Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oon 34, haaveilen neljännestä lapsesta

Vierailija
22.10.2013 |

Mies otti joku aika sitten puheeksi mahdollisen neljännen lapsen. Kieltäydyin ensin, mutta tottakai siinä kävi niin, että ajatus jäi muhimaan ja nyt on armoton vauvakuume päällä.

Oonko hullu?

Jotenkin en epäile omaa jaksamista. Uskoisin että yövalvomiset ja muut menee, koska tiedän ettei ne loputtomiin kestä.

Oonko jo vanha saamaan vauvan?:D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sain neljännen (ja viimeisen) kun olin 36. Silloin isommat jo 8,9 ja 11vee. Hyvin jaksoin ja hyvin meni, isot rakastivat heti pikkusiskoaan ja niin tekevät edellään vaikka hän on jo 10vee "pikkupomo", haha. Tosin itse päätin että jos ei tärppää ennen kun täytän 37 saa olla koska täytyyhän jaksaa kunnes ovat aikuisia.

Vierailija
2/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi mitä? Vanha? Ihmisen elinikä nousee jatkuvasti, ja sitä myöten synnytysikä. Yli 3-kymppinen oli joskus vanha synnyttäjä, mutta nykyään aivan normaali ikä saada vaikka se esikoinen. Ei aikaakaan kun 40-vuotiaat ensisynnyttäjät ovat aivan tavallisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen 34 ja mulla on opinnot kesken, joten en tähän väliin kolmatta tee. Mut jos ei olisi tällaista elämäntilannetta, tekisin ilman muuta! :)

Vierailija
4/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei muuta kun hommiin vaan. Voin luvata ja vannoa, että tehtyä lasta et ikinä kadu, mutta sitä tekemätöntä varmasti.

neuvona neljännestä haaveileville suosittelen varautumaan ihmisten järjettömän typeriin tölväisyihin. Ootko hullu? Meinaatko täyttää maailman? Oliko vahinko? Ja muihin idiootteihin kommentteihin. Neljä lasta on ihan yleistä, mutta aina löytyy niitä, joille

se on kauhistus. Onnea matkaan:) t. Neljättä odottava 36v

Vierailija
5/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha? Osastolla huomaisit, että siellä on useita ikäisiäsi ensisynnyttäjiä! Mulla ikä sama, kolmas tulossa enkä vanno että on viimeinen.

Vierailija
6/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 33v ja haaveilen neljännestä. Ei ole käynyt mielessäkään, että olisin jo vanha. =)

Vierailija
7/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sinä vanha ole! Olen 26v ja sain esikoiseni 22vuotiaana. Olin synnärillä kaikista nuorin. Siellä olin todellinen outolintu. Kaikki muut äidit olivat päälle 3kymppisiä.

Vierailija
8/8 |
22.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen (kohta) 34 v. ja haaveilen neljännestä lapsesta. :) Ja myös minä mietin, oonko "liian vanha". Ehkä siksi, kun nuorempana jostain syystä olin sitä mieltä, että lapset kuuluu tehdä alle 3-kymppisenä. Onko kenelläkään faktatietoa vaikkapa siitä, miten suurempi riski kaikenlaisiin komplikaatioihin on tällä iällä (kun kyse ei kuitenkaan ole istään ensisynnytyksestä)? Muakaan ei mietitytä jaksaminen vauvan kanssa, ainoastaan itse raskaus ja synnytys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi