Palsanmäen huutokaupassa on myynnissä Timo T. A. Mikkosen isoisä matkalaukku
Kuka helkkari haluaa ostaa Mikkosen vaarin matkalaukun?
Kommentit (13)
Haluaisiko joku ostaa minun vaarini matkalaukun?
Vierailija kirjoitti:
Palsanmäki myy vaikka mummonsa.
Ei myy ellei joku osta.
Jos ois myynnissä T.A.:n itsetunto, niin huutaisin itselleni hinnalla millä hyvänsä.
miks mua kiinnostai joku vanha matkalaukku?
Vierailija kirjoitti:
Jos ois myynnissä T.A.:n itsetunto, niin huutaisin itselleni hinnalla millä hyvänsä.
Timpan itsetunto perustuu kaiken kieltämiseen. Tosiaan hyvä itsetunto kun jaksoi valehdella itselleen koko elämänsä...
Haitannoonko tuo mittään! Timo T.A Mikkonen ymmärtäisi äskeisen lauseen!
Vierailija kirjoitti:
miks mua kiinnostai joku vanha matkalaukku?
Ei mikä tahansa matkalaukku, vaan Timo T.A. Mikkosen -reservin majurin, miehen, joka toi talk-shown Suomeen- isoisän matkalaukku!
En tiennytkään, että Timo T. A.:n isoisä oli matkalaukku. Ehkä se selittää jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Timpan itsetunto perustuu kaiken kieltämiseen. Tosiaan hyvä itsetunto kun jaksoi valehdella itselleen koko elämänsä...
Siihenhän se itsetunto (hyvä tai huono, sama asia) perustuukin, että ei kuuntele pahoja puheita itsestään. Eikä varsinkaan välitä niistä. Siinä missä joku murehtii voiko ulos mennä tai joutuu tsemppaamaan itseään kaupassa käyntiä varten, niin toiset vaan tekee.
Vierailija kirjoitti:
Ai Nina on tunkenut itsensä siihenkin ohjelmaan.
Valtakunnan virallisen tittelistä kilpaileva pulleine reisineen, paikalla mistä saa edes yhden rivin lehteen. Julkisuus on huume.
Vanhassa repussa voi olla hyvät eväät.
Ai Nina on tunkenut itsensä siihenkin ohjelmaan.