Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko lihava ravintoterapeutti/personal trainer uskottava.

Vierailija
07.10.2013 |

Tuntuu että nyt kun on tuo personal trainer/fitness elämäntapa on muotia ja personal trainer kursseja järjestetään siellä täällä niin onko ulkonäöllä merkitystä ko hommaan ja uskottavuuteen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInusta lihava ravitsemusterapeutti ei ole uskottava. Kuten ei alipainoinenkaan. Sellainen terveen näköinen normaalipainoinen terveysalan ammattilainen antaa itsestään ja asiastaan luotettavamman ja ammattitaitoisemman vaikutelman. Vaikka toki lihava vastaava voi olla sitä myös, mutta ei yhtä uskottava. Ainakin ulkomuoto kertoo siitä, ettei hän osaa soveltaa oppejaan omaan pirtaansa sopiviksi.

On ihan yhtä uskottavaa tulla jeesustelemaan tupakoinnin lopettamisesta jos itse neuvonantaja samaan aikaan lemuaa tupakalta.

Vierailija
22/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:36"]

Yhtä uskottava kuin lapseton lastenhoitaja.

[/quote]

Tai kätilö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:27"]

Minä olen vähän sellainen, että en oikein pidä ketään ns. terveysalan ihmistä uskottavana, jos hän paasaa ylipainosta ja on itse ylipainoinen. 

Vähän sama kuin joku valistaisi ihmisiä tupakoinnin vaaroista ja polttaisi itse tupakkaa ketjussa.

[/quote]

Eikö monet päihdepuolen työntekijät käytä itse huumeita ja lääkkeitä?

Vierailija
24/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:36"]

Yhtä uskottava kuin lapseton lastenhoitaja.

[/quote]

Tai kätilö!

[/quote]

Entä psykiatri tai psykiatrian sairaanhoitaja? Ovatko he tarpeeksi uskottavia ammatissaan, jos eivät ole käyneet hulluuden partaalla?

Onko sairaanhoitaja pätevä hoitamaan vakavasti sairastuneita, jos ei ole itse sairastanut flunssaa vakavampaa tautia?

Vierailija
25/27 |
28.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mitä trainerilta haluaa. Varmaan johonkin fitness-maailmaan tähtäävä tarvii jutta-tyyppisen, mutta pullea tavis, joka haluaa vaan hoikistua ja parantaa kuntoa, niin joku tavallisella kropalla ja tavallisella suhteella liikkumiseen, voisi olla oikeasti parempi. Uskon, että sellaisella normaalivartaloisella, jolla voi olla hiukan löysääkin, olisi tilausta tavisten parissa, jotka tavoittelevat vaan tavallisuutta.

Vierailija
26/27 |
30.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 14:51"]

[quote author="Vierailija" time="28.01.2014 klo 11:27"]

Minä olen vähän sellainen, että en oikein pidä ketään ns. terveysalan ihmistä uskottavana, jos hän paasaa ylipainosta ja on itse ylipainoinen. 

Vähän sama kuin joku valistaisi ihmisiä tupakoinnin vaaroista ja polttaisi itse tupakkaa ketjussa.

[/quote]

Eikö monet päihdepuolen työntekijät käytä itse huumeita ja lääkkeitä?

[/quote]

Sinällään olet oikeassa, mutta ne, jotka minä tunnen, ovat entisiä käyttäjiä. 

Muuten tuo on yhtä huono yleistys kuin "Ei kaikki h****t ole partureita, mutta kaikki parturit on h****a" juttu.

Vierailija
27/27 |
19.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuhuomautuksena:

Lasten kanssa työskentelyn voi oppia, ihan ilman omia lapsia. Sitä on voinut tehdä koko ikänsä, vaikkei olisi ainuttakaan lasta itsellä.

Olen sitä mieltä, että myös aavistuksen ylipainoinen pt, voi olla aivan pätevä ja uskottava. Niin kuin joku jo kertoikin omasta kokemuksestaan, itse ainakin läskinä arastelisin mennä jonku timmimimmi pt:n valmennettavaksi...

Pohjimmiltaan aika rasistinen ja ajattelematon vertaus tähän aiheeseen sinulta. Lapsettomat eivät välttämättä ole omasta tahdostaan lapsettomia ja läskiyteen on useita syitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi