Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas tylsä perjantai :(

Vierailija
04.10.2013 |

Miksei telkkaristakaan voi tulla mitään... Luen sit jotain feissarimokia pari tuntia, että voi mennä nukkumaan. Jee...

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:28"]

Mulla on kummasti kertynyt tähän läppärin seutuville: karkkipussi, salmiakkirasia, suklaalevy, viinirypäleitä... ei paljon väliä onko viikonloppu vai maanantai, kaikki illat samanlaisia. Tässähän voi vaikka jännätä kuinka monta tuntia vauva nukkuu, kannattaako mennä yhdeltätoista nukkumaan, vai odottaa että vauva herää ekan kerran! Uuh.

[/quote]

Nyt ollaan niin jännän äärellä, mässyä lukuunottamatta ihan samoilla mennään. Että ei tässä voi paljon nauttia "ihanan rennosta koti-illasta" kun joka hemmetin ilta on samanlainen :D Joo, raauhallisen rento vauva-arki on ihan jees, mutta kun mies on aina töissä, kavereita ei ole ja asuu pikkukylässä jossa ei voi käydä kuin ruokakaupassa ja kirjastossa niin... kyllä on pitkät illat tylsiä.

ap

Vierailija
22/25 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota kynä ja paperia ja listaa asioita, joiden toteuttaminen tekisi illoistasi vähemmän tylsiä. Listaa ainakin kaksikymmentä pientä ja suurta asiaa. Sitten valitse niistä kolme toteutettavaksi. Aloita huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:47"]

Ota kynä ja paperia ja listaa asioita, joiden toteuttaminen tekisi illoistasi vähemmän tylsiä. Listaa ainakin kaksikymmentä pientä ja suurta asiaa. Sitten valitse niistä kolme toteutettavaksi. Aloita huomenna.

[/quote]

siis enhän mä ikinä keksi niin montaa! Keksisitkö itse 20 asiaa joita olisi kiva tehdä yksin kotona??

ap

Vierailija
24/25 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olisi sata ideaa ja hommaa tehtäväksi mutta ei siihen riitä se vauvan parin tunnin nukkuminen! Eikä itseä enää jaksa kiinnostaa tässä vaiheessa iltaa alkaa hiomaan jotain kaappia(joka on mulla ikuisuusprojekti)

Vierailija
25/25 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 22:53"]

Mulla olisi sata ideaa ja hommaa tehtäväksi mutta ei siihen riitä se vauvan parin tunnin nukkuminen! Eikä itseä enää jaksa kiinnostaa tässä vaiheessa iltaa alkaa hiomaan jotain kaappia(joka on mulla ikuisuusprojekti)

[/quote]

Joo voisin minäkin tuollaista tehdä, mutta asutaan ahtaasti eikä ole tiloja... Ompelukonettakin voi huudattaa vain kun vauva nukkuu päikkäreitä ulkona.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan