Julkkis, johon olit nuorena ihastunut?
Kommentit (115)
Bäkkäreiden Nick oli ykkönen, MacGyver, Ricky Martin... :D
Mä ihan vähän ihmettelen ettei tätä mainittu vielä, mutta...
Johnny Depp
Ja voisin todellakin vieläkin
Mun suokkari oli jääkiekkoilija Jaromir Jagr tsekkiletteineen :-) Noh, tsekkiletti on lyhentynyt aikapäiviä sitten ja kiekkoilijakin vanhentunut että eipä iske enää samaan tapaan.
Paul Stanley ja Mikko Kuustonen, oooooo
Ala-astekäisenä ainakin Toni Nieminen, sitten vähän vanhempana monet jääkiekkoilijat, ainakin Ville peltonen, Jarmo Myllys ja Miikka Kiprusoff. Leonardo DiCaprio ja Brad Pitt olivat myös kuumia silloin kun olin yläasteella. Nykyään kaikki entiset ihastukseni ovat mielestäni liian vanhan näköisiä ollakseen kuumia, vaikka nuorimmat noista ovat alle 10 vuotta minua vanhempia.
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 15:11"]Neve Cambell, Claire Danes. Irina Björklund sillon Levottomien aikaan.
Eniten kaikista silti Shirley Manson.
[/quote] Tykkäsit Garbagesta? ♡
Johnny Depp, Jon Bonjovi, Ismo Alanko... Kyllähän ne kaikki enempi vähempi säväyttää edelleen :)
Johnny Deppiä ihannoin ja kuolasin kyllästymiseen asti kymmenisen vuotta sitten. Ei tyypissä edelleenkään mitään vikaa ole, sain vain itse tarpeekseni.
Lapsena Ritari Ässä, Ihmemies, Batman, Kari Salmelainen, Timo T.A. Mikkonen (kanavia oli todella vähän siihen aikaan).
Esiteini-iässä nyykkärit ja sittemmin Take That.
A.W.Yrjänä oli ihastus pitkään äänensä ja älykkyytensä takia. Joitain urheilijoita ja muita muusikoita. Gavin Rossdale, aawww. Vieläkin hyvännäköinen.
Pikku G:lle kirjoittelin päiväkirjaan rakkauskirjeitä, se tais olla vakavin ihastus. :D ja joo ei tod enää. Lisäksi mun mielestä söpöjä oli lähes kaikki pojat, ja tosi moneen silleen pienesti ihastuin, mutta en sentään yhtä pahasti ja pitkästi ja palavasti, ku Pikku G:hen.
Stiv Bators, Michael Monroe, Sam Yaffa, Duff McKagan ja Axl Rose
[quote author="Vierailija" time="21.07.2015 klo 01:20"][quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 15:11"]Neve Cambell, Claire Danes. Irina Björklund sillon Levottomien aikaan.
Eniten kaikista silti Shirley Manson.
[/quote] Tykkäsit Garbagesta? ♡
[/quote] Niin mäkin. Sä olet kuitenkin varmaan mies? Kuinka vanha?
Eminem ja Viggo Mortensen. Voisin edelleen haluta, etenkin Viggoa.
Ihan lapsena olin rakastunut pokemonin Jamesiin :DDDD
Volle Valo! Ja ihastunut olen edelleen! :D
[quote author="Vierailija" time="27.09.2013 klo 22:23"]
Samuli, edelleen ihana <3
[/quote] Aki Samuli? Vai Putro?
NKOTB:n Jordan, Ressu Redford, Neumann, Peter Andre,..
Nyt kyllä naurattaa noi kaikki :)
(eka on homo, toka menninkäisen kokonen, kolmas elähtänyt, neljäs..itse asiassa parantunu vuosien myötä :) )