Julkkis, johon olit nuorena ihastunut?
Kommentit (115)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 20:33"]
Duran Duranin basisti John Taylor. Yhä kelpaisi.
[/quote]
Kelpasi kyllä mullekin ja nytkin, mutta Simon le Bonin äänessä on jotakin joka on aivan uskomatonta. Simonin luukki ei enää pure, mutta ääni kyllä!
Harmi,
Mutta lapseni ovat sanoneet, kerran keikalla olleena, että iskä näyttää ihan tolta Johnilta:)
Ressu Redford :D
Ei enää kiitos. Olen nähnyt livenä ja on aivan sairaan lyhyt mies!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:57"]
Bon Jovin kitaristi Richie Sambora. Juu en ole enää ihastunut :) Vielä nuorempana Toni Nieminen (mäkihyppääjä) ja NKOTB:n Jonathan.
[/quote]
Mä oli todella ihastunut Toni Niemiseen! Huonekin oli vuorattu lattiasta kattoon julisteilla. Ai kamala :DDD Emmä enää :D
Joey McIntyre NKOTB:stä oli mun mielestä toooosi söpö :D Ei säväytä miekkosen nykylook. (Enkä tajua enää sitäkään, mitä näin siinä "nuoruusmuodossa"...)
Jokunen tässä ketjussa mainitsi Jon Knightin tuosta samasta bändistä. Tiesittekö, että hän on sittemmin tullut kaapista? :)
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:46"]
Tässä joitakin: Tom Cruise, Billy Idol ja Kissin laulaja Paul Stanley.
Ja mikään noista ei nappaisi nykyisellään (Billy Idol tosin jo kuollutkin). Cruise olisi muuten ok, mutta skientologia-pöhköily ei vakuuta.
[/quote]
Tarkistas tietosi, Billy Idol elää vielä :)
Richard Dean Andersoniin. On se vaan niin ihana! :)
Samuli Edelmann ja Don Johnson.
Edelmanniin totta kai, mut toi Don... no, ei se ihan kauhea nykyään ole.
Andre Agassi - kelpaisi kyllä vieläkin!
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 19:52"]
Mikko Alatalo, en voisi olla enää.
[/quote]
Sama, mutta voisin olla vieläkin. <3
Billie Joe, Mr. Shadows..
River Phoenix <33333333
Voi niitä aikoja :D
[quote author="Vierailija" time="26.09.2013 klo 20:49"]
Leonardo DiCaprio! ;D
[/quote]
Täällä sama homma. Seinät oli tapetoitu Leon kuvilla. Oli sitä Titanic aikaa, olin 13 v. Nykyisin ei nappaa. :)
David Beckham, ihailin hän noin vuosina 1998-2000. Sitten se ihastus laimeni, nykyisin on mielestäni ikääntynyt jotenkin tosi huonosti.
Hansoneista pidin Zacista, Mmmmbopp oli ihana kappale aikoinaan.
Mä oon niin tylsä etten ole koskaan teininä ihastunut julkkiksiin. :D Tunnen kyllä paljon julkkiksia kun pyörin musapiireissä. 10-vuotiaana olin ihastunut Konsta Hietaseen. :D
Tapani Kansa...
.. no tunnustan, mulla oli piuhat hiukan sekaisin.
Pikku G ja Ville Valo. :D