Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä asia parisuhteessa tai itsessäsi on johtanut pettämiseen, jopa pitkäaikaiseen sivusuhteeseen?

N53
01.09.2020 |

Tutkiskelen tässä itseäni, joten näkökulmia kaivataan. Takana on yksi avioero 25 vuotta sitten, jolloin vaihdoin exäni nykyiseen mieheeni. Nyt taas samassa tilanteessa, enkä oikein osaa eritellä mitkä asiat saivat minut täysin tietoisesti lähtemään tähän taas, vaikka tiesin että loppujen lopuksi sattuu. Useampaa ihmistä. Mieheni on ihan kunnollinen mies, ei hänen kanssaan huono ole olla ollenkaan. Miksi ihastuminen toiseen sai minut nyt rikkomaan kaiken. Miksi ei aiemmin tässä 25 vuoden aikana, miksi juuri nyt? Onkohan kyseessä jokin henkilökohtainen ikäkriisi enemmän. Varmasti tulee asiattomiakin vastauksia, kestän ne kyllä, mutta jos jotain ihan järkevääkin näkökulmaa niin olisin kiitollinen.

Kommentit (642)

Vierailija
81/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hajustetta käytät ettet haise spermalle kotona? Kiinnijääminenhän sinua varmaan tässä jännittää?

Olen jo jäänyt kiinni, joten en nyt viitsi vastata kysymykseesi, jos se sinua kiinnostaa, niin miksi?

Kysymys on kaikkien puolisoaan tälläkin hetkellä silmäänkusevien takaraivossa. Jos jäit kiinni niin kiinnostaa vielä enemmän että mitä hajustetta ei kannata käyttää.

Vierailija
82/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä hajustetta käytät ettet haise spermalle kotona? Kiinnijääminenhän sinua varmaan tässä jännittää?

Ei jännittänyt, se oli tarkoituskin ja kerroin heti kotiuduttuani, että anteeksi nyt vaan, mutta tehty on sellaista,jota ei voi enää perua. Samana päivänä avioero ja asuntohakemus vetämään.

Tajusit siis itse muuttaa pois ja hait pelkästään itsellesi asuntoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen jo jäänyt kiinni, joten en nyt viitsi vastata kysymykseesi, jos se sinua kiinnostaa, niin miksi?

Kysymys on kaikkien puolisoaan tälläkin hetkellä silmäänkusevien takaraivossa. Jos jäit kiinni niin kiinnostaa vielä enemmän että mitä hajustetta ei kannata käyttää.

Minkä ikäinen olet? Provoamisesi on aika lapsellista. Tällaista tämä aikuisten elämä on. Tulee kaikenlaista kuoppaa tiellä eteen.

Vierailija
84/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jännittänyt, se oli tarkoituskin ja kerroin heti kotiuduttuani, että anteeksi nyt vaan, mutta tehty on sellaista,jota ei voi enää perua. Samana päivänä avioero ja asuntohakemus vetämään.

Tajusit siis itse muuttaa pois ja hait pelkästään itsellesi asuntoa?

Tietenkin. Ja tällä kertaa en enää perunut kumpaakaan hakemusta, toisin kuin aiemmilla kerroilla.

Vierailija
85/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut 20 v avioliitossa.

Mies vei minun neitsyyteni.

Kun alettiin parisuhteeseen, mies kertoi että hänellä on seksuaalinen fetissi. Olin hieman pettynyt ja epäileväinen, mutta päätin antaa miehelle mahdollisuuden.

Ajan mittaan kävi selväksi, että mies kokee seksuaalista halua vain ja ainoastaan fetsiistä. Kaikki seksuaalinen elämä siis alkoi toteua ja kietoutui miehen fetissin ympärille.

Mies ei suostunut tekemään mitään seksuaalista minun toiveiden pohjalta. Mitään ei voitu ikinä kokeilla tai toteuttaa, vain ja ikuisesti fetissileikkejä.

Koin tulleeni kohtaamattomaksi naisena toiveineni ja haluinen. Olin vain fetissin rekvisiitta naisena.

Mies ei tehnyt mitään seksissä, ei ikinä aktia kuin yhdessä ainoassa asennossa; mies makaa ja minä ratsastan hänelle orgasmin. Mies jäätävä lahna!!

Lisäksi mies ei suostu nuolemaan. Häntä inhottaa naisen sukupuolielin.

20 vuotta jaksoin tätä uskollisesti. Sitten romahdin ja petin. Kerroin miehelle etukäteen tästä, olisin halunut muttaa liittomme vapaaksi. olisin päästänyt myös mieheni ottamaan fetissi-naiseen yhteyttä sillä olin ääärettömän kyllästynyt itse siihen per**keleen fetissi-sirkukseen.

Mies ei suostunut mutta petin silti.

Ihme kyllä liittoon se ei vaikuttanut. Mies edelleen rakastaa ja on uskollinen. Meillä henkisesti toimii hyvin, fyysisesti ei. Mies on 20 v lihonut valtavasti, polttaa tupakkaa, ei huolehdi itsestään ja erektio-ongelmaa myös.

Oksettaa koko seksi miehen kanssa. Minä olen miestä 12- v nuorempi, sporttinen ja hoikka, kokeilunhaluinen nainen.

Asiat eivät aina ole mustavalkoisia. Erota en halua koska lapset vielä pieniä. Lisäksi pelkään etten kumppaniksi löydä yhtä hyvää miestä kuin mieheni, hän on (poislukien seksi) hyvä kumppani muutoin,

Vierailija
86/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain pelkuri ei ota ensin eroa. Pettämistä on turha puolustella.

Olet absoluuttisen oikeassa. Pettäjät on alinta pohjasakkaa.

Taas toisaalta, mikä tekee sinusta maailman parhaan puolison, että sinua ei kannata pettää? Oletko itse ihanne?

Vierailija
87/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten kukaan mies viitsii olla uskollinen puolisolleen jos lukee näitä kotkotuksia?

Naiset käy vieraissa ja keksii vertaistuella koottuja selityksiä ettei tuntuisi niin pahalta ja voi huoletta jatkaa paneskelua.

Ai meinaat niinku että kun jotkut naiset pettää, niin kaikki miehet saa pettää ja melkein pitääkin? Just.

Vierailija
88/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N53 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäinen olet? Provoamisesi on aika lapsellista. Tällaista tämä aikuisten elämä on. Tulee kaikenlaista kuoppaa tiellä eteen.

Sellaista se vieraissa itseään panettavan aikuisen elämä on. Yhtä kuoppien väistelyä.

Vierailija
89/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun alettiin parisuhteeseen, mies kertoi että hänellä on seksuaalinen fetissi. Olin hieman pettynyt ja epäileväinen, mutta päätin antaa miehelle mahdollisuuden.

Ajan mittaan kävi selväksi, että mies kokee seksuaalista halua vain ja ainoastaan fetsiistä. Kaikki seksuaalinen elämä siis alkoi toteua ja kietoutui miehen fetissin ympärille.

Mies ei suostunut tekemään mitään seksuaalista minun toiveiden pohjalta. Mitään ei voitu ikinä kokeilla tai toteuttaa, vain ja ikuisesti fetissileikkejä.

Koin tulleeni kohtaamattomaksi naisena toiveineni ja haluinen. Olin vain fetissin rekvisiitta naisena.

Mies ei tehnyt mitään seksissä, ei ikinä aktia kuin yhdessä ainoassa asennossa; mies makaa ja minä ratsastan hänelle orgasmin. Mies jäätävä lahna!!

20 vuotta jaksoin tätä uskollisesti. Sitten romahdin ja petin. Kerroin miehelle etukäteen tästä, olisin halunut muttaa liittomme vapaaksi. olisin päästänyt myös mieheni ottamaan fetissi-naiseen yhteyttä sillä olin ääärettömän kyllästynyt itse siihen per**keleen fetissi-sirkukseen.

Ihme kyllä liittoon se ei vaikuttanut. Mies edelleen rakastaa ja on uskollinen. Meillä henkisesti toimii hyvin, fyysisesti ei. Mies on 20 v lihonut valtavasti, polttaa tupakkaa, ei huolehdi itsestään ja erektio-ongelmaa myös.

Oksettaa koko seksi miehen kanssa. Minä olen miestä 12- v nuorempi, sporttinen ja hoikka, kokeilunhaluinen nainen.

Asiat eivät aina ole mustavalkoisia. Erota en halua koska lapset vielä pieniä. Lisäksi pelkään etten kumppaniksi löydä yhtä hyvää miestä kuin mieheni, hän on (poislukien seksi) hyvä kumppani muutoin,

Onko miehelläsi paljon rahaa?

Vierailija
90/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas toisaalta, mikä tekee sinusta maailman parhaan puolison, että sinua ei kannata pettää? Oletko itse ihanne?

Ihmeellisiä ihmisiä täällä - pettämisestä on tullut kannattavuusasia. Voi tietysti katsoa että kannattaa pettää jos toisella on reikä hampaassa.

Vierailija
91/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä reippaat eroajat sitten jotenkin moraalisesti korkealuokkaisia? Onko hienoa rikkoa perhe heti, jos vähänkin ihastuu pitkän liiton aikana johonkin ulkopuoliseen?

Olisihan se tosi ihanteellista, jos ei kerta kaikkiaan kukaan liiton ulkopuolinen ikinä ketään kiinnostaisi, mutta elämme epätäydellisessä maailmassa. Usein vastakkain on hätiköity ero tai jonkinlainen selvittely, onko se toinen nyt edes oikeasti yhtään sellainen kuin matkan päästä näyttää.

Jos nyt sitten ylipäätään päätyy siihen, että vaihtamalla paranisi. Useinhan ne ihastukset menevät vaan ohitse eikä niistä ole mitään oikeaa uhkaa liitolle, ellei sitten ryntää reippaasti eroamaan, kuten Hyvät Ihmiset netissä neuvovat.

Siis kun nykyäänhän pettämistä on jo sellainen ”henkinen pettäminenkin”, jossa ylipäätään on ikinä vilkaistu tai salaa mielessä ajateltu ketään kolmatta ”sillä silmällä”.

Vierailija
92/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoinko että olisin maailman paras puoliso? En ole. Mutta miksi pettää? Rohkea ihminen puhuu suoraan, ja sanoo asiat kiertelemättä. Kaikesta voi keskustella. Pettäjä pettää luottamuksen ja valehtelee lähimmälle ihmiselleen. Miksi ei uskalla sanoa esim " minä kaipaan sitä ja tätä jota en sinulta saa, onko ok jos haen sitä muualta? ".

Tai ota suoraan eroa ja etsi sitten täyttymystä tarpeilleen?

Vierailija
93/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenki se on aina ollu sen toisen vika. Siis en ny oo ylpee ja kaduttaa ym mut silti.

Vierailija
94/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veetaistukea vieraissakäyville.

Vierailija
95/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko ihana rakastajasi sisällesi vai kasvoillesi? Kerroitko miehellesi tästä?

Vierailija
96/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenki se on aina ollu sen toisen vika. Siis en ny oo ylpee ja kaduttaa ym mut silti.

No, mulla se ei mene niin. Mun mies on kunnollinen ja sanansa pitävä mies, hänen syytään ei minun pettämiseni ole. Mutta oma roolinsa on miehelläkin tässä asiassa, joka on johtanut siihen, että meidän parisuhde ei ole onnistunut. Minun syyni on se, etten ole osannut sanoa jos olen jotain kaivannut enemmän tms. Kommunikoinnissa meillä ainakin olisi ollut parantamisen varaa, puolin ja toisin. Silti en syytä miestäni tästä, eihän hänkään minua pettänyt ole vaikka on samassa parisuhteessa, eli yhtä huonossa/hyvässä.

Vierailija
97/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyi upea rakkaus. Suklaasilmät ja reilu 20 cm meisseli.

Vierailija
98/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko miehelläsi paljon rahaa?

Ei ole, meillä on sama palkka. Ja en ikinä ole käyttänyt miestä taloudellisesti hyväksi. Minä mm olin se, joka maksoin yhteiset häämme kokonaan, ja kaikki vaatteet, mm miehen puvun, kukat ja oman vihki-ja kihlasormuksen etc eli itseasiassa olen enemmän maksanut yhteisiä menoja kuin mieheni.

Vierailija
99/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko nämä reippaat eroajat sitten jotenkin moraalisesti korkealuokkaisia? Onko hienoa rikkoa perhe heti, jos vähänkin ihastuu pitkän liiton aikana johonkin ulkopuoliseen?

Olisihan se tosi ihanteellista, jos ei kerta kaikkiaan kukaan liiton ulkopuolinen ikinä ketään kiinnostaisi, mutta elämme epätäydellisessä maailmassa. Usein vastakkain on hätiköity ero tai jonkinlainen selvittely, onko se toinen nyt edes oikeasti yhtään sellainen kuin matkan päästä näyttää.

Jos nyt sitten ylipäätään päätyy siihen, että vaihtamalla paranisi. Useinhan ne ihastukset menevät vaan ohitse eikä niistä ole mitään oikeaa uhkaa liitolle, ellei sitten ryntää reippaasti eroamaan, kuten Hyvät Ihmiset netissä neuvovat.

Siis kun nykyäänhän pettämistä on jo sellainen ”henkinen pettäminenkin”, jossa ylipäätään on ikinä vilkaistu tai salaa mielessä ajateltu ketään kolmatta ”sillä silmällä”.

Puhut viisaita. Ihastuksia tulee ja menee. Pettämisellä tarkoitin tilannetta, jossa toinen valehtelee koko ajan ja etsii toisesta syytä omille touhuilleen. Tottakai se salarakas on niin ihana. Yleensä varattu vielä samoin. Itse näin miehenä ajattelen, että jos naisella tarvetta romansille olisi, niin pliis sanokoon sen suoraan. Kirjoittakoon paperille vaikka asiat mitkä vaivaavat. Pettäminen ei ole helppoa yleensä sille pettäjällekään. Itsepähän on puolisonsa aikanaan valinnut, kunnioitusta olisi hyvä olla. Tai sitten pettäjän täytyy hyväksyä myös toisen osapuolenkin pettäminen

Vierailija
100/642 |
01.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa mustavalkoinen.

On tosiaan törkeää pettää, jos kumppani on ollut hyvä ja välittävä. Mutta jos sinua on esim. kohdeltu kaltoin, lyöty, sinulle on valehdeltu jatkuvasti, haukuttu tai muuta vastaavaa eikä mikään muutu puhumisesta huolimatta, on ymmärrettävää, jos ei muuten kykene suhdetta päättämään kuin hyppäämällä uuteen. Ihmiset eivät ole täydellisiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi