Mies lähti taas töihin vaikka saisi olla etätöissä. Eikö halua viettää aikaa mun kanssa?
Mies sanoi, että nyt kun lapsikin on taas koulussa niin hän lähtee toimistolle töihin. He saisivat olla kuitenkin vielä etätöissä, joten en ymmärrä miksi sinne toimistolle pitää mennä? Työmatkaankin menee jo 30 minuuttia yhteen suuntaan.
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ihmettelin ihan samaa alkukeväästä kun palasin kotiin pitkältä lomalta. Kun olin pois, teki kotoota ja kun palasin, meni toimistolle. Syynä kuulemma kissat, mutta myöhemmin paljastui totuus. Oli toinen nainen hänellä. Toimistolla oli helpompi tehdä puheluja toiselle naiselle ja tekipä pari naintireissuakin kun luulin et on töissä. Sillä oli myös saatanallinen syyllisyys koko hommasta joten menetti yöunensa eikä kestänyt olla 24/7 mun iloisia kasvoja katsomassa. Joten eläköön 2020 ja Ex kakkoselle sellaset terkut, että kuole ikävääs.
Näytäpä mun viesti suoraan sun miehelle ja kysy asiaa suoraan. Jos ei oo paatunut niin kertoo varmaan syyn. Se ei voi olla pahempi kuin mun miehen.
No ap:n tapauksessa on varmasti 99,9% varmasti kyse jostain muusta.
Toivottavasti. Munkin mies nimittäin oli se kunnollinen perheenisä josta ei koskaan olis arvannut.
Siksi ehdotin et ottaisi asian puheeksi koska sitten se asia olisi käsitelty. Mies todennäkòsesti kieltäisi koska on mies (jos oliskin jotain), mutta koska vaimon "epäily" olisi hetken viivähtänyt asiassa, salasuhde alkaa vaikuttaa riskiltä lasten menettämisen takia. Saattaisi olla eka kerta kun mies tajuaisi, että mitä tästä oikein voi seurata.
Ja jos suhdetta ei ollut niin sehän on fantastista. Mies todennäkösesti on pahoillaan et vaimolle on tullu tollane mieleen ihan tarkoituksetta.
Jää että miehen pitäisi sitten vielä pyytää anteeksi, että vaimolle on tullut mieleen, että sillä voisi olla toinen nainen, koska mies haluaa mennä toimistolle tekemään töitä :D
Enhän mä niin sanonut. Jos et ymmärrä spontaanin pahoillaolon ja anteeksipyynnön eroa, et ole kovin fiksu...
No, et ehkä ole itse se penaalin terävin kynä. Kyllä se vituttaa, jos kaikesta ja aina ollaan syyttämässä uskottomuudesta. Pahoillaan olo ei ole se sana - se on vitutus. Turhaan syyttely on suhteessa raskasta ja suhde, josta riita voi syntyä ihan kaikesta, on perseestä. Sairaalloisen mustasukkainen puoliso kannattaa jättää, koska se on henkistä väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kuvittelet, että etätyö on jotain yhteistä aikaa. Mies menee toimistolle, jotta saa työrauhan eikä tarvitse käyttää työaikaa sinun viihdyttämiseesi.
No ei miehen tarvitse minua viihdyttää, mutta olihan se kiva kun voitiin pitää kahvihetkiä tai keskustella yhdessä.
Kaikki jotka sanovat että etätöissä tehdään töitä niin ei kukaan tee töissäkään 8 tuntia töitä yhteen putkeen. Sielläkin on kahvitauot, tupakkatauot ja kaikki muut. Samalla tavalla etätöissä pidetään taukoja. Sinä aikana voi hyvin tyhjentää vaikka astianpesukoneen. Nyt sekin jää kaikki taas minun harteille.
Tosi kiva kahvitauko, tyhjentää astianpesukone... Ei ihme että mies menee toimistolle. Työaikana pidettävät tauot ovat lepoa varten.
Toimistolla pääsee panemaan erästä hieman sanotaanko anteliasta työkaveria ja pari hoitoa kierroksessa, välillä tavataan pikaisten merkeissä.
Lähtisin minäkin jos ei kotona saa tehdä töitään rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Olisi edelleen kiva tietää, mitä ap siellä kotona tekee? Ei ilmeisesti töitä, ei ilmeisesti opiskele ja tuskin on kotiäitikään, kun lapsi jo koulussa.
Me olimme keväällä etätöissä molemmat vaimon kanssa. Hän saattoi vaikka ruveta imuroimaan juuri kun minulla on Teams- kokous. Vaimo on opettaja ja yleensä ei voi osallistua kotitöihin koskaan, koska aina pitää korjata kokeita, valmistella seuraavaa kurssia tms. Oli jotenkin yllättävää, että se aika kotitöihin löytyykin juuri näiden etäpäivien aikana.
Se äänien jatkuva kakofonia oli jotain ihan käsittämätöntä.
Nyt koulut on auki ja minulla etätyömahdollisuus, vaimolla ei. Mutta aika usein toimistolla kuitenkin - kaksi näyttöä, printteri jne. tuovat paremman ergonomian ja moni asia on helpompi hoitaa kasvotusten, vaikka ei täällä edes oli kovin paljoa porukkaa.
Minä olen pienyrittäjä, teen keikkaluontoista hommaa, mutta nyt korona-aikana on ollut tosi hiljaista ja aloitan seuraavaksi opiskelut uudestaan. Mitä tekemistä sillä nyt tosin on minkään kanssa?
Aika ilkeää kommentointia saa täällä lukea. Miehellä on täällä hyvät työskentelymahdollisuudet, joten en ymmärrä miksi pitää varta vasten mennä sinne toimistolle, koska siinä menee jo aikaakin hukkaan.
Nyt kaikki jää täällä taas minun harteille ja mies voi tulla töistä valmiiseen pöytään ja puhtaaseen kotiin. Tuntuu, että käyttää tätä toimistomahdollisuutta vain tekosyynä sille, että ei tarvitse enää auttaa kotitöissä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, ihmettelin ihan samaa alkukeväästä kun palasin kotiin pitkältä lomalta. Kun olin pois, teki kotoota ja kun palasin, meni toimistolle. Syynä kuulemma kissat, mutta myöhemmin paljastui totuus. Oli toinen nainen hänellä. Toimistolla oli helpompi tehdä puheluja toiselle naiselle ja tekipä pari naintireissuakin kun luulin et on töissä. Sillä oli myös saatanallinen syyllisyys koko hommasta joten menetti yöunensa eikä kestänyt olla 24/7 mun iloisia kasvoja katsomassa. Joten eläköön 2020 ja Ex kakkoselle sellaset terkut, että kuole ikävääs.
Näytäpä mun viesti suoraan sun miehelle ja kysy asiaa suoraan. Jos ei oo paatunut niin kertoo varmaan syyn. Se ei voi olla pahempi kuin mun miehen.
Ikävää :( Miten pettäminen paljastui, jos voin kysyä?
Seksisuhteesta tuli tunnesuhde ja oli pakko kertoa kun mielenterveys rakoili. Se ihastuminen oli se syyllisyyden suu. Ko miehella on nimittäin ollut laivapanojakin ja niistä ei tuntenut syyllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi edelleen kiva tietää, mitä ap siellä kotona tekee? Ei ilmeisesti töitä, ei ilmeisesti opiskele ja tuskin on kotiäitikään, kun lapsi jo koulussa.
Me olimme keväällä etätöissä molemmat vaimon kanssa. Hän saattoi vaikka ruveta imuroimaan juuri kun minulla on Teams- kokous. Vaimo on opettaja ja yleensä ei voi osallistua kotitöihin koskaan, koska aina pitää korjata kokeita, valmistella seuraavaa kurssia tms. Oli jotenkin yllättävää, että se aika kotitöihin löytyykin juuri näiden etäpäivien aikana.
Se äänien jatkuva kakofonia oli jotain ihan käsittämätöntä.
Nyt koulut on auki ja minulla etätyömahdollisuus, vaimolla ei. Mutta aika usein toimistolla kuitenkin - kaksi näyttöä, printteri jne. tuovat paremman ergonomian ja moni asia on helpompi hoitaa kasvotusten, vaikka ei täällä edes oli kovin paljoa porukkaa.
Minä olen pienyrittäjä, teen keikkaluontoista hommaa, mutta nyt korona-aikana on ollut tosi hiljaista ja aloitan seuraavaksi opiskelut uudestaan. Mitä tekemistä sillä nyt tosin on minkään kanssa?
Aika ilkeää kommentointia saa täällä lukea. Miehellä on täällä hyvät työskentelymahdollisuudet, joten en ymmärrä miksi pitää varta vasten mennä sinne toimistolle, koska siinä menee jo aikaakin hukkaan.
Nyt kaikki jää täällä taas minun harteille ja mies voi tulla töistä valmiiseen pöytään ja puhtaaseen kotiin. Tuntuu, että käyttää tätä toimistomahdollisuutta vain tekosyynä sille, että ei tarvitse enää auttaa kotitöissä. Ap
No se mitä sinä teet liittyy just siihen, että ymmärrätkö mitä työnteko on vai et.
Ja ei, sinä et ymmärrä. Sinä oletat, että mies tekee kotitöitä etätöissä. Jos mies tekee kotona töitä, ei hän tee silloin kotitöitä. Sinä taas vaadit tätä häneltä - eli estät työnteon (käytän tahallani sanaa estät, koska häirintä on liian lievä).
Kotityöt tehdään työpäivän jälkeen/ viikonloppuna. Jos teidän kotityöt jakautuvat epäsuhtaisesti, niin sitten tämä on eri keskustelu. Mutta kotitöitä ei jaeta tasan niin, että mies alkaa pinnata työnteosta. Ei, ei todellakaan. Ilmeisesti sinulla on vaikeuksia ymmärtää palkkatyön käsite?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti. Munkin mies nimittäin oli se kunnollinen perheenisä josta ei koskaan olis arvannut.
Siksi ehdotin et ottaisi asian puheeksi koska sitten se asia olisi käsitelty. Mies todennäkòsesti kieltäisi koska on mies (jos oliskin jotain), mutta koska vaimon "epäily" olisi hetken viivähtänyt asiassa, salasuhde alkaa vaikuttaa riskiltä lasten menettämisen takia. Saattaisi olla eka kerta kun mies tajuaisi, että mitä tästä oikein voi seurata.
Ja jos suhdetta ei ollut niin sehän on fantastista. Mies todennäkösesti on pahoillaan et vaimolle on tullu tollane mieleen ihan tarkoituksetta.
Jää että miehen pitäisi sitten vielä pyytää anteeksi, että vaimolle on tullut mieleen, että sillä voisi olla toinen nainen, koska mies haluaa mennä toimistolle tekemään töitä :D
Enhän mä niin sanonut. Jos et ymmärrä spontaanin pahoillaolon ja anteeksipyynnön eroa, et ole kovin fiksu...
Juu, kannattaa miehenä aina ihan varmuuden vuoksi olla pahoillaan kaikesta, koska naiselle voi tulla mieheen, että muuten sillä voisi olla toinen nainen. Paras tapa on hypätä vaikka äkkiä telkkarin eteen ja sanoa, että olen muuten pahoillani, että sinulle voi joskus tulla mieleen, että olen uskoton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tulihan tämä pakollinen "sillä on toinen nainen" tyyppi palstalle.
Pitkään tuli asiallisia vastauksia, mutta tällä palstalla pyörii aina nämä samat tyypit, joiden mielestä miehet on vain panemassa muita koko ajan.
Joo, varmaan näin on käynytkin. Mutta sitten ollaan siinä tilanteessa, että edes töitä ei saisi tehdä - aluksi alkaa "sä et haluu olla mun kanssa" (tekee normaalia toimistotyöaikaa) ja kun se ei toimi alkaa "onkso sulla joku toinen" (tekee normaalia toimistotyöaikaa).
Turha väittää et mun vastaus ei olis ollut asiallinen. Oli ihan tosi asiaa. Aina kannattaa ottaa kaikki asiat huomioon tällasissakin asioissa, jos meinaa siis itse haluaa tietää uskottomuudesta. Pää pensaassa mentaliteetti ei hyödytä muita kuin salasuhteen osapuolia.
Fakta kuitenkin on että se mies menee toimistolle jonkun syyn takia. Mutta mikä se syy on. Voi olla mitä vain.
Sun vastaus saattoi olla totta. Miehen kontrollointi taas on kontrollointia ja jos jo työssä käymisestä aletaan syyttää pettämisestä, niin 99 % kyse on juuri kontrolloinnista.
Katsos, kun miehillä on muitakin motivaatioita ja syitä kuin naiset.
Väärin jälleen kerran. Asian kysyminen tai epäileminen ei ole kontrollointia. Se on omasta suhteesta vastuunottamista ja tunteiden työstämistä. Yleensä te uskottomat juuri yritätte vaientaa naisten epäilyn tällaisilla kommenteilla. Tarkoitus on osoittaa että nainen on tyhmä ja että te olisitte vapaudessanne ja käytöksessänne ylivertaisen puhtaita ja aikuismaisia. Nainen lapsellinen mustasukkainen mörkö. Ja valheet senkuin jatkuu ja toista satuttava peli saa kliimaksinsa.
Kysyminen ja asiasta keskustelu ei ole kontrollointia, mutta se mitä itse juuri teit on manipulointi keino nimeltään negatiivista vahvistamista. Tuohon vähän mukaan kaasuvalotusta niin kaikka paska mitä maailmassa onkaan on se vaimon syy.
Ilmeisesti häiritset hänen töitään.
M31 kirjoitti:
Toimistolla pääsee panemaan erästä hieman sanotaanko anteliasta työkaveria ja pari hoitoa kierroksessa, välillä tavataan pikaisten merkeissä.
Kiitos tästä vahvistuksesta Sir.
Typerää joiltakin ruveta itkemään yksittäisestä kommentista liittyen uskottomuuteen. Kertonee sen, että vituttaa kun vaimot voi saada ideoita päähän täältä ja päästä vihille äijän puuhista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkään tuli asiallisia vastauksia, mutta tällä palstalla pyörii aina nämä samat tyypit, joiden mielestä miehet on vain panemassa muita koko ajan.
Joo, varmaan näin on käynytkin. Mutta sitten ollaan siinä tilanteessa, että edes töitä ei saisi tehdä - aluksi alkaa "sä et haluu olla mun kanssa" (tekee normaalia toimistotyöaikaa) ja kun se ei toimi alkaa "onkso sulla joku toinen" (tekee normaalia toimistotyöaikaa).
Turha väittää et mun vastaus ei olis ollut asiallinen. Oli ihan tosi asiaa. Aina kannattaa ottaa kaikki asiat huomioon tällasissakin asioissa, jos meinaa siis itse haluaa tietää uskottomuudesta. Pää pensaassa mentaliteetti ei hyödytä muita kuin salasuhteen osapuolia.
Fakta kuitenkin on että se mies menee toimistolle jonkun syyn takia. Mutta mikä se syy on. Voi olla mitä vain.
Sun vastaus saattoi olla totta. Miehen kontrollointi taas on kontrollointia ja jos jo työssä käymisestä aletaan syyttää pettämisestä, niin 99 % kyse on juuri kontrolloinnista.
Väärin jälleen kerran. Asian kysyminen tai epäileminen ei ole kontrollointia. Se on omasta suhteesta vastuunottamista ja tunteiden työstämistä. Yleensä te uskottomat juuri yritätte vaientaa naisten epäilyn tällaisilla kommenteilla. Tarkoitus on osoittaa että nainen on tyhmä ja että te olisitte vapaudessanne ja käytöksessänne ylivertaisen puhtaita ja aikuismaisia. Nainen lapsellinen mustasukkainen mörkö. Ja valheet senkuin jatkuu ja toista satuttava peli saa kliimaksinsa.
Kysyminen ja asiasta keskustelu ei ole kontrollointia, mutta se mitä itse juuri teit on manipulointi keino nimeltään negatiivista vahvistamista. Tuohon vähän mukaan kaasuvalotusta niin kaikka paska mitä maailmassa onkaan on se vaimon syy.
Todellakin on kontrollointia ja sairasta mustasukkaisuutta, jos aivan tyhjästä alat kyselemään, että onko sulla muuten toinen nainen. Voit kysyä syytä toimistolle menemiselle, mutta et voi ehdottaa sitä syytä itse. Se on sairasta kontrollointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me uskottomat? Eli syytät anonyymia ihmistä netissä uskottomuudesta? Eh? Kuule, ei tässä ole kysymys on mies vai nainen, kyse on vallankäytöstä parisuhteessa. Ihan samalla tavalla on suhtessa kyse vallankäytöstä, jos mies alkaa kontrolloida naista mustasukkaisuudella.
Ja kyllä, parisuhteessa pitää voida puhua vaikeasta asisoista, peloista ja huolista. Mutta nyt puhtaan siitä, miksi mies käy toimistolla töissä eikä ole kotona tekekmässä kotitöitä. Ja te valopäät tulette kertomaan, että sillä on varmasti toinen nainen.
Ja kun tätä kutsuu kontrolloinniksi, niin saa kuulla olevansa pettäjä.
Koettakaa ymmärtää, että pettämisen lisäksi parisuhde voi olla sairas monella muullakin tapaa. Kontrollointi ja manipulointi on niistä yksi, eikä mitenkään harvinainen.
Eikö muuten sinulla ole voinut käydä mielessä, että myös miehillä voi olla huonoja kokemuksia parisuhteesta vai onko nainen aina uhri, käyttäytymisestään riippumatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, kannattaa miehenä aina ihan varmuuden vuoksi olla pahoillaan kaikesta, koska naiselle voi tulla mieheen, että muuten sillä voisi olla toinen nainen. Paras tapa on hypätä vaikka äkkiä telkkarin eteen ja sanoa, että olen muuten pahoillani, että sinulle voi joskus tulla mieleen, että olen uskoton.
Höpsö. Se muutama prosentti aidosti kokee sen, ei pidä väheksyä asiaa. Minä aidosti luotin ja se luottamus rikottiin. Juuri oli jossain galluppi josta selvisi että salasuhteet itseasiassa voi olla vuosien mittaisia. Kokonainen elinikä. Eikö olisi kiva tietää ennenkuin karkaa koko homma kädestä?
Juu ei mä tiedän. Henkilöt jotka eivät vielä ole pettäneet kuvittelevat tietävänsä ja tuntevansa itsensa munaskuita myöten. On villi tunne kun huomaa oman moraalinsa alkavan krakkeloitua.
Etätyöläinen kirjoitti:
Meillä meni keväällä aikansa, ennen kuin vaimo lomautettuna ymmärsi, että minä todellakin olen etätöissä, enkä lomautettuna. Suu kävi jatkuvasti ja näytti hapanta naamaa, jos en kuunnellut ja keskustellut. Edes Teams-kokous ei puhetulvaa hillinnyt.
No sehän on vain sinun häpeäsi kun olet tyhmän akan valinnut. Syyttömiä me siihen ollaan. Onpas tämä hauska naistenhaukkumisketju. Oman empiirisen tutkimuksen mukaan sekä tuttujen kokemukset laskien useimmiten ne on miespuoliset kun ei ymmärrä että etänä ollaan töissä. Ei viihdytetä kotona makaavaa puolisoa, ei juosta kuapoilla eikä rempata tai pyykätä. Ei lähdetä mökille epämääräiseksi ajaksi nettiyhteyksien kantamattomiin yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin on kontrollointia ja sairasta mustasukkaisuutta, jos aivan tyhjästä alat kyselemään, että onko sulla muuten toinen nainen. Voit kysyä syytä toimistolle menemiselle, mutta et voi ehdottaa sitä syytä itse. Se on sairasta kontrollointia.
Ei ole kontrollointia. Asian jankuttaminen ja itkupotkuraivarit syyttä voivat ollakin. Normaalit ihmiset voi asiasta ihan rauhallisesti ja hyvässä hengessä keskustella ja todeta ettei syy nyt ole siinä.
Vierailija kirjoitti:
Etätyöläinen kirjoitti:
Meillä meni keväällä aikansa, ennen kuin vaimo lomautettuna ymmärsi, että minä todellakin olen etätöissä, enkä lomautettuna. Suu kävi jatkuvasti ja näytti hapanta naamaa, jos en kuunnellut ja keskustellut. Edes Teams-kokous ei puhetulvaa hillinnyt.
No sehän on vain sinun häpeäsi kun olet tyhmän akan valinnut. Syyttömiä me siihen ollaan. Onpas tämä hauska naistenhaukkumisketju. Oman empiirisen tutkimuksen mukaan sekä tuttujen kokemukset laskien useimmiten ne on miespuoliset kun ei ymmärrä että etänä ollaan töissä. Ei viihdytetä kotona makaavaa puolisoa, ei juosta kuapoilla eikä rempata tai pyykätä. Ei lähdetä mökille epämääräiseksi ajaksi nettiyhteyksien kantamattomiin yms.
Eihän tässä kukaan ole sinua haukkunut. Tässä yritetään selittää ap:lle, miksi mies haluaa mennä toimistolle töihin. Totta, että myös ap:n mies on valinnut huonosti.
Sen lisäksi yritetään kertoa, että miehet saattavat tehdä töissä muutakin panna vieraita naisia, tämä taas tuntuu olevan parille palstajankkaajalle ihan vieras konsepti.
Mutta koeta ymmärtää, ettei kaikki tapahdu niin kuin sinun tuttavapiirissäsi.
Muutenkin on todella outo ajatus, että toisen etätöitä häiritsisi aina mies/ nainen ja omien tuttavien kokemuksen perusteella voi mitätöidä toiden kokemuksen. Muuten, onko tuttavasti pääosin naisia?
Vaihtelu virkistää ja samoilla polttoaineilla voi hoitaa kauppakäynnin.
Se meni salarakkaan luokse melko varmasti.
Kotona ei saa rauhassa tehdä töitä eikä ilmeisesti yhtään mitään muutakaan joten pakko pääst hengähtämään jonkun muun luokse joka ymmärtää.
Työpaikalle tuskin meni jos ei ole tarvetta mennä