Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kysy mitä haluat narsistin uhrilta.
05.10.2013 |
Eli olen narsistin uhri, tarkemmin narsistisen äidin tytär. Kysy mitä haluat tietää narsistin ja uhrin välisestä suhteesta. Melko paljon on kokemusta. Äitini on ohutnahkainen narsisti, joten osaan vastata erityisesti ohutnahkaisten narskujen uhreille.
Kommentit (25)
minun isäni myös narsisti. hänellä tasan yksi toimiva ihmissuhde. edelleen alistaa ja kontrolloi minua. henkisen väkivallan määrä jatkuva. olen laiska ja jäykkä ja ties mitä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuulostaa kylläkin paksunahkaiselta narsistilta eikä ohutnahkaiselta.
Keitätkö yleensä kuoriperunoita, vai kuoritko ennen keittämistä?
Käyttäisitkö ilmausta masentuneen uhri?
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="06.10.2013 klo 01:58"]
Sun isäkö siis käy hakkaamassa sun ovea yms. ja pelkäät sitä? Tiedätkö, että onko isäsi tuollainen siksi, että äitisi "hallitsee" tätä ja tämä isä teke kaiken mitä äiti käskee? Vai onko isäsikin jollain tavalla sairas? Miten isäsi jaksaa olla narsistin kanssa parisuhteessa vai ovatko vanhempasi eronneet? Kuulostaa kyllä pahalta. Jaksamisia sulle ap, toivottavasti tilanne rauhoittuu, ettei tarvitse tuollaisessa pelossa elää läpi koko elämän.
[/quote]
On sellainen koska äitini käskyttää ja on itsekin hyvin sairas. En tiedä onko aina ollut sairas, vai onko sairastunut parisuhteen aikana. Ovat edelleen parisuhteessa. Luulen että jaksavat olla, kun eivät kuitenkaan paljoa vietä aikaa yhdessä ja ovat kummatkin sairaita.. Lähinnä toinen istuu aina kotona ja toinen on aina melkeen töissä. Isäni työpaikka on tässä suht lähellä ja siksi on voinut käydä ruokatauolla tai töistä päästyään täällä parkkipaikalla.