Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se tosiaan liikaa vaadittu että voisi kerran elämässään kokea romanttisen rakkaussuhteen, jossa molemmat olisivat toisilleen ns. "ykkösiä"

Vierailija
01.09.2020 |

Tällaista pohdin 33-vuotiaana miehenä, jonka rakkausasiat eivät ole koskaan menneet kovin hyvin.
Nykyään tuntuu että vain yksinhuoltajat kiinnostuvat, ja osoittavat kiinnostusta...Itse taas olen lapseton, ja edelleen etsin sitä ensimmäistä kunnon seurustelusuhdetta.

Haluaisin kokea sen kahdenvälisen ja intohimoisen rakkauden, joissa olisimme toisillemme se tärkein ihminen....Ja sitten ehkä myöhemmin yhteisestä lapsestamme tulisi se molempien ykkönen : )

Miten minä voisin koskaan mennä ohi yksinhuoltajan lapsesta? Vastaus on tietty että en mitenkään, enkä sitä tietenkään edes haluaisi. Koko asetelma tuntuu vain lähtökohtaisesti niin väärältä.

Onko tosiaan karu fakta että kaikki eivät koskaan saa kokea sitä vapaata kahden ihmisen rakkaussuhdetta?
Onko osalle varattu vain isäpuolen saappaat? Jotenkin en vain osaa hypätä niihin, vaan kaipaan muuta...

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap,

palstan väkityttöset eivät pidä tuosta "vaadittu" sanasta. Muuta se muotoon "toivottu" eli vaikka puhekielessä sanotaankin yleisesti "onko liikaa vaadittu" niin se ei toimi noiden tyttöjen kanssa.

Kannattaa muutenkin aina lukea tekstinsä läpi ajatuksella "piru lukemassa raamattua" koska jos siellä on jotain johon nuo tyttöset voivat tarttua, siihen tartutaan kovempaa kuin ilmaiseen siideriin.

Tätähän se juurikin on...Hakemalla haetaan jotain minkä voisi koittaa vääntää negatiiviseksi

Nauratti tuo ilmaissiideri-vertaus :D

Tulen käyttämään tätä jatkossa

No oikeasti,

joku erehtyy jossain mainitsemaan sen faktan että meihiä on "lapsensaanti ikäluokissa" 70 000 enemmän niin johan tuolta kerrotaan että ruvetkaa homoiksi

No miksi te sitten nimittelette rumasti niitä naisia joilla on lapsia vaikka kolmen eri miehen kanssa? Näin on kolme miestä saanut lisääntymismahdollisuuden, vaikka naisia on liian vähän. Mikään ei passaa.

Haetko parisuhdetta vai elarinmaksajaa?

Kertoo muuten naisista aika paljon

En minä hae yhtään mitään. Minulla on kaikkea vähän liikaakin. Kunhan kysyin. Tämä ”vaihtuvat isät” kuvio nyt kuitenkin hyödyttää niitä miehiä joilla on piparin puute tai lisääntymishaluja. Eikö siihen kannattaisi suhtautua suurella suopeudella.

Vierailija
102/109 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap,

palstan väkityttöset eivät pidä tuosta "vaadittu" sanasta. Muuta se muotoon "toivottu" eli vaikka puhekielessä sanotaankin yleisesti "onko liikaa vaadittu" niin se ei toimi noiden tyttöjen kanssa.

Kannattaa muutenkin aina lukea tekstinsä läpi ajatuksella "piru lukemassa raamattua" koska jos siellä on jotain johon nuo tyttöset voivat tarttua, siihen tartutaan kovempaa kuin ilmaiseen siideriin.

Tytöttelyyn turvaudutaan silloin kun ei osaa sanoa miksi, mutta on vahva tunne siitä että on kyllä varmana ite oikeassa koska roikottaa palleja allaan.

Terveisin aikuinen mies joka kritisoi vaatimista.

Hei aikuinen pallillinen,

eihän tuossa kaikkia tytötellä, ainoastaan sellaisia jotka takertuvat johonkin pieneen tekstinpätkään tai yksittäiseen sanaan kuin joku uhmaikäinen. Osoitat ettei se ole edes sukupuolisidonnaista.

Osoitat olevasi vaan herkkänahkainen ääliö joka ei ymmärrä eri näkökantoja vaan loukkaantuu tai jopa myötäloukkaantuu niiden pelkästä olemassaolosta. Tytöttely kielii siitä samasta alle keskiarvon ÄO:n suomasta katteettomasta arroganssista.

Hienoja sanoja yhdistettynä puhekieleen... valitse jompikumpi ja pidä se johdonmukaisesti.

Mitää taas tytöttelyyn itsessään tule niin olen ottanut sen käytännön koska naiset ovat alkaneet käyttämään termejä kuten "setämies" ja "kultapieni"

2/5 tekstistäsi

Vedätä vaikka v I t t u päähäsi ja vihellä, setämies.

Menikö tytöllä tunteisiin?

Päin vastoin setäpaskiainen. Osoitin tuolla äärimmäistä välinpitämättömyyttä oksennusannostasi kohtaan. Tunneälysi on näemmä samaa heikko miinus -tasoa muun älysi kanssa.

Voih, tytteli nimittelee.

Kyllä mä nyt itken itseni uneen.

Sait mitä halusi aloittamalla toisten nimittelyn huomuohakuisella ölinälläsi. Mutta ei sekään sille riitä. Mikään ei koskaan kaltaisillesi riitä, te olette rikki. Teissä on aukko josta kaikki hyvä vluu pois. Elätte elämänne tyhjänä, puutteessa, kärsien pahaa oloa. Ontto kuori, säälin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän 33-vuotiaana on monella jo lapset tehty. Ap kuulostaa hieman itsekeskeiseltä tyypiltä, jos kaikessa on tärkeintä olla itse ykkönen.

Ehkä löydät nuoremman naisen, joka suostuu lisääntymään kanssasi. Ehkä et. Valintojen maailma.

Ei ole itsekeskeistä haluta olla jonkun elämässä se tärkein ja rakkain. Miksi niin moni alkoi syyllistää ap:ta täysin inhimillisestä ja ymmärrettävästä toiveesta saada vastavuoroista rakkautta. Se on todellakin maailman mullistava kokemus, jos sen saa kokea ja vielä lapsenkin siihen onneen. Mutta ei sitä voi tietenkään vaatia kukaan.

En ymmärrä tätä marinaa. Itselleen saa etsiä seuraa ihan omilla ehdoilla. Jos ei löydy niin ei se ole kenenkään toisen vika.

Enhän viestissäni ole niin väittänytkään, että se olisi kenenkään toisen vika. Olen saanut kokea kolmesti vastavuoroisen rakkauden (eli kaikissa seurustelusuhteissani ja avioliitossani) , joten tiedän, miten hieno tunne se on. On jotenkin surullista, jos tuollainen toive tyrmätään itsekkäänä, koska se on minusta yksi tärkeimpiä asioita elämässä. Kaikki eivät sitä saavuta, mutta uskon, että suurin osa kuitenkin kokee sen, vaikka suhde ei kestäisikään.

Mutta tässä tapauksessa sille rakkaudelle asetetaan ehdot. Kukaan ei kyseenalaista vanhempaa, joka sanoo rakastavansa kaikkia seitsemää lastaan, rakkautta kyllä riittää, mutta ap sanoo, että hänen pitää olla ykkönen. Se ei riitä, että häntä rakastetaan. Koska useamman ihmisen rakastamiseen kyllä kykene yh:t. Se vain ei riitä ap:lle. Hän kokee ettei voi rakastaa toista ellei toinen rakasta häntä pelkästään. Ainakin aluksi.

Kuulostavan se aika itsekkäältä, kun joku sanoo ettei toisella saa olla hänen lisäkseen muita rakkauden tai intohimon kohteita ja jos on niin ei ainakaan samalla tasolla ja jos on, hän ei sellaista halua ja huoli.

Vierailija
104/109 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina sanotaan, että naiset ovat niin vaativia, mutta sitten kolmekymppinen mies ei voi vilkaistakaan yksinhuoltajaan päin. Tiesitkö, että kolmekymppisellä naisella alkaa munasolut kääntyä loppusuoralle?Biologinen totuus on, että jos haluaa ylipäänsä lapsia, todennäköisyys niiden saamiselle huononee jatkuvasti täysi-ikäisyydestä lähtien. 

Itse menin naimisiin lapsettomana nurena naisena miehen kanssa, joka oli jo isä. Ero tuli, ja seuraava avomieheni olikin lapseton ja minä yh. No eihän siitä tosiaan mitään tullutkaan, kun mies oli mustasukkainen 6-vuotiaalle ja näytti sen kaikin tavoin, sekä käyttäytyi muutenkin kuin mustasukkainen iso lapsi. 

Toinen aviomieheni olikin kolmen oman ja vielä yhden ex-vaimon edellisen lapsen isä. Kivasti mennyt nyt jo 20 vuotta.

Vierailija
105/109 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ei, mutta ei elämä ole kenellekään mitään velkaa, niin että jokaisella olisi "oikeus" kokea tiettyjä asioita. Joskus on vaan huono tuuri, oli kyse sitten ihmissuhteista, terveydestä, työstä tai mistä vaan.

Ei kyse ole tuurista, vaan ihmisen huonoudesta jollain alueella. Toisilla se voi olla esim. huono eli olematon kiinnostavuus niiden silmissä, jotka häntä kiinnostaisivat.

Vierailija
106/109 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän 33-vuotiaana on monella jo lapset tehty. Ap kuulostaa hieman itsekeskeiseltä tyypiltä, jos kaikessa on tärkeintä olla itse ykkönen.

Ehkä löydät nuoremman naisen, joka suostuu lisääntymään kanssasi. Ehkä et. Valintojen maailma.

Minustakin paistaa läpi ap:n itsekeskeisyys. Valitettava tosiasia on, että ihmisistä suurin osa valitsee kumppaninsa salaperäisen kemian avulla, eikä siinä vaikuta lapsetomuudet, yh-statukset ym. ulkokultaiset tekijät. Jos ap ei tätä opi, ei hän osaa rakastaakaan.

Kuitenkin sivuutetaan se tosiasia, että sitä kemiaa tuntuu löytyvän vain tietynlaisten ihmisten kanssa. Omat ihastumiset/rakastumiset jo teini-iästä lähtien aina yksipuolisia, toiset saavat juuri sen kenet haluavatkin. Terveisin nainen, joka on samassa tilanteessa aloittajan kanssa.

Vierailija
107/109 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap,

Tätähän se juurikin on...Hakemalla haetaan jotain minkä voisi koittaa vääntää negatiiviseksi

Nauratti tuo ilmaissiideri-vertaus :D

Tulen käyttämään tätä jatkossa

No oikeasti,

joku erehtyy jossain mainitsemaan sen faktan että meihiä on "lapsensaanti ikäluokissa" 70 000 enemmän niin johan tuolta kerrotaan että ruvetkaa homoiksi

No miksi te sitten nimittelette rumasti niitä naisia joilla on lapsia vaikka kolmen eri miehen kanssa? Näin on kolme miestä saanut lisääntymismahdollisuuden, vaikka naisia on liian vähän. Mikään ei passaa.

Haetko parisuhdetta vai elarinmaksajaa?

Kertoo muuten naisista aika paljon

En minä hae yhtään mitään. Minulla on kaikkea vähän liikaakin. Kunhan kysyin. Tämä ”vaihtuvat isät” kuvio nyt kuitenkin hyödyttää niitä miehiä joilla on piparin puute tai lisääntymishaluja. Eikö siihen kannattaisi suhtautua suurella suopeudella.

Ei se puutteessa eläviä hyödytä. Kierrätät sitä samaa ukkoa mitä sun kaveriskin. Se puutteessa oleva on edelleen sivussa pelistä  :D

Vierailija
108/109 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap,

Tytöttelyyn turvaudutaan silloin kun ei osaa sanoa miksi, mutta on vahva tunne siitä että on kyllä varmana ite oikeassa koska roikottaa palleja allaan.

Terveisin aikuinen mies joka kritisoi vaatimista.

Hei aikuinen pallillinen,

eihän tuossa kaikkia tytötellä, ainoastaan sellaisia jotka takertuvat johonkin pieneen tekstinpätkään tai yksittäiseen sanaan kuin joku uhmaikäinen. Osoitat ettei se ole edes sukupuolisidonnaista.

Osoitat olevasi vaan herkkänahkainen ääliö joka ei ymmärrä eri näkökantoja vaan loukkaantuu tai jopa myötäloukkaantuu niiden pelkästä olemassaolosta. Tytöttely kielii siitä samasta alle keskiarvon ÄO:n suomasta katteettomasta arroganssista.

Hienoja sanoja yhdistettynä puhekieleen... valitse jompikumpi ja pidä se johdonmukaisesti.

Mitää taas tytöttelyyn itsessään tule niin olen ottanut sen käytännön koska naiset ovat alkaneet käyttämään termejä kuten "setämies" ja "kultapieni"

2/5 tekstistäsi

Vedätä vaikka v I t t u päähäsi ja vihellä, setämies.

Menikö tytöllä tunteisiin?

Päin vastoin setäpaskiainen. Osoitin tuolla äärimmäistä välinpitämättömyyttä oksennusannostasi kohtaan. Tunneälysi on näemmä samaa heikko miinus -tasoa muun älysi kanssa.

Voih, tytteli nimittelee.

Kyllä mä nyt itken itseni uneen.

Sait mitä halusi aloittamalla toisten nimittelyn huomuohakuisella ölinälläsi. Mutta ei sekään sille riitä. Mikään ei koskaan kaltaisillesi riitä, te olette rikki. Teissä on aukko josta kaikki hyvä vluu pois. Elätte elämänne tyhjänä, puutteessa, kärsien pahaa oloa. Ontto kuori, säälin.

Alkuperäinen viestini oli osoitettu ap:lle, ei tuolle ammattiloukkaantujalle.

Varoitin viestissäni juuri tuollaisista ammattiloukkaantujista ja hän osoitti viestini sisällön todeksi. Tein vain tarttumisen helpoksi laittamalla siihen tytöttelyä. Se riitti, viestin sisällöstä ei nähty mitään muuta.

Vierailija
109/109 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas kaikki rakkaudet ovat kestäneet juuri niin kauan kuin olen halunnutkin ja nyt on taas uutta hakusessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi