Millä vaatemerkillä huonoin hinta-laatu-suhde?
Kommentit (88)
Minusta Espritin villapuserot kyllä vanhentuvat silmissä.
Mulla taas oikeastaan kaikki Polarn&pyretin sisävaatteista pysyneet hyvänä, vaikka käytetty kolmellakin (!) lapsella. Myös Espritin vaatteet (omistan tosin vaan muutamia) on pysyneet käytössä hyvänä...
Huonosta hintalaatusuhteesta mulle tulee ekana mieleen Marimekko, jossa laatu tosi vaihtelevaa. Jotkut lasten luomupuuvillavaatteet (eivät niitä kaikkein halvimpia) on menneet parissa pesussa aivan kamalan näkösiksi, vaikka pesuohjeiden mukaan tarkkaan pesty. Toinen mihin olen ollut pettynyt, on Reima.
Hyvä keskustelu, pitäisi aloittaa tällainen samanlainen keskustelu myös kosmetiikasta :)
Lindexin neuleet on ihan kuraa. Topit seitinohutta trikoota, joka kulahtaa ja menee kierteelle ekassa pesussa. Alusvaatteet on ihan ok.
Kokemuksia Espritistä: vaatteet lähes kertakäyttökamaa. Ovh 50-60e puuvillaneuletakki alkoi purkaantua itsestään/sovittelun jälkeen ennen ensimmäistäkään oikeaa käyttöä. 100e hellehaalari menetti värinsä ekassa pesussa ja tuli täyteen "kulumaraitoja". Toisen pesun jälkeen lähti kierrätykseen. 50e bikerhousut kestivät tasan yhden käyttökerran ja pesun, minkä jälkeen niiden koristeompeleet alkoivat irtoilla. 50e villakangaslaukun pinta nuhjuuntui hetkessä. Kaupassa sovitin farkkuja, joiden vetoketju oli valmiiksi rikki. Esim. paljon parjattu ja halpa H&M on tätä keskihintaista merkkiä valovuoden päässä kestävyydessä.
-eräs jo äänestänyt
Espritin laatu on romahtanut viime vuosina. Minulla on edelleen käytössä 8 vuotta vanhoja Espritin t-paitoja.
Seppälän rievut ovat aiheuttaneet niin monta pettymystä, että niihin en enää kajoa.
Reima ja Reimatec; Aasiassa valmistettua halppiskamaa, johon lätkitään järjetön hinta ja tuulipukukansa kiitää ostoksille muistellen viime vuosituhannen Reiman laatua...
mikä tahansa Citymarketissa myytävä rätti
Esprit ehdottomasti ykkösenä. Miksi ihmeessä nelonen niitä vain ostaa? etkö suostu uskomaan että pskaa on?
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:08"]
Sisävaatteiden osalta Polarn o Pyret. Kymmenisen vaatetta olen ehtinyt lapsella testata, ja melkein jokainen on nukkaantunut ja haalistunut. Etenkin kuviolliset vaatteet haalistuvat, vaikka pesen niitä ihan oikein. Raitakuosit pysyvät ihan kohtuullisen hyvin. Sen sijaan vaikka H&M:n halpisbodyt ovat pysyneet loistavina pesusta toiseen.
[/quote]
Hei nyt on pakko kysyä, miksi olen saanut alapeukkuja? Onko mulle osunut maanantaikappaleita vai missä vika? Moni tosiaan kehuu Popin vaatteita, mutta mun kokemuksilla ei ole kehuihin juuri aihetta. Ulkovaatteet tuntuvat olevan hyviä. Mitä teen väärin?
Täällä myös heti ekana tuli mieleen Esprit.
Reima on aivan nolon huono nykyään. Iso harmi! :(
Ostan aika kalliita vaatteita, mutta toki joukossa on myös zara, hm jne ja siksi täytyy sanoa että joku esprit on todella kehno. Vaatteet ovat yllättävän kalliita, mutra eivät yhtään parempia kuin ne hyvänlaatuisemmat yksilöt halpaketjuvaatteista (hm, zara, gina tricot jne).
elloksen ja seppälän rätit (yläosat) menettävät muotonsa jo ekassa pesussa.
PoPin sukat olivat yhden pesun jälkeen kivikovat, nukkaiset ja haaleat. Ja joo, on tässä pyykkiä pesty ennenkin, eli ei ollut minusta kiinni...
Nelonen ostaa Espritiä heikosta laadusta huolimatta, koska vaatteet ovat kivoja ja sopivat päälle. En jaksa kiertää kaupoissa ja Espritiltä löytyy vaatteet helpoiten. Ainoa mikä harmittaa on laatu. Osa pysyy hyvänä, osa ei.
[quote author="Vierailija" time="04.10.2013 klo 21:10"]
Me&I,laatu kusee ja pahasti
[/quote]
Mulla ei ole omaa kokemusta, mutta uskallan olla samaa mieltä sen perusteella mitä olen kirppiksellä noita vanhoja Me&I-vaatteita nähnyt. Ihan uskomattoman nuhjaantuneita, haalistuneita ja nukkaisia. Käytetäänkö ne vain niin loppuun vai onko laatu todella aivan surkea? SItten niitä nukkabodyja myydään 6e/kpl, uskomatonta...