailija
07.10.2013 |

Kertokaapa nyt ihan suoraan miltä tämä case teistä vaikuttaa.

Mulla on miespuolinen ystävä/kaveri jonka kanssa ollaan tunnettu kohta 15 vuotta. Tämä kaveri seurusteli vuosia sitten, kun tutustuimme, ystäväni kanssa, meni naimisiinkin hänen kanssaan yms. Asuimme jopa naapureinakin joskus. Pidin/pidän ihan valtavasti tästä miehestä. Hän on tavallinen, hauska, poikamainen ja todella aito oma itsensä. Meistä tuli vuosien saatossa paremmat ystävät tämän miehen kanssa kuin ystäväni kanssa jonka kanssa hän meni naimisiin.. Vuodet sitten vei meitä erilleen, minä menin tahollani naimisiin.

Pari vuotta sitten kuulin että tämä mies oli eronnut vaimostaan eli tästä ystävästäni.
Viestiteltiin facessa kuulumisia vuosien saatosta. Erosin sitten itsekin pitkästä suhteesta ja juteltiin tästäkin tämän miehen kanssa.

Hänellä on uusi naisystävä ja kuvittelin heidän olevan ihan onnellisia yms. Mies sitten halusi nähdä mua, sanoi että kerätään vanha porukka kokoon ja lähetään vanhoihin baareihin illaksi notkumaan :) Meillä oli ihan sikahauskaa... Koossa oli porukka vuosien takaa. Jossain vaiheessa iltaa tämä mies vaan suuteli mua. Olin ihan puulla päähän lyöty, en todellakaan olisi voinut kuvitella että sillä olisi mitään fiiliksiä mua kohtaan. Olen aina ollut se porukan poikatyttö, ja suhtautunut kaikkiin miehiin kavereina. Häneenkin.

Pussailtiin siinä sitten kännissä ja niinhän siinä kävi että päädyttiin mun luokse yöksi. Mies tunnusti aamulla, että oli ollut muhun salaa ihastunut aikanaan ja jopa häidensä aattona miettinyt että mun kanssa sen pitäisi olla, eikä tulevan vaimonsa.. Ja oli haaveillut aikanaan musta vuosikausia.. Olen kaikin tavoin hänen ex-vaimonsa vastakohta. Ex-vaimo oli todella kaunis ja panosti ulkonäköönsä, huomiotaherättävän nätti nainen, mä taas olen verkkareissa viihtyvä urheiluhullu ilman meikkiä ja aina lyhyessä tukassa.

Nämä kaikki tuli mulle ihan puuntakaa. En oikeesti tiennyt/ ollut tajunnut.

Ajattelin että jatketaan ihan kaverilinjalla, että tämä oli nyt vaan känninen hairahdus.. No mies on kuitekin laitellut facessa viestiä välillä tämän tapauksen jälkeen ja sanonut että pitäis nähdä.. Mä olen ollut vähän toppuutteleva ja sanonut et nähdään vaan mut en ole sitten sopinut mitään tarkkaa päivämäärää tms.

Nyt viikonloppuna mies laittoi viestiä että kaipaa mua ja että voidaanko mennä joku ilta tällä viikolla syömään ja juttelemaan.

Voidaanhan me mennä, mä sanoin.

Mietin että onko tää nyt ihan mahdoton kuvio ja mitä hittoa tästä nyt tulee?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko sillä se naisystävä edelleen? Jos on, älä mene... Hoitakoon tonttinsa ensin kuntoon.

Vierailija
2/3 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on sillä. Mä itseasiassa törmäsin tähän hänen naisystävään lenkkipolulla, ollaan aiemmin nähty ja juteltu, ja moikkasin häntä, nainen mulkas mua vaan kiukkuisesti eikä tervehtinyt takas.

Tämä mua just hämää et haluaako tämä tyyppi nyt musta jonkun jännän kivan salasuhteen.. Tästä tyypistä en vaan sellaista uskois. ei ole ollenkaan sen tyylinen mies.

t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

voit mennä, mutta jos ehdottelee jotakin sano että hoitakoot ensin omat suhteensa kuntoon. tiedän vaikea tilanne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi