Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen miehen pistät "friend zonelle"?

Vierailija
30.08.2020 |

Mitkä syyt johtavat tähän?

Kommentit (419)

Vierailija
181/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kemiat kohtaa parisuhdemielessä. Maailma on täynnä valtavan kivoja miehiä mutta jos ei herätä kaverillisia tunteita enempää niin ei sille mitään voi.

"Kemiat" on jo niin puhkikulutettu peitetermi sille, ettei mies ole tarpeeksi komea ja ulkoisesti viehättävä. Voisi tämän lässytyksen sijaan jo sanoa asiat suoraan kun kaikki sen kuitenkin tietävät.

Itselle tulee kyllä heittämällä mieleen kymmeniä sellaisia miehiä, jotka ovat mielestäni komeita, eikä heissä ole parisuhdemielessä mitään vikaakaan keksittävissä, ovat älyllisesti vähintään tasoisiani, mutta en vaan kiinnostuisi heistä siinä mielessä.

Analysoidaanpa tätä vähän pidemmälle kuin vain toteamalla "kemia". Eli osaatko eritellä, mikä näissä miehissä on sellaista, että se ei herätä seksuaalista kiinnostusta ollenkaan? Kerro edes joitain asioita.

Kemia on se syy, vaikket sinä sitä näytä hyväksyvän.

Niiden miesten ja minun perintötekijät eivät ole optimaaliset eli meille ei tulisi immuunipuolustukseltaan terveimpiä mahdollisia lapsia. Tästä on vaikka kuinka paljon tutkimusmateriaaliakin.

Paskat. Miksi sitten usein toinen tuntee kemiaa ja toinen ei? Eihän se niin voi olla, että toisen mielestä perintötekijät on täydelliset ja toisen mielestä täysin päinvastoin.

Erittelepä nyt niitä asioita.

Olen eri, mutta erittelenpä. Ensinnäkin tuohon perintötekijäjuttuun: kyse on yhteensopivuudesta. Tietenkin henkilöt A ja B voi sopia yhteen, vaikka henkilöt A ja C eivät sovikaan, eli A:n geenit sopii B:n kans, mutta ei C:n kans.

Kemia syntyy - kuten joku sanoikin - koko paketista, mutta esimerkiksi jonkun pelkkä katse voi saada jalat veteliksi, tai ääni, tai nauru. Tai tapa heilauttaa kättä puhuessaan. Ei ole mitään yleismaailmallista tapaa nauraa, joka kaataa kaikki naiset, vaan mieltymykset on täysin persoonakohtaisia. Sitten on näitä ns. pelimiehiä, joilla vaan on kyky saada lähestulkoon nainen kuin nainen, eikä siinä ulkonäöllä ole mitään tekemistä. Paitsi että harva pelimies on munkkitukkainen kaljaröllövatsainen hikihannu.

Tuo pelimieshommahan sitten aikalailla kumoaa kemiateorian. Pelimiehen täytyy olla ainakin riittävän hyvännäköinen, jos ei välttämättä ihan kirkkainta kärkeä. Jos hän saa kemiaa aikaan lähes kaikkien naisten kanssa, niin on oltava tiettyjä asioita, joista lähes kaikki naiset viehättyvät. Ei siis ole taianomaista yhteensopivuutta, vaan enemmistö sattuu tykkäämään tietyistä piirteistä ja joillakin miehillä niitä piirteitä on paljon.

En ole varma, mutta luulen, että pelimiehet ei käytä kaatohommissa kemiaa, vaan jotain opeteltua ja hyväksi todettua tekniikkaa. Tai ehkä niillä on vain jotain salaperäistä karismaa? Niinhän se on naisissakin; jotkut paksut leidit flirttaa niin häpeilemättömästi, että saa nuoria komeita miehiäkin, vaikka ulkomuodossa ei ole kehumista. 

Tämä. On olemassa naisia jotka eivät todellakaan ole mitään kedon kauneimpia kukkasia ja silti niillä on miehiä jonossa. Samanaikaisesti joku ihan nätti nainen kärsii yksinäisyydestä, eikä miehet kiinnostu. Ne pelimiehet ja samantyyppiset naiset eivät vaan ole niin haudanvakavia ja tosissaan, joten he sitten helposti löytävät kevytsuhteita samanmielisistä tyypeistä.

Sitten voi myös olla erilaisia vaiheita elämässä, että esimerkiksi pitkän parisuhteen loputtua haluaakin olla kevytsuhteissa jonkin aikaa, eikä halua rakastua. Itsellänikin oli sellainen lyhyt vaihe, vaikka oikeasti olen monogaaminen, mutta olin vaan niin katkera erosta, että asetin itse tietoisesti itseni alttiiksi pelimiehille. Kyllä mä sen tajusin että he olivat pelimiehiä. Mä vaan pelasin mukana. 

Vierailija
182/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

vietävämies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kemiat kohtaa parisuhdemielessä. Maailma on täynnä valtavan kivoja miehiä mutta jos ei herätä kaverillisia tunteita enempää niin ei sille mitään voi.

"Kemiat" on jo niin puhkikulutettu peitetermi sille, ettei mies ole tarpeeksi komea ja ulkoisesti viehättävä. Voisi tämän lässytyksen sijaan jo sanoa asiat suoraan kun kaikki sen kuitenkin tietävät.

Itselle tulee kyllä heittämällä mieleen kymmeniä sellaisia miehiä, jotka ovat mielestäni komeita, eikä heissä ole parisuhdemielessä mitään vikaakaan keksittävissä, ovat älyllisesti vähintään tasoisiani, mutta en vaan kiinnostuisi heistä siinä mielessä.

Analysoidaanpa tätä vähän pidemmälle kuin vain toteamalla "kemia". Eli osaatko eritellä, mikä näissä miehissä on sellaista, että se ei herätä seksuaalista kiinnostusta ollenkaan? Kerro edes joitain asioita.

Kemia on se syy, vaikket sinä sitä näytä hyväksyvän.

Niiden miesten ja minun perintötekijät eivät ole optimaaliset eli meille ei tulisi immuunipuolustukseltaan terveimpiä mahdollisia lapsia. Tästä on vaikka kuinka paljon tutkimusmateriaaliakin.

Kemia hyväksytään tilanteessa jossa olet jo päätynyt lähikontaktiin miehen kanssa. Siis halailu, suuteleminen, ym tilanteessa jossa kumpikaan ei käytä voimakkaita hajusteita. Jos mies on heivattu friend zonelle jo aikaisemmassa vaiheessa, kemiaselitys ei päde.

Tyypilliset syyt:

- mies ei ollut riittävän komea ja maskuliinisen näköinen

- miehen ääni ei ollut riittävän miehekäs ja matala

- miehen eleet eivät olleet riittävän miehekkäitä ("homomaisuus")

- mies ei ottanut tilannetta haltuun, ts. ottanut viejän roolia kyselemättä lupia

- mies oli liian varovainen, eli otteet eivät olleet riittävän ronskeja ja fyysisiä

- mies oli liian mukautuvainen ja huomioiva, "kynnysmattomainen" (eli käyttäytyi kuin naiset)

Et kai sinä itse usko tuota kirjoittamaasi sontaa? Kolmea viimeistä kohtaa voisin kommentoida, että kenestäkään, ei miehestä eikä naisesta, ole positiivinen piirre se, että toinen on täysin omaa tahtoa vailla oleva, perästävedettävä tahdoton räsynukke. Tuollaiselle jos ehdottaa ihan mitä vaan, vastaukseksi tulee "ihan sama, päätä sinä". Eieiei.

Sitä paitsi yleensä tuollainen ympäripyöreys ja varovaisuus kielii epäkiinnostuksesta. Kukaan niistä miehistä, jotka ovat olleet täysin perässävedettäviä ja aloitekyvyttömiä eivätkä edes treffipaikkaa ole suostuneet ehdottamaan, ei ole lähtenyt toista kertaa kanssani ulos vaikka olisin miten kysynyt. Sen sijaan ne miehet, jotka osaavat heti ehdottaa jotain itsekin ja osallistua tilanteen suunnitteluun, ovat myös osanneet ihan itse ehdottaa sitä toistakin näkemistä. Ne, jotka istuvat treffeillä hiljaa ja vaikeina, eivät vastaa enää viesteihin. Ne, joiden kanssa juttu luistaa, laittavat sen ekan viestin näkemisen jälkeen. Pian.

Valitettavasti se oikeasti tuntuu olevan niin, että kun mies on kiinnostunut, se näkyy käytöksessä. Nämä ”varovaiset” ja ”kynnysmattomaiset” eivät ole oikeasti ollenkaan kiinnostuneita. Oikean naisen kanssa noista pidättyväisyyksistä ei ole enää tietoakaan.

Eri

Taas kerran tämä "oikea mies käyttäytyy tavalla X"-teoria.

Tuo on täyttä p*skaa. Kuten naisissakin, miehissäkin on yksilöitä jotka ovat mieluummin vietävinä kuin viejinä. Naisissa vietäviä on 99%, miehissä 20-25%. Noin suurin piirtein.

Syy miksi ne miehet istuvat hiljaa ja vaikeina eivätkä lähtisi toisille treffeille no se ettet sinä halua viedä. Oikean naisen kanssa ei olisi niin että nuo miehet löytävät perinnemiehen itsestään, vaan nainen vie ja nuo miehet saavat mitä haluavat. Sellaisia naisia ei vain juurikaan ole.

Lukutaito? Onko sitä?

Miten luulet, että sinne treffeille on edes päästy, jos minä en ole vienyt tilannetta? Olen suunnitellut kaiken, pyytämisestä ja ajasta ja paikasta lähtien. Tämän jälkeen olen yrittänyt jututtaa heitä treffeillä. Ja vielä tämän jälkeen olen kysellyt heidän peräänsä viestillä, saamatta koskaan vastausta. Eikö tässä ole viety jo tarpeeksi? Kyllä kai mies vastaisi, jos sitä kiinnsotaisi nähdä?

Sen sijaan ne miehet, jotka ovat reippaasti osanneet osallistua ajan ja paikan sopimiseen, ja jopa jutelleet takaisin treffeillä, ovat paitsi vastanneet myös oma-aloitteisesti ottaneet yhteyttä treffien jälkeen. Kumpikaan ei ole vienyt, tilannetta on hoidettu tasapuolisesti. Koska molempia on kiinnostanut.

Teot ratkaisevat, eivät sanat. Sitähän te aina jankutatte.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä juttua lykkäävät miehet ei pääse edes friend zonelle.

Eri

Vierailija
184/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on surkuhupaisa ketju ja toimii todisteena ainoastaan siitä, että palstan naiseton mies ei kuuntele naisia ja usko mirä naiset sanovat, vaan on naiseton juuri siksi, ettei arvosta naisia tasaveroisina, vaan on lukkiutunut mielikuvituksellisiin naisvihaa pursuaviin asenteisiinsa. Ja että oikeastaan hän taitaa haluta niitä laatikkoleukaisia alfa-miehiä, eikä naisia ollenkaan.

Siksi koska naisilla ei ole mitään sellaista sanottavaa mistä olisi hyötyä.

"Kemiat ratkaisevat, sinun on löydettävä sellainen jonka kanssa kemiat kohtaavat".

Juu, ja kun mies on vuosia tai kenties vuosikymmeniä odottanut sellaista ilman että yksikään nainen kiinnostuu (kun taas muista miehistä kiinnostutaan jatkuvasti, ja näistä löytyy seurustelukumppani), niin miten te tätä miestä neuvoisitte?

"Kemiat ratkaisevat, sinun on löydettävä sellainen jonka kanssa kemiat kohtaavat"?

Ollaan sata kertaa neuvottu että jos on eksentrinen, verkkoja pitää laittaa vesille PALJON. Pitää olla paljon harrastuksia, pitää liikkua paljon, verkostoitua paljon. Mutta just tätä neuvoa ette suostu kuuntelemaan lainkaan. Sen sijaan eristäydytte tänne valittamaan. Ja väitätte että kertaakaan ei ole neuvottu.

"Eksentrinen" on kauniimpi tapa ilmaista että mies on matalatasoinen.

Tässä on myös olennainen ero.

Minä olen tavallaan molempia. Eksentrisyys ei ole koskaan ollut mikään ongelma. Löydän melko helposti naisia joihin eksentrisyys vetoaa. Nämä naiset ovat marginaalissa, kuten minäkin. Siksi huomio kiinnittyy helposti kun löytyy joku joka ajattelee samalla tavalla, omaa samanlaiset arvot ja aika usein samantyylisen huumorin ja keskustelutyylin.

Mutta kiinnostavat naiset eivät koskaan kiinnostu minusta, muuten kuin kaverina (ja sitä kaverikemiaa kyllä riittää). Tämä johtuu siitä että he ovat mielenkiintoisia ja yleensä terveellisesti eläviä ja siksi hoikkia. Heillä on mahdollisuuksia parempaankin, alkaen ulkonäöstä.

Minusta kiinnostuvat vain yhdenlaiset naiset, jotka ovat aivan eri tyyppisiä kuin minä. He eivät yhtään vastaa sitä mitä olisin etsimässä, ei miltään osin. Ei ole kemiaa, ei juuri mitään juteltavaa, tavoitteetkin ovan aivan erilaiset. Sillä ei tunnu olevan väliä. Olen mukava, luotettava ja töissäkäyvä, se tuntuu riittävän. Hyvä kandidaatti perheenisäksi ja perinteiseksi isännäksi talossa, jollaiseksi en halua.

Ja työntäkää ne Pikkukakkosjutut hanuriinne. Vaikka olenkin joissain asioissa samaa mieltä, 121212 on kirjoitustensa perusteella oikeistolainen öykkäri jota kiinnostaa vain rahalla leveileminen ja panosuhteet. Minä haluaisin parisuhteen.

Eli syy, että olet yhä yksin on, ettet kelpuuta niitä naisia, jotka kelpuuttaisivat sinut.

Miksen ole yllättynyt.

Okei.

Kolme edelistä minusta kiinnostunutta naista.

Kaikki haaveilivat perheistä, minä olen vela.

Kaikki halusivat perinteisen isännän taloon joka tallustelee Reinoissa, rakentelee jotain autotallissa ja tie sydämeen on viamon laittama tuhti ruoka ja herkkupöytä. Minä olen kasvissyöjä, en välitä herkuista, en tykkää rakennella mitään enkä todellakaan ole kiinnostunut perinnemiehen roolista.

Kaikki olivat skeptisiä terveysintoilun (lue: ei karkkia, sipsejä ja alkoa jatkuvasti) suhteen ja inhosivat liikuntaa. Minä pidän liikkumisesta.

Kaikkien mielestä harrastukseni olivat ufoja, kuulemma eivät olleet riittävän älykkäitä ymmärtämään niitä.

Kaikki halusivat että minä johdan keskustelua kun he kuuntelevat. Kahvilassa selkeästi niin että mies kukee edellä, hoitaa asiat ja nainen seuraa. Itse haluaisin tasa-arvoa ja vastavuoroisuutta.

Seksiä ei harrastettu. Mutta on sellainen kutina että vetovastuu olisi siinäkin jäänyt minulle. Minä haluaisin että molemmat vievät vuorollaan.

Millaista tulevaisuutta povaisit tuollaiselle suhteelle?

Ulkonäköasioista en nyt maininnut mitään. Voidaan kyllä siitäkin keskustella. Sanotaanko että kaikki edustivat juuri sitä yhtä vartalotyyppiä joka ei (reippaasti ylipainoisena) sytytä minua.

Esitän tässä oman näkemykseni asiasta.

Antakaa alapeukkuja, koska ansaitsen ne. Minua veetuttaa kirjoittaa tämä koska tiedän että on ihania ihmisiä joille ulkonäkö on arka paikka ja itsetunto siksi alamaissa. Jos tuntuu että asia on omalla kohdallasi näin, älä lue pidemmälle.

Minusta kiinnostuneita naisia yhdistää tasan yksi asia: vartalotyyppi. Minä en katso juurikaan rintoja, vaan muuta. Nämä naiset olivat kaikki reippaasti ylipainoisia ja luontaisesti sitä tyyppiä ettei vararavinto keräänny reisiin tai peffaan, vaan vatsan seutuville.

Tapaamani kiinnostavat naiset joiden kanssa elämäntavat, arvot, harrastukset, ja muut osuivat yksiin eivät edustaneet tätä terveyden kannalta vaarallista vartalotyyppiä. Minun on pakko hyväksyä se että he ovat minuun verrattuna korkeammassa kastissa mitä tulee seksuaaliseen ja romanttiseen kysyntään.

Vaikken mihinkään tarkkoihin tasoihin uskokaan, niin uskon että tietynlaiset "kastit" ovat olemassa. Suositut päätyvät yhteen, epäsuositut päätyvät yhteen.

"Harmi" kyllä yksikään naisista joiden kanssa sopisin yhteen henkisesti ja minun puoleltani seksuaalisen kiinnostuksen osalta, ei ole epäsuosittu. Minä taas olen sitä, siis mitä tulee romantiikkaan ja seksuaalisuuteen. Kaverina olen suosittu, mutta se ei tässä auta.

Nyt lähden kävelylle. Mitä kirjoitin yllä on mielestäni totta, mutta ehkä olisi pitänyt jättää kirjoitamatta. Anteeksi :(

Vierailija
185/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on surkuhupaisa ketju ja toimii todisteena ainoastaan siitä, että palstan naiseton mies ei kuuntele naisia ja usko mirä naiset sanovat, vaan on naiseton juuri siksi, ettei arvosta naisia tasaveroisina, vaan on lukkiutunut mielikuvituksellisiin naisvihaa pursuaviin asenteisiinsa. Ja että oikeastaan hän taitaa haluta niitä laatikkoleukaisia alfa-miehiä, eikä naisia ollenkaan.

"Kemiat ratkaisevat, sinun on löydettävä sellainen jonka kanssa kemiat kohtaavat".

Juu, ja kun mies on vuosia tai kenties vuosikymmeniä odottanut sellaista ilman että yksikään nainen kiinnostuu (kun taas muista miehistä kiinnostutaan jatkuvasti, ja näistä löytyy seurustelukumppani), niin miten te tätä miestä neuvoisitte?

"Kemiat ratkaisevat, sinun on löydettävä sellainen jonka kanssa kemiat kohtaavat"?

Neuvoisin, että kaikille ei vain ole ketään eikä universumi ole luvannut sinulle puolisoa. Etsi onnesi muista asioista.

Vierailija
186/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ollaan sata kertaa neuvottu että jos on eksentrinen, verkkoja pitää laittaa vesille PALJON. Pitää olla paljon harrastuksia, pitää liikkua paljon, verkostoitua paljon. Mutta just tätä neuvoa ette suostu kuuntelemaan lainkaan. Sen sijaan eristäydytte tänne valittamaan. Ja väitätte että kertaakaan ei ole neuvottu.

Minä olen tavallaan molempia. Eksentrisyys ei ole koskaan ollut mikään ongelma. Löydän melko helposti naisia joihin eksentrisyys vetoaa. Nämä naiset ovat marginaalissa, kuten minäkin. Siksi huomio kiinnittyy helposti kun löytyy joku joka ajattelee samalla tavalla, omaa samanlaiset arvot ja aika usein samantyylisen huumorin ja keskustelutyylin.

Mutta kiinnostavat naiset eivät koskaan kiinnostu minusta, muuten kuin kaverina (ja sitä kaverikemiaa kyllä riittää). Tämä johtuu siitä että he ovat mielenkiintoisia ja yleensä terveellisesti eläviä ja siksi hoikkia. Heillä on mahdollisuuksia parempaankin, alkaen ulkonäöstä.

Minusta kiinnostuvat vain yhdenlaiset naiset, jotka ovat aivan eri tyyppisiä kuin minä. He eivät yhtään vastaa sitä mitä olisin etsimässä, ei miltään osin. Ei ole kemiaa, ei juuri mitään juteltavaa, tavoitteetkin ovan aivan erilaiset. Sillä ei tunnu olevan väliä. Olen mukava, luotettava ja töissäkäyvä, se tuntuu riittävän. Hyvä kandidaatti perheenisäksi ja perinteiseksi isännäksi talossa, jollaiseksi en halua.

Ja työntäkää ne Pikkukakkosjutut hanuriinne. Vaikka olenkin joissain asioissa samaa mieltä, 121212 on kirjoitustensa perusteella oikeistolainen öykkäri jota kiinnostaa vain rahalla leveileminen ja panosuhteet. Minä haluaisin parisuhteen.

Eli syy, että olet yhä yksin on, ettet kelpuuta niitä naisia, jotka kelpuuttaisivat sinut.

Miksen ole yllättynyt.

Okei.

Kolme edelistä minusta kiinnostunutta naista.

Kaikki haaveilivat perheistä, minä olen vela.

Kaikki halusivat perinteisen isännän taloon joka tallustelee Reinoissa, rakentelee jotain autotallissa ja tie sydämeen on viamon laittama tuhti ruoka ja herkkupöytä. Minä olen kasvissyöjä, en välitä herkuista, en tykkää rakennella mitään enkä todellakaan ole kiinnostunut perinnemiehen roolista.

Kaikki olivat skeptisiä terveysintoilun (lue: ei karkkia, sipsejä ja alkoa jatkuvasti) suhteen ja inhosivat liikuntaa. Minä pidän liikkumisesta.

Kaikkien mielestä harrastukseni olivat ufoja, kuulemma eivät olleet riittävän älykkäitä ymmärtämään niitä.

Kaikki halusivat että minä johdan keskustelua kun he kuuntelevat. Kahvilassa selkeästi niin että mies kukee edellä, hoitaa asiat ja nainen seuraa. Itse haluaisin tasa-arvoa ja vastavuoroisuutta.

Seksiä ei harrastettu. Mutta on sellainen kutina että vetovastuu olisi siinäkin jäänyt minulle. Minä haluaisin että molemmat vievät vuorollaan.

Millaista tulevaisuutta povaisit tuollaiselle suhteelle?

Ulkonäköasioista en nyt maininnut mitään. Voidaan kyllä siitäkin keskustella. Sanotaanko että kaikki edustivat juuri sitä yhtä vartalotyyppiä joka ei (reippaasti ylipainoisena) sytytä minua.

Veloilla oli ainakin takavuosina oma foorumi. Mene sinne.

Vierailija
187/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neuvoisin, että kaikille ei vain ole ketään eikä universumi ole luvannut sinulle puolisoa. Etsi onnesi muista asioista.

Ja voidaanko myöntää ettei tässä ole kyse mistään kemioista ja ominaistuoksuista, vaan siitä että ko. miehen taso ei riitä? Hänellä ei yksinkertaisesti ole riittävästi maskuliinisia ominaisuuksia.

