Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kantapäät ihan valkoista korppua, mikä avuksi??

Vierailija
07.11.2013 |

Raspaaminen ja perusrasvaaminen ei auta kuin hetkeksi:/

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basibact

Vierailija
2/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kokeilin muista syistä olla hetken täysin maidottomalla ruokavaliolla. Kantapäät muuttuivat normaaleiksi parissa viikossa. Nyt aina kun syön maitotuotteita niin ekaksi kädet muuttuvat kuiviksi ja jos syön useamman päivän peräkkäin maitotuotteita niin kantapäät kuivuvat korpuiksi ja halkeilevaat (nyt taas verisiä haavoja kun olen viikon verran herkutellut juustolla ym juhlissa).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schollilla on yksi tuubissa oleva rasva joka takaa viikon sisällä paranevat kantapäät, kokeile mulla auttoi. Maksoi jotain 7,00

Vierailija
4/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovettumat tulee siitä että pistää painoa liikaa kyseiselle jalanosalle. Oletko vannoutunut kantatömäyttäjä ja vähän ylipainoa? Itsellä on aina ollu kovettumia isovarpaissa ja fysioterapeutti neuvoi astumaan siten että paino jakautuu koko jalkaterälle eikä jullaa isovarpaan yli, ja kas kummaa kun kiinnitin huomiota askellukseen, ne kovettuamat alkoi pehmetä ja ovat nykyisin lähes poistuneet.

Vierailija
5/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ureaa sisältävää kantapäärasvaa apteekista. Merkkejä on useita. Kokeile, mikä sinulle toimii parhaiten. Ja heität sen raspin roskikseen. Se vain pahentaa kovettumia. Jalka puolustautuu, ja kehittää entistä kovemman kovettuman.

Vierailija
6/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karsin samasta vaivasta.

Kevyt raspaaminen silloin talloin ok, mutta liikaa raspaamista paytyy valttaa ehdottomasti. Rasvaus kantapaarasvalla saannollisesti.

Ruokavaliokin voi vaikuttaa (maito/hiiva). Tuo astumisjuttu oli mulle ihan uutta. Kiitos vinkista.

Vierailija
8/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuota Schollin jalkakylpyä Prismassa vai pitääkö tästä sen takia lähteä Cittariin..

ap *kiittää vinkeistä*

Vierailija
9/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivean sinisessä peltipurkissa oleva creme toimii mainiosti omiin mummokantapäihini.

Vierailija
10/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki halkeileville kantapäille olevaa rasvaa. Liota jalkoja parikymmentä minuuttia, sen jälkeen anna kuivua ja levitä tuota rasvaa jaloille. Sitten laitat keittiökelmua jalkojen ympärille paketiksi ja sukat päälle. Jos pystyt niin nuku yön yli paketit jaloissa. Aamulla on tosi pehmeät jalat. Jos tuntuu ettet voi nukkua ne paketit jaloissa niin anna olla ainakin pari tuntia ja laita sitten sukat yöksi jalkaan. Tämän kun jaksaisi tehdä pari kertaa viikossa niin jaloista tulisi tosi pehmeät. Muista rasvat kuitenkin joka ilta.

Vierailija
11/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa apu; nivean auringon oton jälkeen käytettäväksi tarkoitettua rasvaa pesun jälkeen ja vältät liikaa raspin käyttöä. Toimii paljon paremmin kuin kalliit apteekin voiteet.

Vierailija
12/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

karitevoi! mulla oli ennen ihan kamalan kovat ja halkeilevat. Ensin "juustohöylällä" pahimmat pois, sen jälkeen parina iltana karitevoita (Sheabutter). Jalat oleet nyt monta viikkoa hyvässä kunnossa, riittää vaan perusrasvaus parikertaa viikossa!!!

Vierailija
13/13 |
07.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä käytän kaikki vanhat voiteet pois jalkavoiteina. Ja sitten niitä rumia tennissukkia niiden kanssa.

Saunan jälkeen rasvaan jalat niin paljon kun rasvaa vaan menee ja vähän vielä lisää. sukka päälle ja unta palloon. Pääsen eroon turhista purkeista ja jalat pysyy hyvinä. Kesän jälkeen otin taas kuurin ja vajaa kk kesti ja jalat ovat kunnossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi