Mies+synnytyspoltot-avautuminen.
En halua huutaa tuolle, kun hyvää se tarkoittaa, mutta toistaiseksi tosiaan korventelen kotona ennen sairaalaan lähtöä. Jostain syystä mies on päättänyt lukea absoluuttisia totuuksia netistä ja nyt kärttää minulta, että kauanko supistus kestää. Voi anteeksi vaan herra, ei tullut kaivettua sekunttikelloa, kun perseeni lähti repeämään! Ei vaan mene herralle mitenkään perille, että multa vähän lähtee ajantaju supistuksen tullessa ja tavarat tippuu käsistä, että ehkä en kykene antamaan aika-arvioita. Kellotakoon ite. Saatana. Ei mulla muuta.
Kommentit (197)
Huh. Toivottavasti kaikki menee hyvin!
Yläpeukku ap:lle tuomaan onnea koitokseen!
Täälläkin seurattu ap:n tilannetta. Onnea matkaan!
Seuraan tätä ketjua toiselta puolen maailmaa - tsemppiä!
Hopsaan. Miten ap menee? Joko nyytti alkaa olla sylissä?
40+3, eikä mitään edistykseen viittaavaa :( -ap
Onneaap:lle ja tsemppiä koko perheelle! :))
Onneksi olkoon, ap, koko teidän perheellenne! Hienoa kuulla, että olette jo kahtena erilliskappaleena, vaikka ottikin koville. Muistahan lepäillä, jotta jaksat myöhemmin hoitaa lapsukaista.
Tsemppiä tulevaan!
Ap, olen pahoillani, että synnytyksen piti mennä noin rankasti ja pelottavasti. Hyvä, että mies hoitaa poikaa ja toivottavasti hemmottelee myös sinua. Lepäile ja nauti vauvasta. Onnea!
Onnea! Minäkin sanon, että lepää, ja nauti passattavana olemisesta ja vauvasta. Tsemppiä sulle tästä ylipääsemiseen, tuo lapsenteko ei aina ole niin helppoa :) Onnea vielä kerran!
Onnea ihanasta vauvasta <3 Mulla oli myös vähän vaikeampi synnytys. Ajattelin vain sanoa, että jos susta yhtään tuntuu, että haluaisit keskustella siitä synnytyksestä, niin kannattaa sanoa se heti alkuun neuvolassa :) Itse tein virheen etten ottanut asiaa esille pitkiin aikoihin ja kipuilin mielestäni huonoa synnytystä tosi pitkään. Se varjosti jonkin verran pikkuvauva-aikaa.
Onnea! Viikon päästä olet itsekin varmasti jo paremmissa voimissa. Pääasia, että kaikki päättyi hyvin. Asiasta kannattaa ehdottomasti silti puhua muiden kanssa ja neuvolassa.
Onnea! Viikon päästä olet itsekin varmasti jo paremmissa voimissa. Pääasia, että kaikki päättyi hyvin. Asiasta kannattaa ehdottomasti silti puhua muiden kanssa ja neuvolassa.
Tsemppiä sulle !!