Kemioissa ja ominaistuoksuissa kun on sellainen hauska juttu että niissä vetoaa erilaisuus. Ja koska ihmiset ovat geeniperimältään erilaisia, on mahdotonta että yksi mies olisi kaikkien naisten kanssa niin samanlainen että geeniperimä sanoisi "sukurutsausta = ei toimi".

Vierailija
188/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja voidaanko myöntää ettei tässä ole kyse mistään kemioista ja ominaistuoksuista, vaan siitä että ko. miehen taso ei riitä? Hänellä ei yksinkertaisesti ole riittävästi maskuliinisia ominaisuuksia.

Kemioissa ja ominaistuoksuissa kun on sellainen hauska juttu että niissä vetoaa erilaisuus. Ja koska ihmiset ovat geeniperimältään erilaisia, on mahdotonta että yksi mies olisi kaikkien naisten kanssa niin samanlainen että geeniperimä sanoisi "sukurutsausta = ei toimi".

Huoh. Sitähän minä tuossa hetki sitten kysyin, että eikö kehittämänne tasoteoria nimenomaan vastaa ap:n ongelmaan.

Vierailija
189/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tämä toimii niin että aina tavatessani miehen voin jakaa hänet "voisin panna" tai "en voisi panna" kategoriaan. Molemmissa on rumia, komeita, lihavia, laihoja, tyhmiä, älykkäitä, dominoivia, alistuva jne. Tämä on sellainen totaalinen primitiivireaktio ja "voisin panna"-kategoria ei todellakaan tarkoita vielä sitä että haluaisin panna. Veikkaan että tämä on ensimmäinen taso jossain feromoni-geeni-karsinnassa. Näissä joita voisin panna on sitten se hyvin pieni osa miehiä joita haluaisin panna. Tämä edellyttää että synkkaa myös henkisesti ja ulkonäkö on juuri minun tyyppiäni (ei sama kuin komea) ja muodostuu se yhteys jolloin kaikki tuntuu luontevalta ja helpolta.

Oletko aivan varma, ettei primitiivireaktio "voisin panna" synny paljon helpommin ja useammin tietyntyyppisten miesten kanssa? Jos on vaikka selkeästi ylipainoisia, huonoryhtisiä, joilla silmät sijaitsevat epäsymmetrisesti naamassa ja tuijottavat eri suuntiin, niin oletko aivan varma, että näitäkin on ihan yhtä paljon siinä "voisin panna" joukossa?

Olen itse supertimmi nainen ja kävin muutaman kerran todella lihavan miehen kanssa treffeillä. Aluksi meni hyvin, enkä edes kiinnittänyt huomiota hänen lihavuuteensa. Kuitenkin hän alkoi ilkeilemään ja kaikki keskittyi ruoan ympärille ja en halunnut syödä samaa ruokaa kuin hän. Hän veti herneen todella pahasti nenään ja haukkui minua yksillä treffeillä aivan yhtäkkiä. Jälkeenpäin oletan, että hän kuvitteli saavansa seksiä, mutta olimme vasta tutustumisvaiheessa. Tämän kokemuksen jälkeen en ole enää viitsinyt tapailla pyöreitä. Nykyisin jopa heidän vartalonsa inhottaa. Näin mieli ehdollistuu inhottavien kokemusten perusteella.

Noinkin voi käydä. Todella harvoin näkee supertimmien naisten käyvän todella lihavien miesten kanssa treffeillä, mutta näköjään joskus noinkin.

Vierailija
190/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei voisi olla jokin niin epäedullinen feromoni vaikka ettei se sovi yhteen kenenkään kanssa? Tai jos koko feromonit puuttuu tai on hyvin vähäisiä? Lisäksi on täysin mahdollista että geeniperimä sanoo että toimii monenkin naisen kanssa, mutta miehessä on jokin niin haitallinen (muutettavissa oleva) ominaisuus että nainen passaa sen takia. Näitä on vaikka kuinka paljon. Pahan puhuminen eksistä ensitreffeillä esim.

Vierailija
191/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on juuri sellainen teidän ylimmän tason mies: pitkä, todella komea, todella supliikki, todella mukava. Ei vaan silti saa naista, vaikka miten päin olisi, koska on erittäin pahasti alkoholisoitunut ja lisäksi jonkinlaisessa uskontopsykoosissa.

Jotkut ihmiset nyt vaan ovat epäsopivia suhteeseen, vaikka olisi miten paljon noita teidän tasoihin jakamianne hierarkiapisteitä noin muuten.

Vierailija
192/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toisin sanoen olet omakohtaisesti kokenut sen, että kaikki naiset eivät tunne kemiaa samoja miehiä kohtaan, eikä kaikkien kanssa edes sinulla vain kemiat kohtaa. Ongelmasi ei siis ole se, ettei sinuun kukaan tuntisi kemiaa, vaan se, ettet ole vielä kohdannut sitä naista, jonka kanssa ne kemiat kohtaisivat.

Mutta juuri tätä et halunnut kuulla. Sinä olet päättänyt, että naisilla ei ole mitään sellaista sanottavaa, mistä olisi jotain hyötyä.

Vierailija
193/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla tämä toimii niin että aina tavatessani miehen voin jakaa hänet "voisin panna" tai "en voisi panna" kategoriaan. Molemmissa on rumia, komeita, lihavia, laihoja, tyhmiä, älykkäitä, dominoivia, alistuva jne. Tämä on sellainen totaalinen primitiivireaktio ja "voisin panna"-kategoria ei todellakaan tarkoita vielä sitä että haluaisin panna. Veikkaan että tämä on ensimmäinen taso jossain feromoni-geeni-karsinnassa. Näissä joita voisin panna on sitten se hyvin pieni osa miehiä joita haluaisin panna. Tämä edellyttää että synkkaa myös henkisesti ja ulkonäkö on juuri minun tyyppiäni (ei sama kuin komea) ja muodostuu se yhteys jolloin kaikki tuntuu luontevalta ja helpolta.

Oletko aivan varma, ettei primitiivireaktio "voisin panna" synny paljon helpommin ja useammin tietyntyyppisten miesten kanssa? Jos on vaikka selkeästi ylipainoisia, huonoryhtisiä, joilla silmät sijaitsevat epäsymmetrisesti naamassa ja tuijottavat eri suuntiin, niin oletko aivan varma, että näitäkin on ihan yhtä paljon siinä "voisin panna" joukossa?

Kyllä nimenomaan on! Sepä se kun siinä kategoriassa on miehiä jotka on mielestäni totaalisen ällöjä. Mutta jos kysyn itseltäni voisinko panna vastaus on kyllä. Toisaalta jonkun komean kohdalla vastaus on en voisi panna. Esim eräs naapuri, ärsyttävimpiä miehiä jonka tiedän. Ei mikään penaalin terävin kynä lievästi sanottuna, ulkonäkö huono, mielipiteet ärsyttäviä, oikein kunnon persu. En ikinä suostuisi harrastamaan seksiä hänen kanssaan, mutta jos kysyn vatsanpohjaltani voisinko panna, vastaus on kyllä.

Todella erikoista, kieltämättä. Itse en todellakaan voisi panna naista, jota pidän rumana tai ällöttävänä. Mielummin tumputan itsekseni. Siinä ei itselleni asettamat kysymykset paljoa auta. Minulla naisen täytyy olla tietyn estetiikan rajoissa, että tunnen voivani panna. Tyhmä tai ärsyttävä hän voi olla luonteeltaan tosin.

Vierailija
194/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse supertimmi nainen ja kävin muutaman kerran todella lihavan miehen kanssa treffeillä. Aluksi meni hyvin, enkä edes kiinnittänyt huomiota hänen lihavuuteensa. Kuitenkin hän alkoi ilkeilemään ja kaikki keskittyi ruoan ympärille ja en halunnut syödä samaa ruokaa kuin hän. Hän veti herneen todella pahasti nenään ja haukkui minua yksillä treffeillä aivan yhtäkkiä. Jälkeenpäin oletan, että hän kuvitteli saavansa seksiä, mutta olimme vasta tutustumisvaiheessa. Tämän kokemuksen jälkeen en ole enää viitsinyt tapailla pyöreitä. Nykyisin jopa heidän vartalonsa inhottaa. Näin mieli ehdollistuu inhottavien kokemusten perusteella.

Noinkin voi käydä. Todella harvoin näkee supertimmien naisten käyvän todella lihavien miesten kanssa treffeillä, mutta näköjään joskus noinkin.

Just näin eilen huomattavan lihavan n. 25 v miehen lähdössä iltaa viettämään samanikäisen hyvävartaloisen naisen kanssa jolla oli lisäksi tissit todella tyrkyllä. Eri.

Vierailija
195/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen tuttu, todella timmi ja siro kansallisen tason urheilija, oli (ja on edelleenkin) naimisissa aivan sairaalloisen lihavan miehen kanssa. Enkä ihmettele, koska se mies oli todella fiksu ja kiva.

Vierailija
196/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitän että pelimiehet vetoaa lopulta vain pieneen osaan naisista. Esim minä ja kaverini ei olla näihin ikinä langettu vaan on seukattu tosissaan olevien miesten kanssa. Itsekin näille pillun perässä oleville pakkeja antanut.

Tuo on täyttä itsepetosta.

Mitä olen paria pelimiestä seuraillut niin kyllä ovat melkoiseen joukkoon naisia vedonneet. Nykyään toki on laajat markkinatkin Tidnerin ym ansiosta, mutta aikanaan kun piirit oli pienet niin melkoisen osan naisista nämä herrat pääsivät kokeilemaan.

Juju on siinä kenet naiset laskevat pelimieheksi. Yleensä pelimieheksi lasketaan se panoilla kehuskeleva öykkäri, joka ei tietenkään mikään pelimies oikeasti ole.

Miehet ovat kovia juoruilemaan. Jos joku näkee pelimiehen edes juttelevan naisen kanssa, alkaa juorumylly pyöriä. Sitten pelimies antaa kavereilleen ymmärtää, että hehheh, olipa yö, mutta en kerro enempää. Kyseinen nainen saa maineen pelimiehen matkaan lähteneenä vaikkei itse tiedä asiasta mitään. Ja pelimiehen typerät peesaajat ovat kateellisia.

Hyvä todiste siitä että asia on kuten tuossa aikaisempi sanoi, eli naiset pitävät panoilla kehuskelevia tyyppejä pelimiehinä eivätkä tunnista oikeita pelimiehiä.

Oikea pelimies ei todellakaan kehuskele panoillaan muuten kuin korkeintaan lähimmile kavereilleen. Takuuvarmasti ei siten että kukaan nainen kuulisi asiasta.

Ne naistenmiehet joita tunnen yrittävät päin vastoin luoda mainetta kunnollisemmasta miehestä kuin ovat, vähättelevät panojen määrää ja satuilevat tosirakkaudesta.

Tarkkuuta nyt siihen lukemiseen. En kirjoittanut, että pelimies kehuskelee kavereilleen vaan antaa ymmärtää jotain tapahtuneen. Kaverit sitten itse kuvittelevat loput ja juoruavat kuvitelmansa eteenpäin totuutena. Ei ihme, että tässä on sinun kanssa ongelmia, kun et ymmärrä edes lukemaasi.

Vierailija
197/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun kaveri on juuri sellainen teidän ylimmän tason mies: pitkä, todella komea, todella supliikki, todella mukava. Ei vaan silti saa naista, vaikka miten päin olisi, koska on erittäin pahasti alkoholisoitunut ja lisäksi jonkinlaisessa uskontopsykoosissa.

Jotkut ihmiset nyt vaan ovat epäsopivia suhteeseen, vaikka olisi miten paljon noita teidän tasoihin jakamianne hierarkiapisteitä noin muuten.

Tottakai ymmärrämme sen, että komeilla ja ulkoisesti tasokkailla voi joskus olla ominaisuuksia, etteivät silti riitä. Esim. penis ei toimi, on skitsofreninen massamurhaaja jne, mutta noin stereotyyppisesti tuollaiset komistukset supliikkimiehet ovat hyvin kelpaavia.

Vierailija
198/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se toimi niin, että jos miehellä on tunteita niin sitä voi jättää kaveriksi. Kerran tätä yritin, mutta niin friikki kokemus, että toiste en kokeile. No ensinnäkin tämä mies jatkoi mun yrittämistä aina kun nähtiin. Todella raivostuttavaa. Sanoin siitä miehelle ja homma tuntui menevän selvästi paremmin. Kerran kävi niin, että olin hukannut avaimeni kun olin ollut ottamassa muutaman lasin viiniä. Soitin tälle miehelle, että saanko nukkua sohvalla yhden yön, koska hän siis asui km päässä omasta kodistani. Herään sitten keskellä yötä siihen, että tämä äijä nuoleskelee varpaitani !!! Siihen loppui kaveruus ja jatkossakin etsin kaverit muista kuin niistä kenellä on tunteita mua kohtaan.

Vau! Olipas ihana mies...

Vierailija
199/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen tuttu, todella timmi ja siro kansallisen tason urheilija, oli (ja on edelleenkin) naimisissa aivan sairaalloisen lihavan miehen kanssa. Enkä ihmettele, koska se mies oli todella fiksu ja kiva.

Millaiset vuositulot ko. miehellä on?

Oliko hän sairaalloisen lihava myös tavatessa?

Entäs genetiikka? Pituus, komeus, muilta osin?

Vierailija
200/419 |
30.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälläistä juttua lykkäävät miehet ei pääse edes friend zonelle.

Eri

Ihan sama, mitä kemioista tarinoidaan. Jos mies on fiksu, mukava, hauska ja komea, niin naisia riittää. Jokainenhan meistä on tämän todennut tosielämässä. Ja nyt ei tarvitse tulla kertomaan siitä yhdestä poikkeuksesta, naapurin Jessestä, joka ei onnistunut siltikään löytämään naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi