Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä vaatemerkillä huonoin hinta-laatu-suhde?

Vierailija
04.10.2013 |

Oman ääneni annan Espritille tytärmerkkeineen.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antanut sulle alapeukkua, mutta ne muutamat vaatteet mitä Polarnilta olen ostanut, kestävät ja kestävät ja kestävät...Kai peset vaatteet tarpeeksi korkeissa lämpötiloissa?

quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:08"]

Sisävaatteiden osalta Polarn o Pyret. Kymmenisen vaatetta olen ehtinyt lapsella testata, ja melkein jokainen on nukkaantunut ja haalistunut. Etenkin kuviolliset vaatteet haalistuvat, vaikka pesen niitä ihan oikein. Raitakuosit pysyvät ihan kohtuullisen hyvin. Sen sijaan vaikka H&M:n halpisbodyt ovat pysyneet loistavina pesusta toiseen.

[/quote]

Hei nyt on pakko kysyä, miksi olen saanut alapeukkuja? Onko mulle osunut maanantaikappaleita vai missä vika? Moni tosiaan kehuu Popin vaatteita, mutta mun kokemuksilla ei ole kehuihin juuri aihetta. Ulkovaatteet tuntuvat olevan hyviä. Mitä teen väärin?

[/quote]

Vierailija
62/88 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhta on tuottanut myös pettymyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:39"]

Luhta on tuottanut myös pettymyksiä.

[/quote]

Juu, nykyinen Luhta on melko heikkoa tekoa. Espritistä en ole laadun heikkenemistä huomannut. Olenkin ostanut lähinnä t-paitoja. Sen sijaan Jonathanin vaatteet on mielestäni olleet yliarvostettuja. Printit ovat lähteneet pesussa, saumat aukeaa ja kosteussuoja  katoaa.

Vierailija
64/88 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kengän kenkiä on tullut ostettua useammat sellaiset, jotka on yhden kauden jälkeen aivan moro. Ja hintaa kuitenkin ihan riittävästi siihen että esim. saapikkaat kestäis vaikka kaksikin talvea. Nykyään jo uskon, että sieltä ei kannata ostaa.

Vierailija
65/88 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratia. Vaatteet pahimmillaan rikki jo kaupassa.

Vierailija
66/88 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benetton

Vierailija
67/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guessilla on ainakin hirveän epätasaisen laatuista vaatetta. Itselläni on tältä merkiltä muutamia ihan luottovaatekappaleita, ja toisia ei ole paljon henkarista tarvinut ottaa, että ovat jo ihan nyppääntyneitä. Ostankin nykyään ko. merkin tuotteita vain alennuksesta ja/tai varaudun säästelemään ja varjelemaan niitä.

Vierailija
68/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Guess!

Vierailija
69/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, olen tooosi trendikäs, mutta vastaan Nanso. Vitutti kun niillä oli kampanja, jossa pyydettiin johonkin hyväntekeväisyyteen ehjiä vanhoja nansoja ja sai alennuksen kun osti uusia. Ehkä sitten on ehjiä jos omistaa jonkun vuosikymmeniä vanhan paitulin. Nykyisistä alkaa heti saumat kiertää, ekassa pesussa lyhenevät ja levenevät tolkuttomasti, saumat hajoilevat, värit lähtevät jne.

Vierailija
70/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigual. Suomen hinnoilla liian kalliita laatuun nähden.

Vierailija
71/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sand

Vierailija
72/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:59"]

Hei nyt on pakko kysyä, miksi olen saanut alapeukkuja? Onko mulle osunut maanantaikappaleita vai missä vika? Moni tosiaan kehuu Popin vaatteita, mutta mun kokemuksilla ei ole kehuihin juuri aihetta. Ulkovaatteet tuntuvat olevan hyviä. Mitä teen väärin?

[/quote]

Pesetkö liian kylmässä? PoP:n vaatteissa on yleensä pesuohjeena 60 asteen pesu.

Vierailija
73/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin vastaan jo mainitut Esprit, Ellos ja Seppälä.

Vierailija
74/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zara on sellainen, jossa joudun laatuun joka kerta pettymään. Ei ole mikään erityisen kallis, mutta kuitenkin paljon kalliimpi kuin HM yms. ja laatu huomattavasti kehnompaa. Silti en voi estää itseäni ostamasta sieltä lapsille yhä uudestaan hajoavia vaatteita. Ovat vain niin hyvän näköisiä.

Vierailija
75/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

zara, seppälä ja lindex - ei varmaan tarvitse sanoa etten näissä liikkeissä paljoa asioi..

Myös cubuksen (mitenkä toi nimi nyt edes taipuu..) värilliset farkut on tuottaneet pettymyksen, väri lähti jo ekassa pesussa (ohjeiden mukaan pesty, nurin päin) ja haaroista ratkesivat n. 4kk käytön jälkeen. Tosin ei niillä hintaakan ollut kuin ovh 30e (tarjouksessa n. 15e).

Espritistä ostan lähinnä farkut ja kerran olen talvimekon ostanut, ja olen tyytyväinen ollut. Yleensä näen jo kaupassa vaatteesta (jos puhutaan vain yläosista) että kuinka hyvin vaate kulutusta kestää.

Vierailija
76/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, etta MANGO, ZARA ja ESPRIT ja osittain kyl joskus VILA (olen yhden villakangastakin ostanut Vilasta vuonna 2006 joka edelleen nayttaa ihan uudelta, vaikka kayttanyt olen sita ahkerasti joka talvi ja klassinen malli sopii edelleen) 

Noista kuitenkin Mango menee listallani karkeen. En ole muistaakseni ostanut Mangosta yhtaan mitaan kestavaa ikina ja hinnat kuitenkin ovat todella korkeat laatuun nahden. ostin juuri jakkutakin 80 euron hintaan, saumat aukesivat ja hihat rispaantuivat ensimmaisen kayton aikana. Kauniin paljettineuleen ostin joka naytti ensimmaisen kayton jalkeen jo aivan nukkavierulta..kengista lahti pohja irti viikonlopun kestavan kayton jalkeen... laukusta katkesi hihna ennen kuin kerkisi edes neitsytmatkalleen

samaan kastiin yltaa Zara, josta kylla joskus loytyy hiukan parempilaatustakin esim silkkipaitoja olen joskus sielta ostanut jotka ovat kylla kestaneet, mutta suurin osa vaatteista myso kuralaatua.

Ja espritia taalla onkin jo mainottu useaan otteeseen ja olen ihan samaa mielta laadusta valitettavasti

Vierailija
77/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 23:17"]

En antanut sulle alapeukkua, mutta ne muutamat vaatteet mitä Polarnilta olen ostanut, kestävät ja kestävät ja kestävät...Kai peset vaatteet tarpeeksi korkeissa lämpötiloissa?

quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:59"]

[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:08"]

Sisävaatteiden osalta Polarn o Pyret. Kymmenisen vaatetta olen ehtinyt lapsella testata, ja melkein jokainen on nukkaantunut ja haalistunut. Etenkin kuviolliset vaatteet haalistuvat, vaikka pesen niitä ihan oikein. Raitakuosit pysyvät ihan kohtuullisen hyvin. Sen sijaan vaikka H&M:n halpisbodyt ovat pysyneet loistavina pesusta toiseen.

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Pesen 60 tai 40 asteessa. Yleensä 60 asteeseen menee kaikki mitkä vaan sen lämmön kestää, koska tykkään pestä lapsen vaatteet kuumassa. Toki välillä jotain eksyy 40 pyykkiin, mutta ei kai sillä ole mitään merkitystä, jos vaate on pesty jo moneen kertaan ennen.

Vierailija
78/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marco Polo

Vierailija
79/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carlings - paidat menee jo ekassa pesussa huonoiksi.

Seppälä

Vierailija
80/88 |
05.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteissa suurin pettymys on ollut Legon vaatteet. 25e printtipaidan kuvio haalistui ekassa pesussa ja kesätakin vetoketju oli surkea.